sairasta tehtailua

kenneltarkastaja

10

7104

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä1

Niin, todella sairasta tehtailua. Todisteet löytyvät Kennelliiton jalostustiedojärjestelmästä. Tämä kennel valittu kilpailutuksella huolehtimaan Viikin löytöeläintalon toiminnoista jokunen vuosi sitten. Asia on erittäin julkinen ja siihen pitää ottaa kantaa!

• Anonyymi

Viikin löytöeläintalon toiminta Kiantime's johdolla vasta sairasta olikin - samassa firmassa töissä Espoon kaupungin eläinlääkärit Oy :n valvontaeläinlääkärit ... rahan himolla ei ole mitään rajaa

• Anonyymi

KHO:n päätöksellä eläinlääkäri/ valtionvalvontaeläinlääkäri Raisa Lohman Espoon kaupungin eläinlääkärit Oy on laittomasti vienyt omistajan koiran Mevet eläinlääkäriasemalta.
        Siirtänyt koiran omistuksen HESY:n Löytöeläintalolle, jota hän ei voi lain mukaan tehdä.
        Koira palautettava välittömästi omistajalleen!

• Anonyymi

Oliko nää ne kaksi koiraa, joiden huostaanoton KHO piti voimassa? Koirat olivat huonokuntoisia.

• Anonyymi

no jo on

• Anonyymi

Majik harrastaa nykyään vain pentutehtailua. Koirien terveydellä ei mitään väliä, kunhan rahaa tulee.

• Anonyymi

Porvoossa Lehtoset nykyään harrastavat tätä. Rahaa vain, viis koirista ja niiden sukutaustoista. Varokaa heitä. Törkeitä rahastajia. Ennen olivat ok.

• Anonyymi

Kuulin Raisa Lohmanin tänään käyttäytyneen asiattomasti eläinsuojelukäynnillä. Kyseessä oli perätön ilmianto, mutta Lohman oli ollut niin epäkohtelias, että asiakas harkitsee rikosilmoitusta.

• Anonyymi

rikosilmoitus on hyvä tehdä kunnianloukkauksesta, perättömästä puheesta tms. Eläinlääkärin pitää olla asiallinen ja neutraali eikä tuoda esiin omaa asenteellisuuttaan. Palautetta tällaisesta sopimattomasta käytöksestä pitää antaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rikosilmoitus on hyvä tehdä kunnianloukkauksesta, perättömästä puheesta tms. Eläinlääkärin pitää olla asiallinen ja neutraali eikä tuoda esiin omaa asenteellisuuttaan. Palautetta tällaisesta sopimattomasta käytöksestä pitää antaa

Valitettavasti Lohman työskentelee edelleen eläinsuojelussa. Erittäin epäkohtelias ihminen ja kaukana asiallisuudesta. Työ on varmasti raskasta, mutta ei saa olla niin ilkeä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe