Onko kissa leikattu

Kisumimmi

Entinen kissa kuoli ja ostin netti-ilmoituksella uuden kissan kaksi vuotta sitten. Uusi kissa oli sillon 8 kk vanha. Ilmoituksessa sanottiin, että kissa on leikattu, rokotettu ja madotettu. Uusi kissa on siis poikakissa. Ei ole mikään ehdoton must, että sen pitää olla leikattu. Joku tyyppi sanoi, ettei leikatulla kissalla ole munia. Ei varmaan tyttökissoilla olekkaan. Voiko sen päällisin puolin todeta, onko se leikattu vai ei? Penis ja pallit sillä on, mutta muuten ihan normaali.

10

1850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kemiallisesti

Jos sillä on pallit niin on mahdollista että kissalle on suoritettu kemiallinen kastraatio joka tarkoittaa että pallit säilyy mutta kolli ei voi saada narttua tiineeksi. Sillä on siis implantti joka pitää vaihtaa tietyin vääliajoin eläinlääkärillä :)

• fföm

Ei niitä implantteja mihinkään vaihdeta. Edellinen käytännössä sulaa pois, ja kun näin tapahtuu, täytyy hakea uusi, jos haluaa jatkaa kemiallista "kastraatiota". Tähän ei kuitenkaan koskaan viitata sanalla "leikkaus", kuten aloittaja teki. Niinpä pidän äärimmäisen epätodennäköisenä sitä, että kissalla on implanttia ilman, että uusi omistaja on siitä tietoinen. Kukaan ei sekoita leikkausta ja kemiallista kastraatiota keskenään.

Aloittajalle: Kolli ei ole leikattu, jos sillä on kivekset. Ala-asteikäisetkin tietävät, että leikkaus eli kastraatio tarkoittaa kollin kivesten poistoa leikkauksessa. Vähän aikaa leikkauksen jälkeen turvotus voi näyttää siltä, kuin kivekset olisivat vielä tallella, mutta pitkällä aikavälillä ero kastroimattomaan on kyllä aivan selvä.

• Kokemusta

Evidensiassa neuvottiin vaihtamaan 1v välein :) Implanttejakin on erilaisia :)!

• Hölpönpölpön
        Kokemusta kirjoitti:

Evidensiassa neuvottiin vaihtamaan 1v välein :) Implanttejakin on erilaisia :)!

Ei niitä mitään VAIHDETA. Edellistä ei kaiveta ulos, se vain liukenee! 🤣

• Ihanuusjuttu

Shh älä kerro asiakkaalle, hyvät rahat kahvitauosta?

• Selvät.merkit

Kollista on helppo todeta, onko se leikattu vai ei. Myös leikatulla on kivespussit, mutta ne ovat tyhjät ja kutistuvat ajan mittaan pieniksi. Leikkaamattoman kollin kivespussit ja kivekset ovat suuret, ne näkyvät hyvin. Epäilystä kastraatiossta ei silloin tule. Leikkaamaton kolli myös hyvin usein on merkkaileva, pissa haisee väkevästi ja kissa on hieman levoton sekä pysyy hyvinkin hoikkana.

• Kisumimmi

Minä tiedän kollikissoista melko paljon. Tuo saattaa olla semmonen gei-yksilö. Kissan pallit on kasvaneet ihan normisti, samoin kissa itse. Tällä hetkellä sen säkäkorkeus on jotain 90 cm. En tiedä sen painoa, kun ei se suostu menemään vaakalle. Oliskohan kaupoissa myytävänä kissoille semmosia sateenkaari-leluja, että voisi tukea ja vahvistaa kissan seksuaalista identiteettiä? Entä onko pulskien gei-kissojen omistajille mitään tukiryhmiä olemassa? Onhan se pullukka, mutta se on sen oma päätös ja aina on ruokaa tarjolla.

• Kisumimmi

Kaiken varalta kissojen nimistössä kannattaa suosia unisex-nimiä kuten Sumppi, Hippi, Pötkö, Hupi, Lillukka , Lullukka, Tillikka, Tollikka, Keikki ja Köllö.

• Kisumimmi kirjoitti:

Minä tiedän kollikissoista melko paljon. Tuo saattaa olla semmonen gei-yksilö. Kissan pallit on kasvaneet ihan normisti, samoin kissa itse. Tällä hetkellä sen säkäkorkeus on jotain 90 cm. En tiedä sen painoa, kun ei se suostu menemään vaakalle. Oliskohan kaupoissa myytävänä kissoille semmosia sateenkaari-leluja, että voisi tukea ja vahvistaa kissan seksuaalista identiteettiä? Entä onko pulskien gei-kissojen omistajille mitään tukiryhmiä olemassa? Onhan se pullukka, mutta se on sen oma päätös ja aina on ruokaa tarjolla.

Kisusi taitaa ollakin tiikeri 90 cm:n säkäkorkeudesta päätellen...

• Soolo

Selvät merkit

Näin juuri meillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10901
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2440
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2318
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1660
    6. 194
      1245
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1214
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1049
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      999
    Aihe