Ihan ok anna-maja

RKP-fani

"RKP:n puheenjohtajan Anna-Maja Henrikssonin maanantaina Ylen yksilötentissä antamat kommentit hopeavedestä ovat herättäneet ihmettelyä sosiaalisessa mediassa. Juontaja Kirsi Heikel nosti esiin Henrikssonin haastattelun Suomen Kuvalehdessä, jossa Henriksson totesi hopeaveden käytön olevan ”ihan fine”, mikäli iäkäs ihminen kokee itse saavansa siitä apua.
En itse kannata hopeaveden juomista, enkä suosittele sitä kenellekään. Mutta mun edessä on istunut henkilö, joka on ollut siinä uskossa, että hänelle se on hyödyksi. Ja jos ihminen itse kokee, että minulle, 75-vuotiaalle, on hyötyä tästä ja hän on siinä uskossa, että jos en saa tätä juoda"
______
Minä koen ja olen siinä uskossa, että korikaljaa on minulle hyödyksi se on siis ihan OK.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärkoopee

      Pietarsaaren veteen laittaa mitä tahansa niin se paranee vaikka kikkareen kakkaa.

    • Eijatkoon

      Ei jatkoon, pitäisi olla asia tuntija edes jollakin alueella. Tietämätön, tunteilematon omanedun ajaja.

    • tätämieltä1

      RKP:n käsitys monikulttuurisuudesta: Tämä tulee järkytyksenä kielivähemmistölle , jos siirtää suomen- ja ruotsinkieliset koululaiset samoihin tiloihin Kielivähemmistönä he eivät itse halua olla missään tekemisessä edes suomenkielisten kanssa, maahanmuuttajista puhumattakaan .Tätä on RKP:n ajama monikulttuurisuus käytännössä. Kun se sattuu omaan jalkaan, mennään shokkiin välittömästi. Siinä siis malliesimerkki sisäsiittoisesta kansanosasta, jotka elävät 5% onnellisena vähemmistönä suvaitsevassa suomessa. Kaikki tämän valtaväestä maksaa, kun meidän setelirankaiset politiikot pyllistävät kansalle ja kumartavat tiettyyn suuntaan. Ja pakkoruotsia pidetään yllä vastoin kansan enemmistöä.

      • Aaaaaatjiii

        Marttyyrijuntti.


    • trevligperson

      Pidän Anna Maja Henrikssonin persoonasta ja tavasta olla haastateltavana.
      Samaa mieltä myös siitä, että varallisuudesta riippumatta kaikilla suomalaisilla pitäisi edelleen olla mahdollisuus akateemiseen koulutukseen.

    • fanitetaan

      Mitä mieltä lienee Anna.Maja tästä.
      https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/oulussa-hyvaksikayttotuomioon-johtanut-rikos-tapahtui-moskeijassa-imaami-me-emme-ole-nahneet-mitaan-todisteita/817205/

    • AitoTOSIrealistiKokkola

      "Anna-Maija kuinka kaipaankaan, kun sä lähdit sinne armeijaan. Aina luonas olla tahtoisin, Anna-Maija rakkahin"...

    • Rasistikooon

      Nuo pietarsaareen tulleet ja tulevat maahanmuuttajat saavat vain ruotsinkielen opetuksen ei suomen?pietarsaaren terveyskeskuksessa työskentelee lääkäreitä/lääkäriharjottelijoita ruotsin puolelta,suomenkielinen potilas saa tietysti ranta ruotsalaisen tulkin mukaan ja lopuksi kukaan ei oikein tiedä mistä vaivasta on kyse?

    • AitoTOSIrealistiKokkola

      Ruotsinkieli on Suomessa lakkautettava VÄLITTÖMÄSTI. Siitä aiheesta ei enää puhuta, onko selvä. Hurrimurteiset saavat keskustella keskenään vaikka indokiinaa, kunhan pakkoruotsi poistetaan "Suomen kartalta" HETI. Kiiiitoooss... Hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe