Tiedän, että en kuulu tälle foorumille, mutta minua askarruttaa homomiehenä yksi asia: minusta tuntuu, että lesboja pidetään naisina, vaikka he olisivat kuinka maskuliinisia (eli stereotyyppisiä) tahansa, kun taas homoja ei pidetä miehinä, vaikka he olisivat kuinka maskuliinisia (eli epästereotyyppisiä) tahansa. Oletteko lesboina samaa mieltä? Pidetäänkö teitä oikeina naisina - mitä ikinä "oikea" sitten tarkoittaakin?
Pidetäänkö lesboja (oikeina) naisina?
4
82
Vastaukset
- 200319
Mielenkiintoinen kysymys. Pidän itse tärkeänä sitä,miten määrittelen itseni. Stereotypiat on aika samantekeviä.
Ilokseni sukupuolien ns rajat ovat hälventymässä ja kukin saa olla sellanen kuin haluaa,sukupuolesta riippumatta. - onhannäitä
Ylipäätänsä lesboihin suhtaudutaan hieman hyväksyvämmin kuin homoihin. Jopa yksilö voi hyväksyä lesbot mutta ei homoja. En ihan ymmärrä tuota "oikeata" mutta onhan ulkoisella olemuksella kun ihmiset arvottavat ihmisiä. Ei tavan rekkalesbosta varmaan tule koskaan esim. koko kansan laulajatähteä mutta jostain Sillanpäästä tuli osittain myös miehekkään olemuksen vuoksi. Uskon että maskuliinisille sekä feminiinisille hlbt-ihmisille on paikkansa kuitenkin. Itselläni on feminiinisiä heteroita jotka ovat pidettyjä ja avoliitossa.
rekkalesbot ,,miehekkäät
- seinäälläonkorvat
Naiset ainakin valittaa usein siitä, kun työpaikalla naisten pukuhuoneessa lesbot vahtii vaatteiden vaihtoa . Kiimaansa ne kai esittelee, mutta rasittavaa se kuulemma on.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873