Tosiaan etsimme valvojaa minulle ja kaverilleni risteilylle joka on huhtikuun alussa. Hytti ja aamupala tarjotaan ilmaiseksi!! Laita viestiä alas jos olet halukas lähtemään.
Vastaukset 9
Ja painotan vielä sitä, että valvoja saa ILMAISEN kahden päivän risteilyn Ruotsiin
- Miesisollakalulla
Mitä muuta voisi saada?
- TeuvoLuuman
Miesisollakalulla kirjoitti:
Mitä muuta voisi saada?
"Mitä muuta voisi saada? "
Ihanaa teiniseuraa.
hihihihiihihihiihihihiihihiihihihiihihihihihihiiiiiiii
- kkokok
oliko tarjolla sedälle myös vähän viivaa iltavilakalla, voi olla tarjokkaita jos lupaatte pesää kanssa
- Samaanhyttiin
Tääl ois tytöille valvoja kundi. Olen todella halukas lähtemään.
- Andrukela-_
Ahh,,, antakaa sedälle, vähä m koira asennossa,,tapahtumia ,! Oikeim Jysähtää,,
- Juulianaaeeva
Otsikosta ei selviä oletteko tyttöjä vai poikia täällä olis MUmmovalvoja 68v jos olette kiltisti ettekä rällästä lähtisin .
- TeuvoLuumies
"jos olette kiltisti ettekä rällästä lähtisin . "
Jos rällästätte, niin tulisin :-)
- TeuvpLuuman
"ETSIN 25 VALVOJAA LUKIORISTEILYLLE "
Halavalla suap :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561