Palkkavertailu

KeljoMan

otetaanko näissä iltapäivälehtien palkkavertailuissa kun lasketaan tuntipalkkaa huomioon lomarahat ym. korvaukset. Olisi kiva laskea että kuinka paljon yli 28€ tulee tuntipalkakseni.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehkäähäntöitääää

      Joo mut kun lomarahoja sun muita lisiä ei lasketa tuntipalkkaan, varsinkaan lomarahoja. Onneksi mulle tulee rahaa eikä tartte töissä raataa, on meinaan ikuinen KELA GOLD-kortti jota vingutan.

      • Jepjepp

        Näin on ja sitten kun kasvaa vihreää kultaa vaatehuoneessa rahan tuloa ei voi estää..


    • Maist.Näsä

      Kuinka lasken 3000:n €uron kk- eläkkeen tuntipalkaksi. Jos jaan sen kuukauden kaikille tunneille, niin siitä tulee noin 4,20 € /h.
      Jos taas lasken sen pelkille keskimääräisille valveillaolotunneille siin tuntipalkka on siinä 6,25€ /h.
      Mikäli se lasketaankin entisen työajan mukaan, 7 h/d, niin tuntipalkaksi tulee noin 14,30€ /h.
      Summa summarum, kannattaa olla eläkkeellä vain 7h /d niin saa parhaan tuntipalkan!

      • niinhän-se-menee

        ex-paperimies rulaa, päässä fulaa ja housuissa kuraa


    • Eylsjl

      Hahaha, vai että 3000 e kuukaudessa eläkettä, otapas nyt ne bentsot ja rauhoitu!

      • Kyllävainn

        Ei eläkettä noin paljoa tule siinä on katsos sivubisneksen tuotot ja rapiat päälle


    • Sinulleutopiaa

      No tuollaista eläkettä nauttivia on kyllä aikamoinen joukko. Ei se nyt kummoinen palkka tarvitse olla omaeläkkeineen kun kolmen tonnin brutto kasautuu.

      • Huihaijsi

        Joo mut ei sulle! Ensiksikin et ole edes vielä eläkeiässä, täällä ei 65-67 vuotiaat kirjoittele! Joten täyttä shittiä suollat suolestas.


      • olenkohan_rikaskin
        Huihaijsi kirjoitti:

        Joo mut ei sulle! Ensiksikin et ole edes vielä eläkeiässä, täällä ei 65-67 vuotiaat kirjoittele! Joten täyttä shittiä suollat suolestas.

        Ja höpö höpö, itse olen jo 70 vuotta täyttänyt ja eläkkeeni on vieläkin korkeampi, palkkani vaihteli nykyindeksiin nostettuna 7.000 ja 9.000€/kk viimeiset 30 vuotta ja sitä ennen vähemmän


    • ihantosi

      Aika köyhä eläke. mulla on eläke 4200 e kuussa, jäin mielenterveydellisistä syistä eläkkeelle 29 vuotiaana, eilen kävin pilkillä, sain 3,5 kilon ahvenen.

      • huihaivaan

        et ole niin paljon ehtinyt eläkemaksuja maksaa, eikä työnantajasikaan..joten eipä juuri eläkettäkään


    • Chameleont

      Tässä hieman vertailupohjaa, jos on töissä 35 vuotta ja palkka on koko tuon ajan 3000 euroa kuukaudessa niin työeläke on 1574 euroa/kk.

    • Chameleont

      ....3000 e ja yli tuon kolmentonnin euron eläkkeensaajia on Suomessa vaivaiset 7%.
      Sen sijaan 40 prosentilla on eläke 1250euroa/kk.

    • Maist.Näsä

      Ensinnäkin, en maininnut missään kohdassa kirjoitustani että summa olisi minun eläkkeeni, sen jokainen lukutaitoinen voi huomata. Toisekseen, se nyt oli tasasummaisella satunnaisluvulla tehty fingerporilaskelma, uskomatonta että joku tärypipo ottaa moisen tosissaan. Kaikenlaisia.

    • Nyteläkkeellä

      Hyvin moni tavistallaaja kuvittelee että kun jäävät eläkkeelle niin rahaa tule kuukaudessa useita tonneja, kyllä se tosi on että vaikka raataa selkä vääränä 40 vuotta niin eläke on tuo mitä chameleont kirjoitti eli noin 1300-1500 euroa.

      • entäs_kaupan_kassa

        nii-in, useimman ns tavis duunarin liksoillla


      • Nyteläkkeellä
        entäs_kaupan_kassa kirjoitti:

        nii-in, useimman ns tavis duunarin liksoillla

        Tuo olikin keskimääräinen eläke ja pienempi palkkaisilla eläke on tuostakin pienempi.


    • Mitämoisella

      Kaupan kassat näkevät niin paljon rahaa työssään että heille raha menettää merkityksensä.

      • Chameleont

        Nykyäänhän maksetaan lähes kaikki kortilla.


    • Oikealaitahyökkääjä

      Jos työvelvoite jatkuisi lakisääteisesti seitsemäänkymmeneen ikävuoteen saakka ja sen jälkeen olisi lakisääteinen eutanasia, niin päästäisiin koko eläkejärjestelmästä. Maamme olisi hyvin nopeasti velaton ja vauras esim. ottamaan elintasoturisteja alkuasukasmaista.

      • Jujjhj

        Sinulle olisi pitänyt eutanasia tehdä jo pari vuotta sitten, valtio olisi säästänyt jo ison rahasumman kun sinua elättää.


      • Jujjhj

        Niin tuli, silloin jäisi mulle sossupummille enemmän rahaa ja saisin sossusta uuden sohvan.


      • Kyllävainn

        Pistäkää tekin taimenet itämään niin jouluksi voi ostaa kunnon löhösohvan johon mahtuu kamutkin pössyttelemään..
        Vihreä kulta arvokas kulta


    • Järvinäköalat

      Täällä ei näköjään ole sisälukutaitoista porukkaa, tai sitten pää ei yksinkertaisesti osaa prosessoida luettua tekstiä.
      Aloittaja kysyi tuntipalkan laskemisesta, ei suinkaan eläkemaksuista tai sohvasta,
      Aina teidän kanssa saa hävetä.

      • Voevoee

        Omapa on häpeäsi jos olet noin urpo


    • Biologiko

      Anteeksi, mutta miten taimenet laitetaan itämään? Taimia olen kyllä istuttanut, mutta noiden kalojen suhteen olen eri mieltä. Eikös ne kutemalla alkuunsa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe