Miksi pallomahat ei saa kunnon naista Suomesta

SenssuHallitsee

Kusymys otsikossa.


Sanonko....ensano.... KHIAI !!!

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24-7

      24/7

    • SenseiSanoo

      Olet todella dingdong.
      Etkö todellakaan muuta keksi?

    • Huutelensuoria

      Minua kiinnostaa missä Suomessa on kunnon naisia. 49 vuotias yrittäjä Helsingistä.
      Tunnen paljon suomalaisia naisia hyviä en.
      On pari tyttöystävää, mutta kunnon naista en ole tavannut. Ei edes kavereiden vaimoissa ole kunnon naista.
      Ei minulla ole thaikku akkaakaan, mutta turha on huudella kunnon suomalaisilla.

    • SenseiSanoo

      Potato potato potato...

    • SenseiAjattelee

      2010 on ajatuksissani 24/7

    • 63NumBall64

      kyllähän tuo pallomaha thaivosu alkaa olla katoavaa kansanperinnettä, uudempi ilmiö on n. 30 vuotias lippalakkipäinen, tukevahko ei lihava, kullattu paksu kaulaketju jossa kullattu leijona, hiaton t-paita, tatuointeja vaihtelevasti, kainalot tulehtuneet, selässä finnejä.. näitä löytyy pattayalta kuin pallomahoja, toki pallomahojakin näkee, mutta ovat yleensä aviossa thaimaalaisen kanssa.

      • SenseiKiittääJaKumartaa

        Kiva kun tulit veljeni ja väkivallan ammattilainen auttamaan.... vaikka olenkin jo 6 - 7 pojua pandoittanut....

        KHIAI !!!

        Paljonkos sinulla olikaan kuutioitua niissä omistus moottoripyörissäsi?


      • 63NumBall64
        SenseiKiittääJaKumartaa kirjoitti:

        Kiva kun tulit veljeni ja väkivallan ammattilainen auttamaan.... vaikka olenkin jo 6 - 7 pojua pandoittanut....

        KHIAI !!!

        Paljonkos sinulla olikaan kuutioitua niissä omistus moottoripyörissäsi?

        305 yhteenlaskettuna, kutsutaanko näitä maintsemiani henkilöitä tosiaan pandoiksi, jos noin pandoja on nykyään paljon pattayalla, lähes kaikilla kainalossa thai vosu joillakin jopa kaksi, lieneekö nämä reppanat 90 luvun laman väiinputoajia, toisaan pallomahoja on näkyvissä mutta harvemmin enää vosu kainalossa...


      • 63NumBall64

        pandako siellä kirjoittelee pohjoisen miehen tunnuksella


      • SenseiPhuket
        63NumBall64 kirjoitti:

        pandako siellä kirjoittelee pohjoisen miehen tunnuksella

        Moikka Hua Hiniin.
        Taitanee olla yksi ja sama, sekä perustelukseni riittänee ainoastaan toteamus että 2010 on ärhäkkä arvostelemaan vaikka ihan väärästä sanankäytöstä onko moottoripyörän istuin satula tai penkki, mutta ei koskaan sanaa näistä täysin järjettömistä, sekä hän ei ole huomaavinaan kärpäsiään.
        Yks ja sama, nyt uudessa isukkiroolissaan.

        Tämä aloituskin nimimerkkineen yksi osoitus hänen ongelmastaan.


      • Jeps

        😎Siinähän ilmetty appelsiinikainalomme päälaelta varpaisiin😎


      • SheriffiSensei
        63NumBall64 kirjoitti:

        pandako siellä kirjoittelee pohjoisen miehen tunnuksella

        Ajattelen 21 senttistä 24/7 ja olen katkeran kateellinen vuokravosuille.


      • 2010unregViliKääLäyEd44
        SheriffiSensei kirjoitti:

        Ajattelen 21 senttistä 24/7 ja olen katkeran kateellinen vuokravosuille.

        Sorry korjaan nimimerkin ja kirjoituksen.

        Ajattelen 21 senttisellä 24/7.


    • Kun iso pallomaha on pienen katkarapukikkelin tiellä niin ”mies” on käytännössä eunukki. Mitä pienempi mies sitä julumempi mulukku sannoo vanhakansa.

    • TsingTsongPelle

      Mul on valtava aisa. Eilen kun rupes väsyttään siinä puiston kulmalla, niin nojasin siittimeeni ja huokailin vähän aikaa, sitten taas kohti täyttymystä.

    • pattayanertto

      Ertolle tänään pankista soittivat että tili on ylitetty.
      jaa, että rahnat yli ihan valuu... avataan perkele toinen tili ni taas on rahnalle tillaa ja kyllä mahtuu.
      niinku näätte ni on perkele rahhaa, ei lopu. oikeen soittelevat. Ertto lähtee kutoselle nyt laittamaan lihaa piiloon.

      • HiekkiksenSenssu

        Älähän hättäile ertto, ei sulle siellä kaukana polliisit mittää voi, mut mulla täällä Suames, nuorempana ku viäl sain pankist tilin, niin hakivat pirut putkaan ja jouivuin linnaa pariks vuueks. Nyt e i ennää niit huolii oo ku eivät syyntakkeettomal anna tilei.
        Terveisin Senssu täält Hiakkaharjust, tulsin het sinne, mut ei oo rahhaa ja passii ne perskales ei ennää anna, äiteen kans olsin nuaren viä saanu, ookko muuten kahtonna onks siäl niit ihanii ladypoikasii, net ois nii miun makkuu.


      • jättäkääserauhaan

        Te olette vuosia tienneet vastailevanne heikkolahjaiselle yksinäiselle trollille. Hän on itsekin kertonut tekevänsä tätä vain härnäyksen ja huomion vuoksi. Miksi teette sitä vieläkin? Miksi ruokitte trollia?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe