Pikkusieluiset

reppanoitaovat

Taitaa nämä kaikki HD-hörhöt olla pikkusieluisia pikkupoikia joille peeniksen jatko tuo hd-mopo. Ikinä ei enää ukoksi sellaista joka vähänkin kallellaan noihin mopoihin, ikuisia pikkupoikia jotka hinkkaa mopojaan!

5

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaljonTyhjästä

Entäs sitten?

• Kunniottavasti

Minusta on mukava kun on vielä pojan alkeet, naisetkin tykkää,ja on tässä sentään kunnioitettavat 61 ikävuotta. Harrikassa 96tkm. Mukavasti nuo 40 kymppiset tytöt kyytiin tulivat. Kehuivat vielä että on se varmaa menoa kun on kunnon vehkeet,ja pilkettä silmässä. ...

• 70a7a4f4

Ymmärrätkö, että 40-kymppinen on 400 vuotta? Tarkoititko, että 4-kymppinen? Sellainen nainen on aina iästä riippumatta vajaaälyinen, jota kiinnostaa pärisevät peltikasat.

• Anonyymi

Enemmänkin mihinkään todelliseen faktaan perustumaton yleistäminen on vajaaälyisyyden merkki, kuten mikä tahansa rasismi ja syrjintä, kun nyt pysytään totuudessa ilman epätoivoista yritystä loukata ketään.

• dc975f70

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe