Oodin kolmannen kerroksen kirjataivas, eli varsinainen kirjasto-osa on pilalla hirveän metelin takia. Sen piti olla rauhallinen paikka, hiljainen kirjoihin keskittynyt tila, jossa voisi rauhassa lueskella ja tutkia kirjoja.
Nyt se on kaikkea muuta: Vanhemmat tuovat sinne lapsiaan huutamaan ja melskaamaan. Pitävät sitä jonkinlaisena leikkipaikkana, jossa voi metelöidä niin paljon kuin haluaa. Mihinkään ei puututa ja lapset saavat juosta mielin määrin ja sotkea.
Odotin kirjastoa tosi paljon. Se on hyvällä paikalla ja luulin sen olevan tarkoitettu kaikille, mutta nyt onkin niin, että kirjaston varsinaiset kävijät on unohdettu täysin.
Johto ei taida olla ihan ajan tasalla Oodin toiminnasta.
Oodin kirjataivas pilalla
ooditar
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjat voisi poistaa sieltä ja laittaa tilalle karuselli ja pingispöytiä.
- Anonyymi
Kävin kerran.
Järkyttävä meteli.
Oven edessä ryhmä rievuissa.
Käymälässä minulle myytiin "kultaketjua", ja kun sanoin ei kiinnosta, minulle sähistiin.
Kysyin henkilökunnalta onko tämä oikeasti näin, oli vastaus "kaikki saavat tulla".
Minulla ei ole enää oikeutta nauttia verorahoilla maksettua palvelua "kirjastossa".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107