Oodin kolmannen kerroksen kirjataivas, eli varsinainen kirjasto-osa on pilalla hirveän metelin takia. Sen piti olla rauhallinen paikka, hiljainen kirjoihin keskittynyt tila, jossa voisi rauhassa lueskella ja tutkia kirjoja.
Nyt se on kaikkea muuta: Vanhemmat tuovat sinne lapsiaan huutamaan ja melskaamaan. Pitävät sitä jonkinlaisena leikkipaikkana, jossa voi metelöidä niin paljon kuin haluaa. Mihinkään ei puututa ja lapset saavat juosta mielin määrin ja sotkea.
Odotin kirjastoa tosi paljon. Se on hyvällä paikalla ja luulin sen olevan tarkoitettu kaikille, mutta nyt onkin niin, että kirjaston varsinaiset kävijät on unohdettu täysin.
Johto ei taida olla ihan ajan tasalla Oodin toiminnasta.
Oodin kirjataivas pilalla
ooditar
2
189
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kirjat voisi poistaa sieltä ja laittaa tilalle karuselli ja pingispöytiä.
- Anonyymi
Kävin kerran.
Järkyttävä meteli.
Oven edessä ryhmä rievuissa.
Käymälässä minulle myytiin "kultaketjua", ja kun sanoin ei kiinnosta, minulle sähistiin.
Kysyin henkilökunnalta onko tämä oikeasti näin, oli vastaus "kaikki saavat tulla".
Minulla ei ole enää oikeutta nauttia verorahoilla maksettua palvelua "kirjastossa".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja120565Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483