Tulipalo ja sammutus

Kysyn

Näin unen jossa olin lapsuuden kodin olohuoneessa. Huomasin että pöydällä olleet kynttilät oli jääneet vanhemmiltani sammuttamatta ja tulipalo oli jo syttynyt ja meinasi levitä. Huusin äitiäni apuun. Hain isolla astialla vettå ja sain tulen sammumaan itse ja siitä selvittiin.
Tiedän että talo viittaa omaan persoonaan mutta mites tuo palo ja sen sammutus?

2

1928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessasi vanhempasi olivat unohtaneet sammuttaa kynttilät ja niistä meinasi tuli levitä.
      Unessa palavat kynttilät voivat symboloida ikääntymisen ja kuoleman pelkoa. Saattaa liittyä omaan ikääntymiseen tai vanhempien. Huusit äitiäsi apuun, kuvaa sitä, että haluaisit nyt turvaa ja empatiaa, jossain mieltäsi painavassa asiassa.

Sait tulen sammumaan ja selvisit palosta, kertoo siitä, että yrität saada tunteitasi hallintaan ja hillitä itseäsi. Voi kuvata myös jotain mennyttä tapahtumaa, josta olet suuttunut, unesi kehottaa päästämään irti suuttumuksesta ja vihasta.

Tässä ajatuksia unestasi, voit poimia tästä omaan elämääsi sopivia asioita.
      Unet rakentuvat usein toiveista, peloista ja omista ristiriidoista. Uni nostaa esille tunteita, joita ei päivätajunnassa ehdi tai pysty näkemään.

• Apkirjoittaa

Tämä tulkinta kuulostaa kyllä paljon siltä mitä tunteilta minulta on noussut vahvasti pintaan. Miten sitä vaan voi päästää irti vihasta kun ei tiedä mistä tuo vihan tunne on lapsuudesta tullut.. sama pätee pelkoon.. olen huomannut kyllä juuri noiden olleen pinnassa jatkuvasti nyt.. Kiitän tulkinnastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10391
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      221
      2058
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1873
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1110
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1094
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      939
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      76
      918
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      862
    10. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      164
      858
    Aihe