Uutta niveltutkimuksen alalla. Niitä kuunnellaan

iän.tuoma.ongelma

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai.rustoutumatko

Hei tonnehan pitää päästä katsomaan mitä nivelet sanoo. Kuulen kun rintarangassa naksuu oikein vahvasti kun yritän roikkua renkailla.

• linkki.ei.toimi

Mistä sen sivun löytää ?
      Tulee 100 muuta uutista.

• iän.tuoma.ongelma

Selaa ens alta pois. 21.uutiset. jattka rullaamista alaspäin 20.3 uutisiin jotain sijalla 25 lopusta päin. Siellä puhutaan nivelistä.

• Hallaahon.äänestäjä44

tarvitsetko reseptin,

glukosamiini kondroitiini hainrusto joku näistä yksi
      tabletti joka päivä

sitten olen itse ympäristössäni kokeillut halvinta eli lehmänkollageenia koska kudokset paranevat
      sitten

jos saat lääkärin määräämään atorvastatiinia sillä on positiivinen vaste selkäreumaan
      (tutkimusvaiheessa)

USA:n lääkintöhallitus
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15207950
      Trial of Atorvastatin in Rheumatoid Arthritis (TARA): double-blind, randomised placebo-controlled trial

• Kuulin tuosta paikallisuutisten uusinnoista.
      Pisti kanssa korvaani, kun itsellänikin on nivelrikkoa polvissa.
      Niinpä rupesin etsiskelemään linkkiä uutiseen. Näyttää olevan kehitteillä oleva tutkimusmenetelmä.
      https://yle.fi/uutiset/3-10682406

• kuuntelenjo

Minä kuuntelen niveliäni aina kun kävelen portaissa.
      Puhuvat sattuvasti!

• Mutta entä jos sattuu (satunnaisesti) mutta eivät puhu. Tosin minulla on huono kuulo, voi olla että en vain kuule.

• Hyväasenne

Muistan opiskeluni työharjoittelusta mummon, joka käveli rolliinsa nojaten kumarassa ja joka askeleella kuului natinaa ja rahinaa. Ei tarvittu minkään laista härpäkettä, kuului ilmankin vallan hyvin.

Jonain yönä hän tipahti wc-reissullaan pytyn viereen ja turvaranneketta painettuaan odotteli lattialla ambulanssipoikia auttamaan. Seuraavana päivänä juttua puitiin moneen kertaan ja mummo kertoi silmät välkkyen, että hän aikoi pudota jonain toisenakin yönä, koska pojat olivat olleet niiin komeita. Kun nivelet eivät enää pelittäneet, niin korvainsa väli sen sijaan varsin hyvin.

• flegmaatti

Oikea polveni ei ääntele. Tietyn rajan jälkeen ilmaisee tuntuvammin vastahakoisuudestaan.

Oikea olkapäänikin oli mykkä ja ehkäpä sen vuoksi joutui puukotuksen uhriksi. Sen jälkeen on älynnyt olla osoittamatta mieltään.

• e.lä.mä

Apinoiden kirjoituksia---polvissa kulumaa---miksi?

• Pahoittelen

Paree polvissa kuin päässä.

• ikäänkuin.looqista

Ma uskon että ruune-e.lä.mä.nkin joissakin nivelissä on kulumaa jos kerran rollaattorilla ajelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4332
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      44
      2721
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1642
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79