Kukat, kenkien korot, kauniit huivit ym ym
on helppo jättää pois.
Mutta kateus, pahan puhuminen, ahneus, pilkka, ilkeät sanat, viha, katkeruus ym ym
Nämä vaivaavat aina uudestaan syntistä ihmistä.
Ainoa puhdistus on rakkaassa Vapahtajassamme.
Kun saamme uskoa, että Hän on sovittanut syntini ja minä saan olla vapaa.
Syntinen ihminen?
11
112
Vastaukset
- KristuksenRauhaa
Aamen!
- Cdcvbnbc34
Ensin kerrotaan farisealaisesta, joka noudatti muotosäntöjä.
Ja
Jälkimmäisessä publikaanista , joka rukoili syntejään anteeksi.- Tottaon
Sillä kaikki, mitä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän koreus, ei se ole Isästä, vaan se on maailmasta.
1. Johanneksen kirje 2:16 FI1776
https://bible.com/bible/60/1jn.2.16.FI1776,,,,,,,,,
Mihin tätä sitten kuuluu soveltaa? - teuta011
Tottaon kirjoitti:
Sillä kaikki, mitä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän koreus, ei se ole Isästä, vaan se on maailmasta.
1. Johanneksen kirje 2:16 FI1776
https://bible.com/bible/60/1jn.2.16.FI1776,,,,,,,,,
Mihin tätä sitten kuuluu soveltaa?1, Kirje luku 2:15 -17 .
Tässä sana " maailma " tarkoittaa synnin turmelemaa lihan ja ajatusten
mielitekojen ja synnillisten himojen mukaan elävää ihmiskuntaa, tämä
sana merkitsee maailmaa Jumalan luomana. Se merkitsee ihmiskuntaa,
jota Jumala rakastaa, ja jota pelastamaan Hän on lähettänyt Poikansa .
- - Tottaon
teuta011 kirjoitti:
1, Kirje luku 2:15 -17 .
Tässä sana " maailma " tarkoittaa synnin turmelemaa lihan ja ajatusten
mielitekojen ja synnillisten himojen mukaan elävää ihmiskuntaa, tämä
sana merkitsee maailmaa Jumalan luomana. Se merkitsee ihmiskuntaa,
jota Jumala rakastaa, ja jota pelastamaan Hän on lähettänyt Poikansa .
-Varmaan niin. Kuitenkin kieltää ettei saa rakastaa maailmaa koska maailma katoo ja Purnu kirjoittaa että johan nekin hukkuvat jotka maailmassa kiinni ovat. Se olis aika helppo tie jos ei tarvitsis lihaansa kieltää vaan ajattelis vaan että Kristus on kaikki maksanut. Mutta Kristusta ei saa tehdä synnin palvelijaksi.
Tottaon kirjoitti:
Varmaan niin. Kuitenkin kieltää ettei saa rakastaa maailmaa koska maailma katoo ja Purnu kirjoittaa että johan nekin hukkuvat jotka maailmassa kiinni ovat. Se olis aika helppo tie jos ei tarvitsis lihaansa kieltää vaan ajattelis vaan että Kristus on kaikki maksanut. Mutta Kristusta ei saa tehdä synnin palvelijaksi.
Aivan niin, samaa mieltä olen .
-Kerran täällä joku kirjoitti että oli menossa,
toiselle paikkakunnalle seuroihin kun oli
jo lähettyvillä, huomasi vaimo että liinaa
ei ole mukana, oli ajannut kaupan etten,
antoi vaimolle 200 ekun setelin ja sanoi
mene ostamaan liina, vaimo meni ja tuli
takaisin , antoi 5 euroa takaisin .
Aika kallis unohdus !
-- gfhgnnbv
padasjoenukko kirjoitti:
Kerran täällä joku kirjoitti että oli menossa,
toiselle paikkakunnalle seuroihin kun oli
jo lähettyvillä, huomasi vaimo että liinaa
ei ole mukana, oli ajannut kaupan etten,
antoi vaimolle 200 ekun setelin ja sanoi
mene ostamaan liina, vaimo meni ja tuli
takaisin , antoi 5 euroa takaisin .
Aika kallis unohdus !
-taas pilkut ja pisteet ihan päin persettä
- Tottaon
gfhgnnbv kirjoitti:
taas pilkut ja pisteet ihan päin persettä
Mitä merkitystä sillä on. Ymmärsin itse ainakin kirjoitetun. Ajattele jos elämässäsi et voisi tehdä mitään missä et ole täydellinen, muuten saisit pilkkaa osaksesi.
- Kitarasoi
Takahuoneeseen ja sassiin
- MiksiAnnetteHuijata
Enempi ne maailmassa kiinni ovat jotka hylkäävät Kristuksen lahjavanhurskauden ja rakentavat omaa vanhurskauttaa kaiken maailman maallisista säännöitä ihmisten keksimistä laeista tavoistaan ja yhdityksistään. Rigorismi ei todellakaan ole kristinuskoa vaan omavanhurskautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461