Syntinen ihminen?

Vz5ytrjgt

Kukat, kenkien korot, kauniit huivit ym ym
on helppo jättää pois.
Mutta kateus, pahan puhuminen, ahneus, pilkka, ilkeät sanat, viha, katkeruus ym ym
Nämä vaivaavat aina uudestaan syntistä ihmistä.

Ainoa puhdistus on rakkaassa Vapahtajassamme.
Kun saamme uskoa, että Hän on sovittanut syntini ja minä saan olla vapaa.

11

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristuksenRauhaa

      Aamen!

    • Cdcvbnbc34

      Ensin kerrotaan farisealaisesta, joka noudatti muotosäntöjä.

      Ja

      Jälkimmäisessä publikaanista , joka rukoili syntejään anteeksi.

      • Tottaon

        Sillä kaikki, mitä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän koreus, ei se ole Isästä, vaan se on maailmasta.
        1. Johanneksen kirje 2:16 FI1776
        https://bible.com/bible/60/1jn.2.16.FI1776,,,,,,,,,
        Mihin tätä sitten kuuluu soveltaa?


      • teuta011
        Tottaon kirjoitti:

        Sillä kaikki, mitä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän koreus, ei se ole Isästä, vaan se on maailmasta.
        1. Johanneksen kirje 2:16 FI1776
        https://bible.com/bible/60/1jn.2.16.FI1776,,,,,,,,,
        Mihin tätä sitten kuuluu soveltaa?

        1, Kirje luku 2:15 -17 .
        Tässä sana " maailma " tarkoittaa synnin turmelemaa lihan ja ajatusten
        mielitekojen ja synnillisten himojen mukaan elävää ihmiskuntaa, tämä
        sana merkitsee maailmaa Jumalan luomana. Se merkitsee ihmiskuntaa,
        jota Jumala rakastaa, ja jota pelastamaan Hän on lähettänyt Poikansa .
        -


      • Tottaon
        teuta011 kirjoitti:

        1, Kirje luku 2:15 -17 .
        Tässä sana " maailma " tarkoittaa synnin turmelemaa lihan ja ajatusten
        mielitekojen ja synnillisten himojen mukaan elävää ihmiskuntaa, tämä
        sana merkitsee maailmaa Jumalan luomana. Se merkitsee ihmiskuntaa,
        jota Jumala rakastaa, ja jota pelastamaan Hän on lähettänyt Poikansa .
        -

        Varmaan niin. Kuitenkin kieltää ettei saa rakastaa maailmaa koska maailma katoo ja Purnu kirjoittaa että johan nekin hukkuvat jotka maailmassa kiinni ovat. Se olis aika helppo tie jos ei tarvitsis lihaansa kieltää vaan ajattelis vaan että Kristus on kaikki maksanut. Mutta Kristusta ei saa tehdä synnin palvelijaksi.


      • Tottaon kirjoitti:

        Varmaan niin. Kuitenkin kieltää ettei saa rakastaa maailmaa koska maailma katoo ja Purnu kirjoittaa että johan nekin hukkuvat jotka maailmassa kiinni ovat. Se olis aika helppo tie jos ei tarvitsis lihaansa kieltää vaan ajattelis vaan että Kristus on kaikki maksanut. Mutta Kristusta ei saa tehdä synnin palvelijaksi.

        Aivan niin, samaa mieltä olen .
        -


      • Kerran täällä joku kirjoitti että oli menossa,
        toiselle paikkakunnalle seuroihin kun oli
        jo lähettyvillä, huomasi vaimo että liinaa
        ei ole mukana, oli ajannut kaupan etten,
        antoi vaimolle 200 ekun setelin ja sanoi
        mene ostamaan liina, vaimo meni ja tuli
        takaisin , antoi 5 euroa takaisin .
        Aika kallis unohdus !
        -


      • gfhgnnbv
        padasjoenukko kirjoitti:

        Kerran täällä joku kirjoitti että oli menossa,
        toiselle paikkakunnalle seuroihin kun oli
        jo lähettyvillä, huomasi vaimo että liinaa
        ei ole mukana, oli ajannut kaupan etten,
        antoi vaimolle 200 ekun setelin ja sanoi
        mene ostamaan liina, vaimo meni ja tuli
        takaisin , antoi 5 euroa takaisin .
        Aika kallis unohdus !
        -

        taas pilkut ja pisteet ihan päin persettä


      • Tottaon
        gfhgnnbv kirjoitti:

        taas pilkut ja pisteet ihan päin persettä

        Mitä merkitystä sillä on. Ymmärsin itse ainakin kirjoitetun. Ajattele jos elämässäsi et voisi tehdä mitään missä et ole täydellinen, muuten saisit pilkkaa osaksesi.


      • Kitarasoi

        Takahuoneeseen ja sassiin


    • MiksiAnnetteHuijata

      Enempi ne maailmassa kiinni ovat jotka hylkäävät Kristuksen lahjavanhurskauden ja rakentavat omaa vanhurskauttaa kaiken maailman maallisista säännöitä ihmisten keksimistä laeista tavoistaan ja yhdityksistään. Rigorismi ei todellakaan ole kristinuskoa vaan omavanhurskautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe