Yhden tähden annan palvelusta siihen saakka kun perämoottorikauppa ja toimitus oli tehty. Kauppias oli erittäin miellyttävä ja palvelualtis kauppaa tehdessämme. Ongelmana kuitenkin jo silloin oli huono tavoitettavuus, ei puhelimella, meilillä eikä tekstarilla meinannut saada kiinni. Ongelmat alkoivat kun aloin viime elokuussa perätä hyvitystä takuulaskuun ja toimittamatta jääneeseen potkuriin. Ei vastausta meileihin eikä tekstareihin. Ajattelin että putiikki on jo kuopattu, mutta vuodenvaihteen jälkeen huomasin että nettisivut olivat uusiutuneet. Laitoin meiliä ja kerroin että jaan kokemukseni somessa jos asiat eivät ala selviämään. Sitten tulikin hetimmiten vastaus että hän ei ole saanut viestejäni? Kopsasin aiemmat viestini ja lähetin WhatsAppilla, josta näin että hän oli lukenut ne. Sen jälkeen onkin taas ollut hiljaista. Jälleenmyyjä- ja huoltopaikkalista on ainakin osittain feikkiä! Viime kesän takuurempan teetin Jyväskylässä osaavalla Säynätsataman Yamaha-huollolla. Muuramessa olisi ollut Meguron valtuutettu huolto Fei Maritime, mutta näin sovittiin. Myöhemmin selvisi että Fei Maritimella ei ole ollut edustusta enää 4-5 vuoteen? Kuinka suuri osa myynti/huoltolistan liikkeistä on feikkiä, kannattaa tarkistaa ennenkuin luottaa tietoon. Minun luottoni kuitenkin on mennyttä.
t. Jouni Saarinen
Olkaa tarkkana jos teette kauppoja Meguron kanssa!
Jopitsu
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606884- 1003532
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262870- 212568
- 272133
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251770
- 111672
- 321638
- 511566