Jätkät,miten helposti alkaa seisomaan

ande

Eli ois kiva tietää...miten usein vaikkapa koulussa tulee stondis kun näette jonkun tytön tai jotain?

44 kommenttia

Vastaukset

• Nyt pojat vastaamaan. Tähän kysymykseen haluamme kuollaksemme vastauksen. Olen itsekin erittäin paljon pohtinut asiaa...ja on tullut muutaman kerran haarojenkin väliin tiirailtua.
    mutta te mokamat estätte meitä tekemästä tutkimuksiamme käyttämällä hooparivaatteita. Kai te nyt häpeätte ja ymmärrätte miten kovasti tyttöjen elämää rajoitatte. Viette meiltä pienetkin ilot.

• hän kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

En voi ajatella homoseksuaslisuuttai kun sit alkaa seisoo vielä hullummin. Mitä mä teen?

• Melkeim joka päivä. Vitun vammssta ja ärsyttävää kun pitäis lähteä luokasta mutta ei halua että muut näkee :D

• No sehän riippuu ihan tytöstä...=) Ainakin mulla alkaa seisomaan aika helposti,ja sitten onkin tukalaa.

Käytän ihan "normaaleja" vaatteita,ja kyllä sitä välillä pelkää,että joku tyttö huomaisi sen,mutta ei ole vielä kukaan huomannu....;)

Siinä se!

• Hmm, siis kyllä noin tapahtuu päivittäin. Ei siihen tarvitse tyttöä näkökenttään eikä edes ajatuksia... Se vain alkaa, jopa fysiikan tunnilla (joka sinänsä on ihan mielenkiintoista, mutta ei liity tähän) ilman mitään järkevää syytä.

Poika, 17, Helsinki

• ..te häpeilete sitä?siis onhan se sit varmasti noloo os se tulee ilman oikeen mitään kunnon syytä....tai yleisil paikoil...mut miks häpeette jos niin käy ku suutelette?must se on ainaki vaan jotenki imartelevaa jos mua suudelles tapahtuu reaktio....=)tulee ainki sellanen olo et oon haluttava

• ..oiskos siis niin, että se stondis on ihan mielentilan hallinnan ansiosta helppo pitää pois. ainaki mulla onnistuu sellanen...
    ja onhan se tietty, että sellasilla yläasteen aloittavilla kosseilla on alkanu vasta pippeli kasvamaan, niin se voipi olla vähä herkkä

• ... että ainakin mun isoveljellä seisoo tosi helposti. Saunassakin heti kun se tulee lauteille ja mä sit sanomaan sille että ei se mitään haittaa...

• ihanaa

• Kyllä se lähes joka päivä koulussakin alkaa seisomaan, joskus se voi johtuu ajatuksista, mutta vielä useemmin se nousee ihan ilman mitään syytä, mutta ei se kyllä siitä ala seisomaan jos vaan nään kauniin tytön, mutta joka aamu kun herään niin kalu on juhla kunnossa, mistäköhän sekin johtuu?

• 10 vuoden jälkeen vastaa tähän, mulla alkaa ite seisoo ilman syytä?

• No mulla yleensä kun käyn suihkussa nään niin sellasen kauniin ja halutavan tytön ja ku herään nii mul törötää en häpeä sitä ku se on ihan normaalia kerran koulussa ku meijän kouluun tuli uusi tyttö nii olin silleen että Uu toi on ihana ja sitten kaverit nauro nii kysyin että mikä teitä kaikkia nyt niin paljon naurataa ja huomasin että mul seiso!!!!!!!!! Ja jätkät Hei ei tarvi hävetä jos sul rupee seisoo

• Tehkää sillee että jonku pojan eessä pyllistätte oikeen kunnolla ja teeskentelette että sitoisitte vaik kenkii :DDD

• Onkohan näin neljäntoistavuoden jälkeen noi asiat paljonki muuttunu? (T: 14v tyttö)

• moi! kyl mul alkaa seisomaan koulussa kun tytöillä tiukat farkut. Onx sulla?

• Joo itekki olin 3 viikkoinen kun AP oli jättänyt tön viestin eli nyt reilusti päälle 15 v 😂😂

• Pitää aina aamulla teipata kyrpä reiteen kiinni et stondikset ei näkyis.

• Jos en oo aamulla tai varsinkin jos en oo edellisenä päivänä runkannu niin sit tosi helposti seisoo. Riippuu kans vähän mitkä housut on. Adidas verkkareita en kauheesti uskalla käyttää yleisillä paikolla joten mieluummin esim farkut. Aika usein on seisokki eli oikeestaan se ei sillei paljoo vaadi :D

• Minulla seisoo aina aamulla ja saunassa, isoveli 12v sanoo että olen seksipommi kun minulla seisoo aina, joskus leikin pilillä että alkaisi seisomaan ja se tuntuu hyvältä. Isoveli joskus leikkii minun pilillä se on jännää ja tykkään siitä, se on ihanaa kun isoveli ottaa suuhun ja olen tehnyt sitä samaa hänelle. Olen 9v ja kohta 10v täytän olisi kiva kokeilla miltä pillu tuntuu olisiko ketään 10-13v tytttöä joka halusi tehdä sitä minun kanssa ?

• Liian

• Ok :)

• ei mul seiso ikinä :(

• Hyvin harvoin koulussa. Joskus jos jonkun isotissisen tytön rinnat ovat panautuneet kehoa vaste nii silloin saattaa mutta muuten se on hyvin harvinaista koulussa

• mul alkaa aina stondaa mis vaan jos nään tytön leggingseissä tai trikoissa...ihanaa <3

• Ei koskaan... T. aseksuaali 19v poika Helsingistä.

• Itse seisoo koska tulee heti mieleen mitä siellä vaatteiden alla on

• Itellä seisoo jo pitkään istumisesta ja jos hyvännäköinen tyttö tulee viereen/lähelle ja sitten nolottaa. Jopa näidenlaisten asioide lukeminen saa seisomaan

• Olen joskus jos katsoo tosi kaunis tyttöi kymenen yli sekunnint paljon kerralla on hyvä viilis itellä lähellä tyttö seisoo on pitkä aika paksu seiso kestää aika monta miinutia kevy mutta kestää kaumin tulla kun katsoa kymeniä tosi kauniis tyttöi valitetavasti jos kyseessä tunto loppuu ensin yleensä ei kadessa viikossa joskus vähän tulee pienemmäksi : poika

• Nyt kohta 17-vuotiaana tahattomat erektiot ovat vähentyneet huomattavasti. Koulussa ei melkein koskaan seiso, samoin ei myöskään julkisella paikalla. Tosipaikan tullen kuitenkin seisoo, vaikka aluksi erektion saanti voikin kestää jonkun aikaa.

• Mistä päin ootte? (pojat)

• Sastamalast

• Tosi usein on sillei puol seisokki. Viimeks äsken kun kävelin ulkona niin jotku selvästi hieman katteli housujen etumusta. Sen verran kuitenkin erottuu kikin heiluminen housuista vaikka ei mitkään kovin ohuet housut. Jos tulee täys seisokki niin sit ei viitsi antaa heilua vapaasti vaan pakko kävellä kädet taskuissa.

• Niinku 16 vuotta on kestäny tää kauhee paskavyöry.

• Meiten erektio teillä näkyy muĺl ei näy yhtään kivi kova mulla ehkä näkyy ett housut pullistaa vähän ei muutem ehkä johtuu siitä kun pidän pippelini alhaalla boksereiss

• näin helposti

• No mut onko teistä noloa jos halaan tyttöä josta pidän todella paljon ja sekin tykkää musta niin kun halataan nii mulla alkaa seistä

• Minä en välittänyt juuri siintä likasta mutta se näki mussa jotain en vain tiedä mitä. Meillä oli kilpailu eli totuus tai tehtävä. ja sille likalle osui kortti missä luki suutela sun oikealla puolella olevaa. Ja kukas siinä istui. Oikein se olin minä ja likka tosi mielellään porukan edessä suuteli minua kunnolla. Mikäs siellä pojan housuissa pullisti no kyllä sinä tiedät sen. Ja kun tuli mun vuoroni minä valitsin tehtävän. Ja mun kortissani luki yläs kädet niskan taakse ja pysyt paikallasi seuraavan heiton ajan. Minä yläs ja kädet niskani taakse. Porukalla oli hauskaa pojalla seisoo kunnolla ne kertoivat naurun lomassa toisilleen. Seuraavakin otti tehtävän ja hänen kortissa luki, Vedä vasemmalta puolemmaiselta housut alas. Ja poika veti multa tosi mielellään housuni alas Eli olin muna paljaana heidän edessään. Ja nauru maistui heille.Se likka mistä en välittänyt yhtään ja joka oli suudellut minua kunnolla. Tule meille minä tahdon ja kuiskasi mulle sinua sekä varmuudeksi puristi minua munistani että ymmärrän oikein mitä se tahtoi multa. Mulla ei ollut sille esittää vasta väitettä joten menin sen mukaan. Aamulla se kertoili mulle että oli käsitellyt niitä kortteja eilen siinä meidän pelissä koska tahtoi minua ja heti kävi mun penikseeni kiinni. Kyllä olet oikeassa meistä tuli pari ja seurusteltiin monta vuotta hänen kanssaan.
    Hän löysi toisen jolla oli enemmän maalista nappulaa ja minäkin olin jo kerinnyt rakastumaan toiseen. Eli me erottiin aivan sovussa.

• Mulle riittä että pelaan gta v:tä online mulla on hyvän näköinen pelihahmo siellä sit mmm vittu sä oot nätti tai sanon van mmm se on vaan peli tiedän mutt kuitenki :D

• Sama mut rdr2 online iha saatanan hyvän näköne hahmo

• Liian helposti aineskin mulla. Minä olin yhden likan vain pihalla ja me vain juteltiin. Sen isä tuli autollaan töistä kotia ja vain vilkaisi minua. Heti oli mulla kalu kovana kun vain vilkaisi eikä se kerinnyt
    mulle edes puhumaan mitään. No toi on aineskin poika se sanoi ja meni sisälle heille. Mun isäni luulee että olen lespo sen vuoksi halusin että sinä olet siinä. Hei hei ja meni sisälle heille. Minä olin hetken ai niin ja läksin kotiini.

• vähän liian hyvä juttu

• Me juteltiin kavereiden kanssa kartsalla. Paikalle tuli yksi ukko ja kyseli miksi me siinä seistään.
    Etsittekö rohkeutta ryöstää toi putiikki vai. MINÄ olen vaksi ja se otti takkinsa pois päältään.
    En ole kertaakaan nähnyt sellaisia käsivarsija kellään. Veto vetäkää minua lättyyn nyt ja jos putoon
    saatte ottaa satasella tuolta mitä vain mieleen tulee.Ja se ukko heitti takkinsa maahan ja musta sekä kaveristani kiinni heti. Me noustiin ehkä 10 centtiä maasta kun se meitä roikotti. Muut lähtivät heti karkuun sitä karjua. ISI sanottiin likan äänellä sen selän takaa. Se oli sen likka ja se käski päästämään
    meidät alas. Heti kun me päästiin kaverini kanssa jalkojemme päälle. Ukko vilkaisi mun haarojani ja
    sehän nousi heti yläs. Poika oletko homo poika vai. Isi se pitää musta ja se on vain tollanen ei se sille
    mitään voi ja likka otti minua kädestä sekä vei mut pois paikalta. Mennään äidin luokse minä tahon sut sille näyttää ja me pois paikalta. Seuraavana päivänä oli kaverit mun kimpussani ja vetämässä
    kaulustani alas. Onko sulla fritsuja ne kyseli ja mun olis pitänyt heille kertoa eilisestä päivästäni.
    Minäpä olinki mulkku heille, Te olitti likan luona ja minä sain sen kuulla muilta. Kosto on suloinen.

• Mitä vittua

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.