Miksi kaikkia suomalaisia ei nähdä Quebecissa!?

KuningasKläbö

Täysin pipariksi mennyt kausi, edessä maailman cup päätös, viimeinen mahdollisuus edes jonkinlaiseen kasvojenpesuun sekä antaa kaudelle edes hieman parempi loppu.
Selitys että ei tunne oloaan tunne oloaan aivan normaaliksi. Ei riitä syyksi jäädä suomalisittain näin tärkeästä kilpailusta pois!
Tälläiset selitykset eivät mene läpi!!!! Ei niin alkuunkaan. Jääkiekossakin pelaaja tulee kaukaloon vaikka pääkainalossa, menneet nuorten MM-kilpailut olivat siitä hyvä esimerkki, joka ne seurasi tietää..
Tässä on vielä myös semmoinen ikävävä pieni juttu että urheilumaailmaa on ravistelleet äärimmäisen ikävät uutiset, liittyen hiihtoon.
Näiden uutisten johdosta hiihto on joutunut äärimäisen huonoon valoon, keskustelu käy kuumana jopa siitä pitäisikö koko laji kieltää lapsilta ja sen harjoittaminen kouluissa kieltää.
Koko urheilua seuraava maailma odottaa milloin saamme asiasta lisätietoa, milloin aletaan lyödä nimiä pöytään.
Ikävä tosiasia on myös että maailman cup päätöksen väliin jättävät pelkurit ovat nyt suurennuslasin alla.
Olivat he sitten syyllisiätai eivät. Tämä on ikävä tosiasia.
Me suomalaisen hiihdon ystävät ja suomaisen hiihdon kannattajat odotamme näkevämme kaikki ykköshiihtäjämme maailman cup päätöksessä sillä he ovat sen meille velkaa!

3

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiihtoseppo

      No katsoskun, nyt tuli näille vuosimittari täyteen hiilijalanjäljen osalta. Enää ei mahdu yhtään pitkänmatkan lentoa, Canadaan on vähän tässä aikataulussa liian pitkä hiihtomatka Suomesta.

      Ihan hyvä ettei lähdetä isolla joukolla sinne, ilmastoteko!

    • ohhhooohhh

      Kyllä se on ikävä tosiasia, että tässä tilanteessa jokainen hiihtäjä, joka ei halua tuolla hiihtää, on epäilyksenalainen. Se on tietysti hiihtäjän kannalta viisasta olla hiihtämättä, jos pieninkin syy siihen. Jos on vaikka väärää huulirasvaa sipaissut tai voidellut kantapäänsä väärällä rasvalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe