Uusi baari Tuttifrutti.

Frutti

Petteri parin päydän pubin pitäjä on avannut uudella liikeidealla suomalaisille tuttibaarin.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PattayaParatiisi

      Tosimiehet matkustaa pattayalle ja tuttibaariin.

    • Ookuullutkaan

      Nakluan Tutti Frutti Bar on saksalainen ja normi pattisbaari. Missä tämä samanniminen suomibaari muka sijaitsee, Niuvanniemessäkö ?

      • NytKuulit

        Tämä on ala-aulan edessä ennen mäkkäriä ja siellä juodaan alkoholin anniskelukieltokellonaikoina
        ( yhdyssana ) tuttipulloista viinaa.
        Sieltä saa myös glubikortteja vajakkivuokraamoon potilaskertomusta vilauttamalla piipahtaessa Petteriltä.


      • Niuvasssaosataaan

        Hoitajat ovat laittaneetlukkotutin Lerpan suuhun, kun pitää niin pahapäistä ääntelyä.


      • KrunikanVili
        Niuvasssaosataaan kirjoitti:

        Hoitajat ovat laittaneetlukkotutin Lerpan suuhun, kun pitää niin pahapäistä ääntelyä.

        Yhdyssanavirhe !!!


      • Pissaamisväline

        Mutta asia on oikein


      • Amalia-ostarinPöllö
        KrunikanVili kirjoitti:

        Yhdyssanavirhe !!!

        vai painovirhepaholainen


      • PaholaisellePilluu
        Amalia-ostarinPöllö kirjoitti:

        vai painovirhepaholainen

        Vakavin panovirhepaholainen on se, että 2010 on päästetty huulille kuumille.


      • SenseiNumBalli
        PaholaisellePilluu kirjoitti:

        Vakavin panovirhepaholainen on se, että 2010 on päästetty huulille kuumille.

        Tämä on minun kateellinen mielipide, kun ei seiso mulla, niin ei...


      • 63noballs64

        Resut perkele... mene tuttipaariin resupetteri.


      • SenseiNumBalli
        63noballs64 kirjoitti:

        Resut perkele... mene tuttipaariin resupetteri.

        Näin minä SenseiNumBalli kateellisena Pattayan kykeneville matkailijoille kirjoitan!
        Kyllä se teitäkin alkaisi vit.ttamaan, jos viimeksi ori olisi 16 vuotiaana naapurin lampaalle noussut.


      • 63NumBall64
        SenseiNumBalli kirjoitti:

        Näin minä SenseiNumBalli kateellisena Pattayan kykeneville matkailijoille kirjoitan!
        Kyllä se teitäkin alkaisi vit.ttamaan, jos viimeksi ori olisi 16 vuotiaana naapurin lampaalle noussut.

        tuohon on tiivistetty koko seximatkailun syvin ajatus..
        .ja se on pattaya ainoa paikka missä saan edes rahalla...
        EIkö vain vili prunikasta..


      • KrunikanVili
        63NumBall64 kirjoitti:

        tuohon on tiivistetty koko seximatkailun syvin ajatus..
        .ja se on pattaya ainoa paikka missä saan edes rahalla...
        EIkö vain vili prunikasta..

        Niin, mutta ne sinun lampaasi puuttuvat sieltä, minulle kyllä neitosia löytyy, joten sinä pysyt Suomessa ja minä matkailen Thaimaassa...


      • SuomessaPysyvä
        KrunikanVili kirjoitti:

        Niin, mutta ne sinun lampaasi puuttuvat sieltä, minulle kyllä neitosia löytyy, joten sinä pysyt Suomessa ja minä matkailen Thaimaassa...

        Koska viimeksi, entä koska seuraavan kerran ?


      • KrunikanVili
        SuomessaPysyvä kirjoitti:

        Koska viimeksi, entä koska seuraavan kerran ?

        Onhan tuosta viime reissusta jo reilusti yli pari kuukautta ja seuraavaan on liput ostettu vasta kesäksi, joten liian pitkät välit ovat.


      • SuomessaPysyvä
        KrunikanVili kirjoitti:

        Onhan tuosta viime reissusta jo reilusti yli pari kuukautta ja seuraavaan on liput ostettu vasta kesäksi, joten liian pitkät välit ovat.

        Sen kyllä huomaa, mutta onhan sulla tää palsta.


      • 63Numball64
        KrunikanVili kirjoitti:

        Onhan tuosta viime reissusta jo reilusti yli pari kuukautta ja seuraavaan on liput ostettu vasta kesäksi, joten liian pitkät välit ovat.

        niinkö prunikan vili, miksi pattaya vosut on sinulle ainoa vaihtoehto, olisi kiva tietää, ei vaimoa, ei lasta... mitä sellainen elämä oikein on, silloinkun on massia menet pattayalle naisiin, oletko palstalla mainittu reppana... ps. minä en koske niihin vosuihin edes kepillä, riittää että akkaa on duunannut jopa 1000 ukkoa, mutta sinulle kelpaa, ymmärrän ja syynkin tiedän... oltko muissakin asioissa luuseri...


      • MrEd
        KrunikanVili kirjoitti:

        Onhan tuosta viime reissusta jo reilusti yli pari kuukautta ja seuraavaan on liput ostettu vasta kesäksi, joten liian pitkät välit ovat.

        Missä Vili uudenvuoden matkakertomuksesi, kun katselee reilusti yli pari kuukautta sitten kirjoituksiasi, niin ei havaittavaa matkailua.

        Mikä ongelma asiassa Vili?


      • 63noballs64
        63Numball64 kirjoitti:

        niinkö prunikan vili, miksi pattaya vosut on sinulle ainoa vaihtoehto, olisi kiva tietää, ei vaimoa, ei lasta... mitä sellainen elämä oikein on, silloinkun on massia menet pattayalle naisiin, oletko palstalla mainittu reppana... ps. minä en koske niihin vosuihin edes kepillä, riittää että akkaa on duunannut jopa 1000 ukkoa, mutta sinulle kelpaa, ymmärrän ja syynkin tiedän... oltko muissakin asioissa luuseri...

        On se kuitenkin outoa että siellä tunkiolla/kaatopaikalla pitää sitten jatkuvasti rampata. Ja ilman vaimoa vielä. Kepillähän siellä yleensä kosketaan, vai käytkö siellä temppeleissä tms...


      • Vilivastaa
        63noballs64 kirjoitti:

        On se kuitenkin outoa että siellä tunkiolla/kaatopaikalla pitää sitten jatkuvasti rampata. Ja ilman vaimoa vielä. Kepillähän siellä yleensä kosketaan, vai käytkö siellä temppeleissä tms...

        Minä koskettelen syvältä ja lujaa sillä, millä sinä et pysty muuta kuin tipoittain pissimään... Aamuisin neitoset noutavat kukkapuskan kiitokseksi, ennenkuin haluavat lisää...
        Mites sinun lampaasi siellä Suomessa, määkäisivätkö edes kiitokseksi silloin vuosia vuosia sitten, kun vielä pikkuisen hep.. heilahti sinulla?


      • seonlerpanlaiffia
        63noballs64 kirjoitti:

        On se kuitenkin outoa että siellä tunkiolla/kaatopaikalla pitää sitten jatkuvasti rampata. Ja ilman vaimoa vielä. Kepillähän siellä yleensä kosketaan, vai käytkö siellä temppeleissä tms...

        Dumball sanoi että "Pattayan reissuille ei omia naisia mukaan oteta"....
        Mitä lienee sitten tarkoittanut? Vaihtoehtoja on kaksi. Dumball homoilee kavereidensa kanssa neljän hengen kimppahuoneessa taikka sitten ne hakevat kadulta vuokravosuja.
        Kadulta siksi, että miehillä jotka majoittuu kimppahuoneisiin ei ole rahaa mennä parempiin mestoihin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      107
      1825
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1396
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1329
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1313
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      14
      1041
    Aihe