Miesten hiihto on aivan kuralla. Siihen auttaa vain että hiihtää kovempaa.. Helppo keino.
Miesten hiihto
4
728
Vastaukset
- mitali vielä tulee
Mutta sinä päivänä kun suomalainen mieshiihtäjä voittaa arvokisamitalin, on juhla! Tässä olisi tilaisuus kaikille, jotka haluavat kansallissankariksi.. Vaikeuksien kautta voittoon. Ja sitä tunnetta silloin eivät saa esimerkiksi norjalaiset, jotka menestyvät koko ajan.
- Ladulla käynyt
Rahat menee ihan hukkaan nykyään. Persjalkasiin on ihan turha investoida. Kattokaa norjalaisia hiihtäjiä, ne on päätä pitempiä kuin suomalaiset... samaten on heillä potkun pituus pitempi.
- Ei haittaa mittää
Ladulla käynyt kirjoitti:
Rahat menee ihan hukkaan nykyään. Persjalkasiin on ihan turha investoida. Kattokaa norjalaisia hiihtäjiä, ne on päätä pitempiä kuin suomalaiset... samaten on heillä potkun pituus pitempi.
Hemmetti nyt täytys löytää semmoset tohtorit suomeenkin jotka osais nää doping hommat. Ja jos ei löydy niin sitten vaan piikiä persuksiin niin että suksi kulkee, olis vaan joskus kiva katella kun suomi pärjää. Mitä sitten lopulta käy. Kuka välittää pää asia etttä oli hyvä kisa seurata telkkarista.
- kattonu
Ladulla käynyt kirjoitti:
kun norski lähti loppukirihin,otti jotain parinkymmenen sentin luikuja.
Ei se pituus niinkään,vaan se tiuha tiheys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818