Sikamainen Julia Belorukova

Ryss...on_ryss

Julia Belorukova on näemmä aivan samanlainen idiootti ja väkivaltainen ääliö, kuin kaikki muutkin ryss... urheilijat.
Kaiken lisäksi hän on todella huono häviäjä ja siinäkin aivan samanlainen muiden ryss...n kanssa.
Nythän hän oli yrittänyt lyödä Ruotsin Frida Karlssonia sauvallaan päähän tilanteessa, jossa joutui Fridan ohittamaksi. Tämä tapahtui maailmancupin päätöskisassa Kanadassa ja Belorukova jäi erässään viimeiseksi, mikä olikin hänelle aivan oikein.

Saapas nähdä kauanko vielä menee siihen, että länsimaat kieltävät kaikkien ryss .. urheilijoiden osallistumisen heidän oman turvallisuutensa vuoksi. Voi nimittäin käydä niin, että kisan jälkeen katsojat antavat isolla joukolla vähän käyttäytymis koulutusta noille sikaileville ryss...lle.
Toisaalta en tiedä olisiko siinä katsojien reaktiossa mitään väärää. Joskus on vain reagoitava ja opetettava ryss...lle tapoja

24

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepp

      Karlssonin sauva osui kaksi kertaa Belorukovan rintaan. Vasta toisella kerralla Belorukova reagoi ja löi Karlssonin SAUVAAN, jolloin hänen oma sauvansa katkesi.

      • Sinäkin

        Tsuhnat ovat eräänlaisia ryss...


      • Ryss...on_ryss

        Mikä sinä olet?
        Tuskinpa ainakaan suomalainen.
        Arvaapa mitä mieltä olen ryss...tä.
        Et kuitenkaan arvaa, joten kerron suoraan, etten todellakaan pidä niistä.
        Ja kaikki muut paitsi ryss...t ja niiden ihailijat ymmärtävät, että sikamainen Belorukova oli tuossa ainoa syyllinen.


    • piiskaakokopoppoolle

      https://areena.yle.fi/1-4590786?seek=2283

      Katsokaapa itse. Friida poukkoilee kuin raivohullu villi varsa ja huitoo Belorukovaa. Taas rusaa sorsitaan, Karlsson tuossa pitäisi laittaa ulos radalta.

      Friida voisi käydä pieksemässä koko Suomen joukkueen, jotta heräisivät unestaan, ja Haaviston kanssa.

      • Ryssryssryssryss

        Olisikohan se oikein, että minä antaisin sinulle kunnolla turpaan, jos vahingossa sattuisit tönäisemään minua ruuhkassa.
        Ehkä se on hyväksyttävää siellä teillä itärajan takaisessa kehitysmaassa, mutta ei yhdessäkään sivistysvaltiossa täällä lännessä.


      • MietaakinTietää

        Tökkää vaimoasi (jos sulla sellainen on) sauvanpiikillä nänniin kahdesti. Näet kuinka reakoi.


      • Ryssryssryssryss
        MietaakinTietää kirjoitti:

        Tökkää vaimoasi (jos sulla sellainen on) sauvanpiikillä nänniin kahdesti. Näet kuinka reakoi.

        Miksi kirjoitelet täällä?
        Eihän sinulla ole edes Suomen passia, joten sinulla ei pitäisi olla mitään syytä olla MEIDÄN nettisivuillamme.
        Pysy vain siellä idässä, jos siellä edes netti toimii.


    • Heiluukuinseinähullu

      Karlssonille tiputettu NHL-verta kun noin huitoo, kuin raivo härkä, todella vaarallisen näköistä, hiihtokouluun tuollainen !

    • Viihdyttävääurheilua

      Myös asiantuntijaselostaja Kalle Lassila kiinnittää jo heti alussa huomiota tuohon Karlssonin vaaralliseen asennoitumiseen, pomppimiseen toisten eteen ja etenkin sauvoilla sivulle huitomiseen.

      Säännöissä on pykälä vaaran aiheuttaminen eli Frida kuuluu hylätä. Sauvanpiikki näkyy osuvan suoraan Belorukovan tissin nänniin. Tökippä kotona vaimosi nänniä kovametallipiikillä. Siinä voi pian "sauvasi" katketa kun moiseen ryhdyt.

      • Ihmetellätäytyy

        Olihan tuo selvä tapaus. Hurri huitoi sauvoilla ja hyppi ja pomppi koko matkan. Tämä yksi kaheli on erikoistunut Venäläis hiihtäjien mollaukseen ja mustamaalaukseen. Pimee kun on minkäs sille mahtaa!


    • piiteri

      Ruotsalainen iltapäivälehti Expressen käsitteli asiaa tasapuolisesti ja näki syytä myös Karlsonissa. Suuri ero suomalaiseen mediaan.

      • Ryss...on_ryss

        Kyllähän tässä täytyy todella ihmetellä noita ryss...en puolustelijoita.
        Minkälainen vika aiheuttaa tuollaista käyttäytymistä?


    • Putinomania

      Nykyvenäläiset ovat ottaneet käyttäytymisessään oppia Putinilta. Sen näkee heidän käytöksessään turistikohteissa, Thaimaassa, Espanjassa, Kyproksella, Barçelonassa, Prahassa ym. Suomessa vierailevista venäläisistä ei ole minulla kokemusta.

      • Eikoiraperäänhauku

        Meinasivatko pistää sinut suolaan? Niin voi käydä että vain häviää!


      • Ryss...on_ryss
        Eikoiraperäänhauku kirjoitti:

        Meinasivatko pistää sinut suolaan? Niin voi käydä että vain häviää!

        Niin EI voi käydä täällä Suomessa ja itärajan takaiseen köyhälään en lähde mistään hinnasta. Niin suurta rahaa ei löydy, että minut saisi sinne houkuteltua.


      • ljhfd

        Eivät tykkää rasistisesta kielenkäytöstäsi. Tuliko nenä kipeäksi?


      • Ryss...on_ryss
        ljhfd kirjoitti:

        Eivät tykkää rasistisesta kielenkäytöstäsi. Tuliko nenä kipeäksi?

        Ei tullut. Katsos kun ne eivät ole tässä maassa minkäänlaisia päälliköitä ja tässä maassa ne eivät ala hyppimään nenille. Omassa maassaan ne voivat tehdä mitä niitä huvittaa, eikä se minua kiinnosta


    • Sergeintytär

      Белорукова, Юлия Сергеевн

      nätti tyttö, ei mikään sika, kuten aloittaja

      • Osta_silmälasit

        Jos tuo on sinun mielestäsi nätti tyttö, niin sinulla lienee jonkinasteista vikaa näössä.
        Kannattaisiko hankkia uudet silmälasit?


      • jjggff

        Nätti on, jopa missiainesta, jos hiihto lakkaa kiinnostamasta.


    • huitookuinheinämies

      FISsin halitus joutuu tutkimaan, onko sauvojen heiluttelu sivuille sallitua

      • ruotsalaistuntumaan

        Järjetöntähän tuo on. Ryntää alussa kärkeen ja sitten huitoo sauvoilla sivuille, niin muut ei pääse ohi


      • Samaa_pazkaa_kaikki
        ruotsalaistuntumaan kirjoitti:

        Järjetöntähän tuo on. Ryntää alussa kärkeen ja sitten huitoo sauvoilla sivuille, niin muut ei pääse ohi

        Kyllähän teille sen köyhän itäisen kehitysmaan ihailijoille tuo hiihtäjien sikailu ottaa koville.
        Helpottaako se ahdistustanne jos kerron, että nuo sikailevat hiihtäjät ovat hyvä esimerkki siitä, millaisia ne muutkin idän kehitysmaan asukit ovat. Nehän ovat yleensä aivan samaa laatua kuin nuo sikailijat, eli eipä ole kehumisen aihetta


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe