Täältä ajetaan pois

omw43

On se käsittämätöntä, kuinka eräs omaani muistuttava nikki häätää täältä kirjoittajia muualle.
Jos kirjoittaa autonsa menneen rikki, tämä häätää auto-palstalle, jos taas kertoo valvoneensa yönsä, sama häätää lääkäripalstalle. Jos kertoo aamulla koskettaneensa vaimoaan tämä poliisi on häätämässä kontaktipalstalle.
Kun aikaisemmin kirjoitin provon "päiväni holhokkina", se sai olla täällä. Se sai olla siksi, että siinä puhuttiin vain ja ainoastaan suolen toiminnasta, päivän kohokohtana.
Siitä siis saa kirjoittaa, aivan kuin elämää ei enää muuten olisi.
Tälle nikille ja muillekin poliiseille olisi tietysti turvallista jos olisimme kuin vanhukset vanhainkodissa - emmekä enää eläisi.

37

2645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkiskelija

Naapuripalstoilla tuli uusi "sefu" joka sai hetkessä homman sekaisin. Runsaan pari vuotta aktiivisemmin mukana olleena ja aikaisempia "keskusteluketjuja" tutkiskellessani paniin merkille siellä olevan sisäpiirin, jota vetää Ruuneperi-nikillä kirjoitteleva.
      Kun hati valistettiin näistä ongelmista niin pyrin karttamaan heitä ja olemaan menemättä heidän keskusteluihinsa mukaan.

Kun tilanne kääntyi niin, että avaamani keskustelut kiinnostivat enemmän niin he kokivat oikeudekseen tulla "höpisemään" niihin omia keskinäisiä asioitaan.
      Kuvittelin jotta selvää puhetta uskotaan ja kerroin, että laittakaa vaikka joku "mummon mökki",
      jossa saatte tarinoida mitä lystäätte.
      Se ei heille mitenkään ole sopinut.

Kun pyrin olemaan poissa heidän keskusteluistaan niin alkoi herja, johon tietysti lopulta vastasin.

Nyt tilanne on se, että lähes kaikki puheenvuoroni poistetaan vaikka pyrin kirjoittamaan sääntöjä noudattaen
      eikä vielä milloinkaan ole tullut minkäänlaista asiallista palautetta kyselyihini poistojen syistä
      perusteluineen.

Chatissa en ole moiseen vuosien varrella joutunut.
      Ainoatakaan kertaa ei ole sheriffi tai keskustelukumppani huomauttanut eikä minulla ole ollut heidän toiminnastaan mitään huomautettavaa -
      päinvastoin huomaan monien olevan erinomaisen taitavia tehtävissään.

Emmehän me missään muuallakaan jutustellessamme pyydä "vallesmannia" apuun tukkimaan keskustelukumppanimme suuta ?

Mottoni on:
      - Vaikka olen kanssasi asiasta eri mieltä niin puolustan sinun oikeuttasi sanoa oman mielipiteesi.

• täälläkin

itsensä kanssa keskustelu taikka riitely,on varmaan orpo olo.

• missähän minä
        täälläkin kirjoitti:

itsensä kanssa keskustelu taikka riitely,on varmaan orpo olo.

Minusta tuntuu, että sinä keskustelet täällä,
        missähän minä?

• höpisijät

olleet omalla tontilla,miksi ajoit heitä mummonmökkiin.

• ajomies

En suinkaan ole ketään ajanut tai karhannut mihinkään pois vaan hienovarasiesti vihjaissut, että kun on selvä merkki "asiattomilta pääsy kielletty" niin että sen sokea Reettakin näkee niin heillä olisi oma rauha ja entiset kujeet seuranaan.
        Huomaathan, että kun tälle palstalle tuli hiukan "kaasun hajua" niin eivät ole malttaneet olla tulematta tännekin.
        Ei ole tänäänkään näkynyt valon pilkahdusta
        kahvituvasta ja polku sinne on umpeen pyryttänyt.

• ajomies

Kävin kurkistamassa tilannetta. 60 palstalla on rekisterin mukaan kirjoitettu 19 viestiä, joista valtaosa oli "ajomiehen" avaamissa keskusteluissa.
        Eihän aasikaan mene sinne, minne halutaan vaan tekee aina päinvastoin.
        Aikanaan kävi samalla tavalla eli kukaan ei käynyt "mummonmökissä" kun piti kinastella "arkkivihollisen" eli hajupojan kanssa.
        Kerrankin sattui peräkkäin ihanan Senora Lyylin
        avaama keskustelu ja inhotun hajupojan.
        Niin unohtui ihanuus kun oli tuore jätös, jossa oli niin somaa pörrätä ja sen päätti sitten vain "punainen tilppu".

• nuori vielä

alamme tuntea sinut tälläkin nuorempien puolella.
      Onko ne tosissaan ajaneet sinut tänne nuorempiesi
      joukkoon? Eihä siinä muuten mitään mut miksi
      tuollainen yksinpuhelu sultakin niinkuin
      siltäkin meidän keskisuomalaiselta kaveriltamme?
      Eikö keskustelua muuten meinaa syntyä?

• ajomies

Keskustelisitko sinä?
        Osaatko keskustella ja mikä on mieliaiheesi ?
        Kun keskustelen jonkun kanssa muualla niin en milloinkaan aloita sitä sanomalla:
        "Keskusteletko itseksesi vai keskustelenko minä itsekseni
        tai keskustelisimmeko yhdessä itseksemme itsemme kanssa."

• nuori vielä
        ajomies kirjoitti:

Keskustelisitko sinä?
        Osaatko keskustella ja mikä on mieliaiheesi ?
        Kun keskustelen jonkun kanssa muualla niin en milloinkaan aloita sitä sanomalla:
        "Keskusteletko itseksesi vai keskustelenko minä itsekseni
        tai keskustelisimmeko yhdessä itseksemme itsemme kanssa."

erittäin mielelläni monistakin aiheista, mutta
        valittaen on todettava että tappelupukareitten
        kanssa keskusteluissa en näe mitään järkeä.
        Olen illan lueskellut 60 palstan juttuja
        vanhempia juttuja myöten, enkä enää ihmettele
        että livahdit tänne karkuun.
        Sillä puolella näyttää sheriffi toimivan aivan
        kuten pitääkin. Joskus luin hänen kannanottonsa
        yksinpuheluketjuihin. Ja kukas se sieltä taustalta
        kurkistelikaan? Lapsenmielinen saa ja täytyykin
        olla mutta lapsellinen yli kuusikymppisenä. Hmmm.
        Sheriffinne on siellä myös tänään muistuttanut
        teitä vanhempia kirjoitustyylistänne. Uskalsitko
        käydä edes lukaisemassa?
        Hassua että teidän palstallanne sheriffin täytyy
        puuttua multinikkeilyyn ja näiden nikkien yksin-
        puheluun. Kovin yksinäinen taidat olla. Kukaan ei
        ketään kiellä käyttämästä useampaa nikkiä, mutta
        hulluja nämä yksinpuheluketjut ovat. Tässäkään
        ketjussa ei lisäksesi ole ilmeisesti ollut mukana
        kuin yksi tai kaksi henkilöä. Josko noista nikeistäsi
        pitäisi meidänkin sheriffillemme ilmoittaa?
        Oleellisin ja pahin virheesi minkä keskusteluissasi
        teet, on suoranainen herjaaminen, nimittely ja
        toisten keskustelijoiden nimeltä mainitseminen.
        Oletko koskaan lukenut kirjoittajan ohjeita?

• JOO

Tarkoitatko ihanneaviomiestä jolle pitää aina perustella mielipiteensä?

• ajomies

"JOO" minä luulen, että etsin vaikka Kivennavalta Naisen, joka osaa keskustella ja perustella mielipiteensä.
        Minun pitää kuitenkin purra kieleeni, että kerro keitä tällaiset viehättävät Naiset ovat, jotka kovin mielellään keskustelevat oikeasti kanssani
        jopa viisi - kuusi tuntia yhteen menoon ja silloinkin se keskeytyy vain kun pitää haukata murua rinnan alle ja maistaa ja ajat sitten jäähtynyttä kahvia...

• bmw34
        ajomies kirjoitti:

"JOO" minä luulen, että etsin vaikka Kivennavalta Naisen, joka osaa keskustella ja perustella mielipiteensä.
        Minun pitää kuitenkin purra kieleeni, että kerro keitä tällaiset viehättävät Naiset ovat, jotka kovin mielellään keskustelevat oikeasti kanssani
        jopa viisi - kuusi tuntia yhteen menoon ja silloinkin se keskeytyy vain kun pitää haukata murua rinnan alle ja maistaa ja ajat sitten jäähtynyttä kahvia...

Onkse se oikeasti olemassa,millaisia naisia siellä ois?

• ajomies
        bmw34 kirjoitti:

Onkse se oikeasti olemassa,millaisia naisia siellä ois?

Kivennapa on ollut suurin rajantakaisista pitäjistä. Luulen, että sinäkin olet useasti tavannut jopa kotiseudullasi ensisiä "kivennapalaisia."
        Yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. Siksipä panin paremmaksi ja kopsasin linkillä ihailtavaksesi kivennapalaisa maisemakuvia.
        - naisia saanet haeskella aivan itseksesi.
        Huhun mukaan ylen kauniita ja viehkoja ovat.
        http://www.luovutettukarjala.fi/pitajat/kivennapa/kivennapakuvina.htm

Juankoskella voit mennä sitten tapaamasi viehkeän kivennapalaisladyn kanssa vaikka kuhertelemaan
        Kivennapaan ja laulamaan seranaaria kivennapalaiselle Naiselle.

• bmw34
        ajomies kirjoitti:

Kivennapa on ollut suurin rajantakaisista pitäjistä. Luulen, että sinäkin olet useasti tavannut jopa kotiseudullasi ensisiä "kivennapalaisia."
        Yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. Siksipä panin paremmaksi ja kopsasin linkillä ihailtavaksesi kivennapalaisa maisemakuvia.
        - naisia saanet haeskella aivan itseksesi.
        Huhun mukaan ylen kauniita ja viehkoja ovat.
        http://www.luovutettukarjala.fi/pitajat/kivennapa/kivennapakuvina.htm

Juankoskella voit mennä sitten tapaamasi viehkeän kivennapalaisladyn kanssa vaikka kuhertelemaan
        Kivennapaan ja laulamaan seranaaria kivennapalaiselle Naiselle.

Luulin Kivennapaa vain sanonnaksi kuten "Taka-Hikiä"

• Hmmm...

Vakionikkien kanssa pitää aina olla samaa mieltä/vinoilla heille niin älykkäästi etteivät he sitä taujua ;D

• ajomies

Vakionikit ovat aivan tajuttomia,
        koomassako lienevät vai lääketokkurassa?

Kerroinhan toisaalla, että Suomen vaarallisin eläin ei ole karhu tai susi vaan tissutteleva
        nainen, joka on tullut haluamansa miehen taholta torjutuksi !

• bmw34
        ajomies kirjoitti:

Vakionikit ovat aivan tajuttomia,
        koomassako lienevät vai lääketokkurassa?

Kerroinhan toisaalla, että Suomen vaarallisin eläin ei ole karhu tai susi vaan tissutteleva
        nainen, joka on tullut haluamansa miehen taholta torjutuksi !

Keitti kanin!

• bmw34

Täällä ei saa olla tyytyväinen tai onnellinen muut kuin minä,kysymyksiä eivät saa tehdä muut kuin minä,muita eivät saa haukkua muut kuin minä,perheasioistaan ja sairauksistaan,autonremonteistaan tai tyttären poikaystävistä (onko hänelle jo sellaisia,vasta 19,hirteen ne jäbät!) ei myöskään saa täällä kertoa muut kuin minä.. niin anteeksi,täydellistä vaimoakaan ei saa olla muilla kuin minulla tai jos on niin heistä ei saa kirjoittaa täällä!

• ajomies

Taisi olla joku itämaan viisas, joka sanoi eräästä oppilaastaan:
        "Hän on kuin huono hevonen, joka pelkää jopa ruoskan varjoakin."

• bmw34
        ajomies kirjoitti:

Taisi olla joku itämaan viisas, joka sanoi eräästä oppilaastaan:
        "Hän on kuin huono hevonen, joka pelkää jopa ruoskan varjoakin."

Hän se meillä vallitsi!

• ajomies
        bmw34 kirjoitti:

Hän se meillä vallitsi!

Lapsuudessa muistan jokaisen talon sisältä ulos menevän oven karmilaudan raossa olleen "koivuniemen herran."
        En ole enää vuosikymmeniin huomannut tapaa noudatettavan.
        Martti Lutherkohan se sanoi aikoinaan:
        - Joka vitsaa säästää,
        se lastaan vihaa !

• bmw34
        ajomies kirjoitti:

Lapsuudessa muistan jokaisen talon sisältä ulos menevän oven karmilaudan raossa olleen "koivuniemen herran."
        En ole enää vuosikymmeniin huomannut tapaa noudatettavan.
        Martti Lutherkohan se sanoi aikoinaan:
        - Joka vitsaa säästää,
        se lastaan vihaa !

Nykyajan lapset tarvitsisivat hieman enemmän kuria,jos nyt ei tätä herraa niin sääntöjä kuitenkin!

• Pirre*

Taasko tämä samainen urpo...!!

• Pirre*

miten täältä muka saa jonkun asiallisen kirjoittajan häädettyä - kerrohan äitille?!

• omw34
        Pirre* kirjoitti:

miten täältä muka saa jonkun asiallisen kirjoittajan häädettyä - kerrohan äitille?!

häädettyä? HÖH, eihän täältä saa asiattomiakaan pois...saati sitten vähänkään asiallisia...

• ajomies
        omw34 kirjoitti:

häädettyä? HÖH, eihän täältä saa asiattomiakaan pois...saati sitten vähänkään asiallisia...

Ylen "virkaintoinen" tunttu naapurin sefu olevan.
        Luulen hänen toimikaudellaan tulleen poistetuksi useita satoja viestejä, jopa toistasataa keskustelupuheenvuoroa sisältäneitä ketjuja tykkänään. Tiedusteluihin poiston syistä en ole milloinkaan saanut vastausta.
        Tahallisesti en milloinkaan ketään pyri asiattomasti loukkaamaan.
        Jos joku havaitsee puheenvuorossani olennaisia virheitä niin kovin mielelläni oikaisen virheeni

- ei se ole mitenkään arvovaltakysymysa.

• Raamattuopistolainen
        ajomies kirjoitti:

Luulen hänen toimikaudellaan tulleen poistetuksi useita satoja viestejä, jopa toistasataa keskustelupuheenvuoroa sisältäneitä ketjuja tykkänään. Tiedusteluihin poiston syistä en ole milloinkaan saanut vastausta.
        Jos joku havaitsee puheenvuorossani olennaisia virheitä niin kovin mielelläni oikaisen virheeni

arvelusi, että Martti Luther olisi sanonut :"Kuka vitsaa säästää, se vihaa lastaan."

Tuo yllämainittu löytyy Raamatusta Sananlaskujen kirjasta.

Lue enemmän, luulet vähemmän!

• bmw34
        ajomies kirjoitti:

Ei myöntelemässä?

• bmw34
        Raamattuopistolainen kirjoitti:

arvelusi, että Martti Luther olisi sanonut :"Kuka vitsaa säästää, se vihaa lastaan."

Tuo yllämainittu löytyy Raamatusta Sananlaskujen kirjasta.

Lue enemmän, luulet vähemmän!

Joka itsensä ylennetään,se alennetaan luki kyllä siellä myös muistaakseni?

• ymmärystä,sain hänet vasta tänään kastettua tupuksi ja samalla hänen nikkinsä rekisteröitiin.
        Onhan se ymmärrettävää joskaan ei hyvän tavan mukaista mennä joka rakoseen tekstiään lykkäämään.Mutta niinkuin jo sanoin,pliis,Antakaa hänelle anteeksi olen vähän häntä tänään pyrkinyt kouluttamaan ja hiukan jo luulin onnistuneenikin.Vaan ei,tulee tälläinen tunteenpurkaus.Ei kai auta muu,jatkaa kuolutusta kunnes pelisäännöt selviää, vaikka jo vähän lupasin jättää hänet opettelemaan omin nokkinensa.Yrittäkää kestää!

• Kauppaopistolainen
        bmw34 kirjoitti:

Joka itsensä ylennetään,se alennetaan luki kyllä siellä myös muistaakseni?

esitettiin ajomiehelle, miksi sinä siihen raamatunlauseinesi tulit.
        Tietenkin saat vastata, mutta ensisijaisesti Raamattuopistolainen olisi varmaan kuullut ajomiehen vastaavan, sillä hän on luvannut myöntää aina kun erehtyy.
        Toisaalla sanoo olevansa aina oikeassa, eikä kukaan ole koskaan pystynyt todistamaan hänen olevan väärässä.

• omw34

palstalla vaan!!!

• bmw34

Keskustelemassa!

• viljamaria

Meinasin vasta tulla.
      Uskaltaako pyrkiäkään?
      Kuka se on se pomo ja pos ajaja?

• En viitsi edes sanoa

...välttämättä kaikki kotona tai huumorintaju on kieroon kasvanut. Näyttää, että kohta saa kirjoitella täällä ihan yksinään. Mulla ainakin on mennyt jo maku tähän palstaan.

On se ihan käsittämätöntä ja ikämies...

• Itsekin eläkkeellä

Joillekin tulee addiktio ja luulevat yhtäkkiä palstaa omaksi pikku valtakunnakseen jossa saavat määräillä ja hääräillä mielensä mukaan!

• Ex-rouva

Älytöntä naljailua ja kasvattelua,emmeköhän me jo tämän ikäisen ole sitä sitä olemme ja meillä on omat mielipiteet ja elämä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3159
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2681
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2624
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      111
      2408
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2183
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1951
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1586
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      75
      1450
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1278
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      29
      1218
    Aihe