Pilaatko tarkoituksella muiden asumismukavuuden tupakoimalla parvekkeella?

Lollolo

Ota Sinä se syöpä niistä myrkkyhuuruistasi, mutta älä riistä naapureiltasi oikeutta puhtaaseen ilmaan.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkoset

      Kyllä

      • Anonyymi

        Niin ne ajat muuttuu. Ei tästä nyt hirveän kauan ole,kun linkussa ja lentokoneessakin sai tupakoida. Nyt kamalaa jos joku polttaa parvekkeella. Mutta, onhan näitä "ammattivalittajia" kaikkialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne ajat muuttuu. Ei tästä nyt hirveän kauan ole,kun linkussa ja lentokoneessakin sai tupakoida. Nyt kamalaa jos joku polttaa parvekkeella. Mutta, onhan näitä "ammattivalittajia" kaikkialla

        Juu, tupakointi ei ole sallittua enään kaikilla pihoillakaan. mm. terveyskeskuksen pihalla on tupakointikielto


      • Anonyymi

        silti mä tupakoin siellä


    • Anonyymi

      No minä en ymmärrä ollenkaan miksi pitää tupakoida eihän siinä ole mitään järkeä ei ihmisen keuhkot ole mitkään savuhormit ei myös sellaisiksi edes tarkoitettukaan uimalippukin on halvempi kuin tupakkaaski ja varmaan terveelisempi harrastus kuin polttaminen ei kannata valittaa jos sairastuu on oma vika ! Ps. en ole kuullut että joku olis kuollut tupakan puutteeseen !

      • Anonyymi

        mä en tajuu ollenkaan miks ihmiset pitää huolta toisten asioista, eikä omistaan!!! Mä en ymmärrä ollenkaan miks tollaset niuhottajat on tänne syntyneet. Mitäs siihen sanot? Kannattais sinunkin mennä etsimään sitä raitista ilmaa sen sijaan että täällä valitat.


    • Anonyymi

      Viinan liiallisuuteen. Siihen on moni kuollut. Lopettakaa tuo paskan jauhaminen

    • Anonyymi

      Uimalakki tiukemmalle, äläkä vedä vettä henkeesi! Kuolo tullee!

    • Anonyymi

      Kaikki parvekkeet on poistettava käytöstä. Minua häiritsee kun naapuri oleskelee parvekkeella. Haiseekin niin pahalle. Kun ovi on auki parvekkeelle, tulee asunnosta hajua mikä minua häiritsee. Kielletään ihan kaikki, ja silti paskapäillä riittäisi valitettavaa.

      • Anonyymi

        Mua häiritsi ennen kaikki kyttäävät naapurit. Enää ei ole sitä ongelmaa ! Mä ammuin ne. (ei vaineskaan, muutin paikkaan missä naapurit pysyy omalla tontillaan ja hiljaa. )


    • Anonyymi

      Edelleenkin tyhmä tupruttelee ei se oloa sen miehemmäksi tee se se vasta mies on joka uskaltaa kieltäytyä tupakasta !

      • Anonyymi

        ja viinasta. Kieltäydytkös alkoholista? Sitäpaitsi naiset tupakoi myös, onko nekin sitten miehiä jos ne osaa kieltäytyä tupakasta? haha!


    • Anonyymi

      Pakokaasut haisevat ja tuhoavat terveyden.

      Polttomoottori kulkuneuvojen käyttö pitäisi kieltää tai asettaa niille korkeat haittaverot niin kuin myös tupakalle ja alkoholille.

    • Anonyymi

      tarkoituksella en pilaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe