Poliisi-asia

seuraaja

Kyllä täytyy ihmetellä aikuisia ihmisiä, että kehtaavat huudella täällä tuollaisia solvauksia Akista ja Helistä, he ovat yrittäjiä siinä missä muutkin ja rakentavat osaltaan tätä yhteiskuntaa, ovat onnistuneet saamaan yrityksensä pyörimään, helpolla ei raha tule ja yhteiskunta kyllä keksii yrittäjälle maksuja joista ei kaikki tiedäkään, pienet on ihmisillä piirit kun täytyy kadehtia, koittakaapa itse elättää itsenne yritystoiminnalla luulen, että ääni muutuis kellossa.
Minusta Akin ja Helin pitäis jo tehdä poliisille tutkintapyyntö moisista kirjoittelusta, alkavat olla sellaisia, että kunnianloukkaus kynnys ylittyy!

19

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • symppikset

      Olen samaa mieltä mutta ovat niin fiksuja etteivät viitsi ja tietävät että kateutta täällä huudellaan.

    • eikö-ne-häppee

      Sanotaan, että kateus se vie kalatkin vedestä ja siitähän tässä ilmiössä taitaa olla perimmiltään kysymys.
      TV kanava tarvitsee omat klovninsa. Nuo mainiot katsojien hauskuuttajat, joiden toilailuja (tosin valmiiksi käsikirjoitettuja) on hauskaa seurata.
      Tosin tämä kyseinen ohjelmaformaatti kaikkine näine uusine kyllästyttävine "apumies" kylkiäisineen alkaa olla jo melkoisen loppuun kaluttu luu - vai ollaanko siellä erimieltä?

      • Teemunpertti

        Voihan Aki tehdä ohjelman vaikka"Vihapoliiseista"🦊


      • toivoton_tapaus
        Teemunpertti kirjoitti:

        Voihan Aki tehdä ohjelman vaikka"Vihapoliiseista"🦊

        aki mitään ohjelmia tee, kyllä ne on ihan eri ihmiset


      • SompaLiisa
        toivoton_tapaus kirjoitti:

        aki mitään ohjelmia tee, kyllä ne on ihan eri ihmiset

        Akihan se tekköö ohjelmat. Et sie tiijä mukamas


      • LisääNiitä
        SompaLiisa kirjoitti:

        Akihan se tekköö ohjelmat. Et sie tiijä mukamas

        Niii, ne baarinyrkkeilyohjelmat


    • ei-tulla-pyytämään

      Eihän Aki uskalla mitään poliisitutkintaa teettää, kun ketjuista paljastuisi samalla Akin omat solvaukset ja kirjoitukset elättäjiään kohtaan. Kuten esim. seuraavanlaiset mölätykset: "Vituttaako köyhät? Kahvin loput ja makkaran jämät huutokaupan jälkeen annetaan ilmaiseksi köyhille, jos tulevat niitä nöyrästi pyytämään".

      • Tutkintaan

        Selvästi vihapoliisien asia tutkia.


    • toksen

      Huutokauppa mitään tuota,tehneet 840 meklarikeikkaa 3000€ kpl.

      • Eras

        Mitä sitten pää-asia,että pärjäävät.kyllä kateellisia riittää,kannattais hankkia itselle elämä ja alkaa tehdä asioille jotain jos noin kovasti toisten menestyminen ahdistaa,täällä on kaikilla samat mahdollisuudet alkaa yrittäjiksi.ei muuta kun y tunnusta hankkimaan ja vuollemaan kultaa,se vaan,että kannattaa muistaa ettei sen jälkeen kukaan maksa kesäloma tai muitakaan rahoja,eikä osta loman jälkeen takaisin töihin lomalta paluu rahojen muodossa,eikä ole pakkasia yms.yms
        Kannattaa aina miettiä mitä kadehtii,yrittäjänä olo ei ole helppoa,tuloista menee suurin osa pakollisiin maksuihin eikä tunteja voi laskea!


      • liioittelijalle

        no eivät todellakaan ole tehneet kuin murto-osan tuosta määrästä
        nykyisin keskimäärin 1 keikka viikossa (näkyy keikkakalenterista) ja ennen eivät edes tuollaisia summia veloittaneet


      • Verotettuna

        Vihapoliisi tutkii onko noin paljon keikkoja! Eppäilen


    • Luevaankatekismusta

      Mikähän tosikko tämän ketjun aloitti, muka poliisiasia. Täällä on joku tosi hyvä kirjoittaja ja tekee tai tekevät hyviä huomioita, saa hyvät aamunaurut kun yön pimeinä hetkinä heillä on sanainen arkku auennut.
      Luulen ettei huutipariskunta ole moksiskaan, tärkeintä heille on että puhutaan ja nimi pysyy pinnalla. Se tietää rahnaa.
      Muumindalen muija on ettei heitä saisi arvioida mutta hyviä arvioita on heistäkin.
      Keski-Suomen sirkusta, eikö silloin kuulu nauraa.

      • keetihuisari

        On se hyvä, että minulla on tv: n kaukosäätimessä nappi jota painaa, niin ei tarvitse tuollaista hölynpölyn ohjelmaa katsella.


      • tarkasta-tulossa

        Ehkäpä ei tarvi polliisi tutkintaa. Mutta terveystarkastajan kyllä. Makkaroita ei saa myydä jos ei ole Hygienia passia. Ja tuskin tämä pas...mäki edes tietää mikä se on. Samoin pulla puoti.


      • tarkasta-tulossa kirjoitti:

        Ehkäpä ei tarvi polliisi tutkintaa. Mutta terveystarkastajan kyllä. Makkaroita ei saa myydä jos ei ole Hygienia passia. Ja tuskin tämä pas...mäki edes tietää mikä se on. Samoin pulla puoti.

        Mistäs sinä sen tiedät, ettei heillä ole hygieniapassia?


    • näin-se-menee

      Heh, heh... vai poliisitutkinta kirjoituksista. Eihän siitä ole kuin noin kuukausi aikaa, kun radiossa poliisi kertoi poistaneensa kokonaan tutkinnasta n. 140 000 sille tehtyä rikosilmoitusta.
      Siellä lensi taivaan tuuliin varmaan muutama sata Suomi24 kirjoituksista poliisille tehtyä itkuvirttäkin, missä joku narisee kirjoituksista poliisille, että "tuossa kirjoituksessa tarkoitetaan kyllä nyt ihan selvästi minua". Halusi poliisi varmaan tuolla julkisella ilmoituksella asiasta vähän hillitä niitä kovassa kiimassa olevia rikosilmoituksen tekijöitä, että palstalla x se nimimerkki käytti maahantunkeutujasta rumaa ja epäsopivaa nimeä.
      Ei poliisilla riitä resurssit tutkia mitään kaiken maailman itku-iikkojen tekemiä kanteluita ja höpöjuttuja, kun poliisin resurssit ei riitä tutkimaan edes oikeita rikoksia. Saa sinne mennä valittamaan, mutta suoraan roskakoriin ne tyhjänpäiväisistä höpöjutuista tehdyt valitukset tulee lentämään, niin kuin ne on ennenkin lentäneet. Poliisit nauraa vaan kahvihuoneessaan noille kaiken maailman valittajille.

    • Hirnutaanmevuorostaan

      Poliisi nauraa myös täällä oleville hyville kommenteille. Niin nauran minäkin. Itkuiikkojen ei tartte tänne vaivautua. Ja onko pakko tunkea naamaansa lehtiin jos ei saa ulkonäköä arvostella.
      Suomessa on vanhoja rikkaita sukuja ja isoja yrityksiä, ei ne tunge naamaansa lehteen ja kirjoituta itsestään tyhjänpäiväisiä juttuja. Palsanmäet, Heinähattu ja nyt Timotei narsistit ovat valinneet tämän elämäntavan.

    • aitantaa

      Ei tu sellasta pvää että tuo pelkaani leuka ulvois minun telkkarissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe