Minulta saat tarot tulkintaa ja erilaisia viestikortteja

Valosielu

Hei!

Varaa itsellesi tarot tulkinta tai erilaisia viestikortti tulkintoja ❤👍
Ota sivuni kautta yhteyttä,niin kerron mielelläni lisää mm.hinnat

Olen saanut paljon positiivista palautetta tulkinnoistani 😘

Toimin osoitteessa https://fb.me/valosielu

9

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naishenkilö

      HEI,MULLE VOIT ENNUSTAA.En millään saa sivusotoja auki koneeltani joten vastaisitko mulle tähän? Mitkä kortit ja asiat nousevat mulle,oman tien kulkevalle naiselle jolla hankalaa olla parisuhteissa,,,,menneisyyden varjot ja huono itsetunto vie pohjan kaikelta! Näetkö iloa koska on ollut hankalaa tässä. Olen perus positiivinen mutta erityisherkkyyteni on joskus vaivaamassa,kun koen asioita liian voimakkaasti ,varsinkin negatiiviset asiat tai tapahtumat vie päivän piloille.Aistin asiat liiankin herkästi ihmisissä,aavistan mitä he aikovat kohta sanoakin usein.En ole mikään nuoria mamma vaan ikääkin jo mittarissa.

      • KiitosSelvänäköisille

        Niin vastaat vain taroteilla. Et näe selvänäöllä ? Se vastaus pelkillä taroteilla silloin on plus miinus nolla. Ei kannata maksaa.


      • Anonyymi

        Heippa 😊
        Teen tulkintoja työkseni yhä enemmän ja enemmän.
        Nykyään minut voi tavoittaa myös s-postilla;

        [email protected]

        Laittakaa rohkeasti vaan viestiä tulemaan:)

        Täältä ei niinkään tule viestejä luettua:(


      • Anonyymi

        Tosi vaikea löytää tarotkortti ennustajaa. En omista älypuhelinta ja olen vanhempi ihminen niin yhteyden löytyminen on todella vaikeeta. Oletteko piilossa. Puhelijnumero johon vois soittaa olis helppo. Puhelinta osaan käyttää siispä odottelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vaikea löytää tarotkortti ennustajaa. En omista älypuhelinta ja olen vanhempi ihminen niin yhteyden löytyminen on todella vaikeeta. Oletteko piilossa. Puhelijnumero johon vois soittaa olis helppo. Puhelinta osaan käyttää siispä odottelen

        Mitä jos hankkisit terapeutin!


    • huomasinna

      Ei kortit näe.....ainakaan amatööreiltä,

    • Anonyymi

      Tämä on ilmainen enstus palvelu,joten osoitteesi on väärä ja aiheutat pahaa mieltä vaan kysyjille ,poistu.

      • Anonyymi

        Juuri niin, ensin ilmoittaa täällä ennustuksistaan -mutta vain MAINOSTAEN ITSEÄÄN. Sitten laittaa erillisen sähköposti ilmoituksensa ja sanoo samalla että ei vilkaise tällä ketjussa ilmoituksia tai kyselyjä-maksaakin mokoma noita. Vesiperä täysin ja naruttamista ilmaisella sivustolla ,laskelmontia rahan ahneutta ,hävetkööt. Taitaa kaikki ilmais ennustelijat olla karanteenissa muutenkin ja laiskoja vastaamaan ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Liikut vaarallisilla vesillä. Taannoin ystäväni uskoi ennustajaan, joka puhelimitse ja varvulla ennusti etänä. Myöhemmin tämä ennustaja ajoi vaimonsa ja kahden lapsensa kanssa nokkakolarin ja koko perhe kuoli. Älä pelleile pimeyden henkivaltojen kanssa. Kun vedät ihmisiä tuohon pimeyteen, niin suojelusenkelit katoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe