Minulta saat tarot tulkintaa ja erilaisia viestikortteja

Valosielu

Hei!

Varaa itsellesi tarot tulkinta tai erilaisia viestikortti tulkintoja ‚̧ūüĎć
Ota sivuni kautta yhteyttä,niin kerron mielelläni lisää mm.hinnat

Olen saanut paljon positiivista palautetta tulkinnoistani ūüėė

Toimin osoitteessa https://fb.me/valosielu

6

825

Vastaukset

5000
    • naishenkil√∂

HEI,MULLE VOIT ENNUSTAA.En millään saa sivusotoja auki koneeltani joten vastaisitko mulle tähän? Mitkä kortit ja asiat nousevat mulle,oman tien kulkevalle naiselle jolla hankalaa olla parisuhteissa,,,,menneisyyden varjot ja huono itsetunto vie pohjan kaikelta! Näetkö iloa koska on ollut hankalaa tässä. Olen perus positiivinen mutta erityisherkkyyteni on joskus vaivaamassa,kun koen asioita liian voimakkaasti ,varsinkin negatiiviset asiat tai tapahtumat vie päivän piloille.Aistin asiat liiankin herkästi ihmisissä,aavistan mitä he aikovat kohta sanoakin usein.En ole mikään nuoria mamma vaan ikääkin jo mittarissa.

• KiitosSelv√§n√§k√∂isille

Niin vastaat vain taroteilla. Et näe selvänäöllä ? Se vastaus pelkillä taroteilla silloin on plus miinus nolla. Ei kannata maksaa.

• Anonyymi

Heippa ūüėä
        Teen tulkintoja työkseni yhä enemmän ja enemmän.
        Nykyään minut voi tavoittaa myös s-postilla;

enkeliterapia@gmail.com

Laittakaa rohkeasti vaan viestiä tulemaan:)

Täältä ei niinkään tule viestejä luettua:(

• huomasinna

Ei kortit näe.....ainakaan amatööreiltä,

• Anonyymi

Tämä on ilmainen enstus palvelu,joten osoitteesi on väärä ja aiheutat pahaa mieltä vaan kysyjille ,poistu.

• Anonyymi

Juuri niin, ensin ilmoittaa t√§√§ll√§ ennustuksistaan -mutta vain MAINOSTAEN ITSE√Ą√ĄN. Sitten laittaa erillisen s√§hk√∂posti ilmoituksensa ja sanoo samalla ett√§ ei vilkaise t√§ll√§ ketjussa ilmoituksia tai kyselyj√§-maksaakin mokoma noita. Vesiper√§ t√§ysin ja naruttamista ilmaisella sivustolla ,laskelmontia rahan ahneutta ,h√§vetk√∂√∂t. Taitaa kaikki ilmais ennustelijat olla karanteenissa muutenkin ja laiskoja vastaamaan ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      376
      4935
    2. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      327
      3238
    3. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      3110
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      292
      2440
    5. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1985
    6. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1760
    7. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
      Ikävä
      50
      1396
    8. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      59
      1196
    9. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1178
    Aihe