Mitä mitäisi tehdä?

Anastasiav

Hei kaikki! Olen 12-vuotias tyttö, ja haluaisin purkaa mieltäni tänne palstalle. Ensin kerron tausta-tarinaa eli kun olin 1 luokkalainen olin normaalilla luokalla. minulla oli kaksi ystävää joista pidin paljon. Mutta yhtenä päivänä joudun pienluokkaan, koska linulla oli ongelmia lukemisen kannalta (ei ole mitään oppimis häiriöitä). Tämän takia menetin kaksi ystävääni koska kavereideni luokka oli toisella puolea koulua. no tämähän tarkoitti sitä että jäin yksin. Mutta sain kuitenkin muutaman kaverin sieltäkin (kutsutaan heitä vaikka Stellaksi ja Mikoksi). He vaikuttivat kivoilta ja he olivatkin. No ykkös- ja kakkos luokat oli ihan ok mutta kolmas-luokalla. No minä, Stella ja Mikko rakastimme hippaa. No silloin me leikimme aina hippaa ja minulle tuli hirveät traumat siitä. Sillä joudun aina olemaan hippa ja se tuntui ikävältä. Neljäs.luokkakin oli ihan ok mutta vitos luokalla Stellasta tuli kauheampi. hänestä tuli suoraan sanottuna törkeä hän alkoi kiroilla ja hänestä tuli tyly. Hän aina välillä haukkui minua tyhmäksi tai vammaiseksi. Eikä minulla ollut muita kavereita kuin he. Kuudes -luokka alkoi pahin vuosi kaikista. Stellasta ja mikosta tuli tylympiä no tästä se virallinen tarina alkaa...


Eli... Vuosi alkoi siitä että hengailin vain Stellan kanssa koska Stellalla ja Mikolla oli joku riita. No yhdessä kohtaa tätä lukuvuotta kun menin puolaan. Pahin tapahtui en olisi ikinä uskonut että niin ikinä kävisi. kun tulin suomeen Stella ja Mikko vähän niinkuin ignoorasivat minua olin kyllä heidän kanssaan mutta he puhuivat vain jostain asioista joista en tiennyt mitään. Tätä oli kyllä tapahtunut aikaisemmin mutta nyt se oli vain phempaa. He myös hengailivat joidenkin toisten kanssa ja olin heidän kanssaan. minulle kävi jotain kauhistuttavaa silloinkuin he hengailivat toisten oppilaiden kanssa he kaikki vain nauroicat jotain ja olin ainoa joka ei edes hymyillyt lähdin vain tilanteesta kuin harmitti niin paljon noh kuin olimme sopineet asian niin tänä iltana minulle kävi taas jotain kauheaa juttelin heille instagramin kautta ja olin taas randomi niin kuin aina ja he vain sanoivat et "lopeta toi jo toi on ärsyttävää" ja katosin vain sen jälkeen. Siinä se sitte oli


Onks tääl ketää symppistä ja sori jos oli sekava mut olin tällöin todella väsynyt kun kirjoitin tätä ja enkä ole ollut heille törkeä

1

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SallaKarimies1

      Ihmiset osaa olla tosi ilkeitä ja inhttavia. Kannattaa yrittää löytää parempaa seuraa, samantyyppistä kuin millainen itse on. Tiedän että se voi koulussa olla vaikeaa, mutta uskon että esim. seurakunnasta voisi löytyä kivoja ihmisiä, jos siellä jotain lasten kerhoja on... käy kysymässä alueesi seurakunnista, jos vaan jostain lähistöltä löytyy!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      90
      1182
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1102
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      991
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      907
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      771
    Aihe