Löytyykö kiimaiselle nartulle kovaa ja hyvää vakipanoa ?
Löytyykö kiimaiselle nartulle kovaa ja hyvää vakipanoa =
18
2351
Vastaukset
- Löytyy
Missä tavataan
- 214365
Kymenlaaksossa olen .
- Anonyymi
Minä Lahdessa! Oletko vapaa/varattu? Mä varattu, muttei haittaa! ikäsi noin 10v tarkkuudella? Saako paljaalla? Mä Lahdessa, missä tavataan... Vastaa [email protected]
Kirjoita ja kerro missäpäin olet ja mistä kaikesta pidät, kerron sit sulle,...Kirjoitellaan ensin. t. Jukka
- namiameille
Toivottavasti olet Jyväskylästä
- Kazzu69
Moi, oisin Jyväskylässä huomenna? Sopisko sulle 50 v isoaseinen uros hetken huumaan?
- jj67
Haluan tavata mistä löydän sinut
- Nsiminua
Kausalassa taattaisiin .
Kyllä löytyy :) itsestään huoltapitävä nuorehko iso kaluinen mies :) välimatka ei ole ongelma ;) ps. Olisi kiva jutella aiheesta lisää :)
- jj67
Kerro paikka niin tulen panemaan kunnolla . 5-6 reissua ja sit tauko ja taas
- Kuopijon_Kolli
Kuopiosta narttua?
Kyllä löytyy. Miss- päin vaikutat?
- Kokematon6
Täällä olis 19v kundi Kouvolasta joka tarvis opettajaa ;)
Järvenpää ja pitkään
Ette sit ole ajatellu et tuo alottaja olis joku alistuva homo mies? Harmi vaan et aidot naiset tääl harvinaisia.
- Kovalu
Ota yhteyttää [email protected]
- heppu5
Moikka vaan kyllähän tässä olis kiva joku vakipano pitkästä aikaa saada
oletko sä mistä päin suomea? - Anonyymi
Löytyy vaikka kolmekin miestä kerralla.
Kyllä löytyy eteläsavo 33 siisti mies ja olethan yli 23 kypsä nainen joka tietää mitä haluu
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2995512- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088