Löytyykö kiimaiselle nartulle kovaa ja hyvää vakipanoa ?
Löytyykö kiimaiselle nartulle kovaa ja hyvää vakipanoa =
18
2162
Vastaukset
- Löytyy
Missä tavataan
- 214365
Kymenlaaksossa olen .
- Anonyymi
Minä Lahdessa! Oletko vapaa/varattu? Mä varattu, muttei haittaa! ikäsi noin 10v tarkkuudella? Saako paljaalla? Mä Lahdessa, missä tavataan... Vastaa [email protected]
Kirjoita ja kerro missäpäin olet ja mistä kaikesta pidät, kerron sit sulle,...Kirjoitellaan ensin. t. Jukka
- namiameille
Toivottavasti olet Jyväskylästä
- Kazzu69
Moi, oisin Jyväskylässä huomenna? Sopisko sulle 50 v isoaseinen uros hetken huumaan?
- jj67
Haluan tavata mistä löydän sinut
- Nsiminua
Kausalassa taattaisiin .
Kyllä löytyy :) itsestään huoltapitävä nuorehko iso kaluinen mies :) välimatka ei ole ongelma ;) ps. Olisi kiva jutella aiheesta lisää :)
- jj67
Kerro paikka niin tulen panemaan kunnolla . 5-6 reissua ja sit tauko ja taas
- Kuopijon_Kolli
Kuopiosta narttua?
Kyllä löytyy. Miss- päin vaikutat?
- Kokematon6
Täällä olis 19v kundi Kouvolasta joka tarvis opettajaa ;)
Järvenpää ja pitkään
Ette sit ole ajatellu et tuo alottaja olis joku alistuva homo mies? Harmi vaan et aidot naiset tääl harvinaisia.
- Kovalu
Ota yhteyttää [email protected]
- heppu5
Moikka vaan kyllähän tässä olis kiva joku vakipano pitkästä aikaa saada
oletko sä mistä päin suomea? - Anonyymi
Löytyy vaikka kolmekin miestä kerralla.
Kyllä löytyy eteläsavo 33 siisti mies ja olethan yli 23 kypsä nainen joka tietää mitä haluu
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172