...lasta kohti ja lapsen tarvitsemia tavaroita varten ja kaikkea varten? Siis kaikki sijaisvanhemman saamat tulot sijaisvanhemmuudesta, paljonko ne ovat?... :)
Vastaukset 2
- gfdhdf
Sen verran ettei päivätyötä tarvii, se on mukavaa. Jää paljon rahaa viinaan eikä tarvii herätä aamuisin!
- Anonyymi
Me emme saa kuin lapsilisän ja Ehkä elatusmaksun Ehkä eli se joka sanoi tienaavaansa niin puhuu puppua. Tosin olen lukenut joistain lapseen 400€ ja vaimolle 700€ kuussa mutta missään eikä kukaan neuvo mistä kyseiset korvaukset on haettavissa....että tällaista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435