Venäläisten aamiaiskäytäntö Alanyassa.

Se on suomalaisten yleisin puheenaihe palstalla ja voinen kertoa omasta kokemuksestani.

Olin ajoissa aamiaisella mutta siellä oli jo runsaslukuinen ryssä- ryhmä. Kännissä olivat kaikki jo heti aamusta. Lauloivat Volgan- troikkaa että seinät tärisivät.
Naiset olivat meikattuina ja laihoja kuin barbit. Hameetkin niin lyhyitä että iletti. Kultaa jokaisella oli ranteissa ja kaulalla kilo. Joka äijällä kulta- Rolexit. Mokomia nousukkaita.

Jonotin nätisti pikku lautaselleni purtavaa mutta jo vain yksi Sergei kiilasi eteeni ja tunki ainakin 10 munaa taskuihinsa. Vadille jäi yksi. Otti sitten sen vielä lautaselleen ja virnisteli minulle ilkeästi.
Mehukoneelle oli pysäköinyt 5-6 Vladimiria jotka kaatelivat vodkaa mukeihinsa. Mehut jäivät saamatta minulta.

Hirvittävä siivo jäi tämän ryhmän jäljiltä kun poistuivat. Nakin- ja läskinpaloja pitkin lattiaa. Viimeinen venäläinen heitti poistessaan vielä yhden pöydän nurin.

15

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bojbbk

      Mieluummin kuitenkin katselee venäläisiä kaunokaisia kuin suomalaisia sukupuolettomia tantteroita.

      • Osaatkolukea

        Ootko siis aamiaisella syömässä silmillä vai oletko syömässä aamiaisra? Hauku se suomalaiset naiset ihan omassa viestissä.


      • Tyyne78vee

        Minä syön aina aamiaisella munia ja makkaroita ja pekonia jos on.
        Joskus rouskuttelen murojakin.


      • venakko.on.ihana
        Osaatkolukea kirjoitti:

        Ootko siis aamiaisella syömässä silmillä vai oletko syömässä aamiaisra? Hauku se suomalaiset naiset ihan omassa viestissä.

        Aina korostetaan, että ateria tulee tarjota miellyttävässä seurassa, ilmapiirissä ja tilassa. Siten kauniiden naisten näkeminen on erittäin tervetullutta.


    • Niin.
      Kauneus on katsojan silmissä ja suuresti riippuvainen sukupuolisesta suuntautumisesta.

      Toki tunnistan suomi- tantterot hikisistä ja puuskuttavista olemuksista sekä makkapannujen yllä heiluvista alleista joiden alta pitkät kainalokarvat töröttävät.
      Kovin nuo koittavat aluksi hienostella kunnes ruokajonon keskivaiheilla ahneus iskee.
      Jo vain ladataan makkaroita, läskiä ja munia suuri lautanen täyteen ja ylikin.

      Pöydässä sitten hienostellaan. Kuorelliset katkaravut ja kuorimattomat munat syödään aterimia käyttäen.

      • MölöMölöt

        Venäjän köyhiltä eläkeläisiltä on kadonnut muna aamiaispöydästä.

        Kyllä se pistää toljottavakatseisen ja "hieman yksinkertaisen" -oloisen Vladimirin tunkemaan aamiaismunat muiltakin pois ja kaatamaan pöydän.

        Mutta oikeasti. Kaikkialla on saatu heistä tarpeeksen.
        Hyh hyh


    • Elmeer

      Venakot ovat tyhmiä. Miehet juoppoja ja naiset vosuja. En ole koskaan tavannut älykästä venakkoa. Ehkä shakin karpov oli sellainen.
      Aloittelijalle tuo kaikki tuli yllätyksenä. Minä olen tiennyt tuon jo vuosien kokemuksesta.

      • Perehtynyt

        Minä huomauttaisin että Venäjän naiset ovat paljon älykkäämpiä kuin suomen siskonsa.
        He eivät anna ilmaiseksi.


    • Anatoli Karpov oli moninkertainen shakin maailmanmestari mutta mies.
      Tässä naisten shakin suurmestari Natalia Bogonina jota ei voine tymäksi sanoa:
      https://www.youtube.com/watch?v=WBt5g19aoc0
      Aika nättikin tuo on eikä suinkaan vosu vaan lujassa parisuhteessa.

      Olen pelannut aktiivisesti nettishakkia jo kymmenisen vuotta ja pelottavimmat vastustajat tulevat Venäjältä.

      Venäjän naiset löisivat Suomen naiset shakissa 100- 0 jos sellainen järjestettäisiin.

    • vaikkavoissapaistais

      Koko aloitushan oli sivuilla ensimmäisen kerran muutama vuosi sitten, eli on tähän vain kopsattu! Muistaakseni se alkuperäinen oli vähän pitempi ja myös parempi, mutta huumorillahan tuo on tehty, sekin pitää vaan hoksata...

    • Mökinmuori17

      Kyllä ei paikallisetkaan tykkää venäläisistä turisteista, olen keskustellut asiasta paikallisten kanssa. Kaikki täytyisi saada ilmaiseksi ja sitten käyttäytyvät kuin porsaat.

    • mikäkiehtoo

      Ja mikähän tarve on hakeutua samoihin hotelleihin ja yleensä lomakohteisiin, joissa paljon venäläisiä. Helposti saa selville missä parveilevat. Kypros esim. ja Turkki.

    • VenäjäVoittaaAina

      Venäläiset just parhaita asiakkaita.
      Tilaavat yökerhoissa satojen eurojen viinapullot pöytään, kun samalla suomalainen tuulipuku tyyppi pohjanmaalta ryystää koko illan sitä yhtä ja samaa olutta

      • rollipoikalienet

        No miten se sinun elämääsi vaikuttaa? Siellä Turkissako sivupöydästä seurailet, mitä pöytiin tarjoillaan. Tuskin venäjän nousukkaat edes samassa ravintolassa käyvät kanssasi Turkissa.


      • OnNähty
        rollipoikalienet kirjoitti:

        No miten se sinun elämääsi vaikuttaa? Siellä Turkissako sivupöydästä seurailet, mitä pöytiin tarjoillaan. Tuskin venäjän nousukkaat edes samassa ravintolassa käyvät kanssasi Turkissa.

        Joo...ei näy venäläisiä heikin/harrin baarissa.
        Siellä vaan pohjalaiset, lappalaiset ja savolaiset notkuu keskenään nenää kaivellen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe