multipower paine?

MFFani

175 MP öljy kiertää suodattimen la lauhduttimen kautta kytkinakselin maljalle. Paljonko siinä piirissä on painetta?

3

197

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rattori

Öljynjäähdyttimen kautta...ei lauhduttimen kautta ! Ajoneuvo ja työkone tekniikan osalta vain kylmäkoneen kennoa voi...kutsua lauhduttimeksi ! Matalapainepiiri...tässä tapauksessa multi-power osalta...suojaventtiili asetus olisi 48-69 bar...max tuotto alle 20 l / min. Voisi olettaa, että 35-40 bar voisi jo riittää.

• MFfani

Kiitos, itse löysin jonkun mainitseman 25 baria. Lisähydrauliikka on asennettuna tässä vanhassa massikassa (mikäli oikein ymmärrän). Mikähän mahtaa olla se venttiilin näköinen joka on siinä kytkinkotelon päällä ohjaussimpukan alla, siihen menee molemmat öljyputket, siis laatikolta ja kytkinakselin maljalta. Voiko se olla jonkinlainen lämpötilan mukaan avautuva (jäähdyttimelle), vai onko se vaan "asennuksen vuoksi"?

• rattori

Jotain tuollaisista paineista olen joskus kuullut puhuttavan. Itse olen mitannut V.O.A kytkinpakalle menevää painetta...se oli 25-30 bar luokkaa...ja oletan ettei se tuosta paljoa saa suurempi olla.
        Eiköhän se öljy kierrä siellä suodattimen ja jäähdyttimen kautta jatkuvasti...käynnissä ollessa. Maljassa kiinni on multi-powerin käyttöventtiili, jolla öljyn kierto ohjataan monilevykytkimelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      60
      1832
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1432
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1072
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      810
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      589
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      523
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      518
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      453
    Aihe