Jos toinen osoittaa kiinnostusta enemmän kuin se toinen, joka esittää kiinostunutta?
Kummalle kannattaa antautua
14
<50
Vastaukset
No varmaan se joka osoittaa kiinnostusta?
- TyhmäKysymys
Se johon itsellä on tunteet. Paitsi jos on saatava vaan joku, kuka tahansa.
- JuuriNoin
Ainoa järkevä vastaus tässä ketjussa.
- Aidoille_tunteille_kyllä
Ei ainakaan sellaiselle joka feikkaa.
- EiHuolitaMuita
Hyi. Onks sulla jotain vaihtoehtoja?
Mä en huoli ku yhden.- Tänäänkotona
Ei oikestaan kuin yksi joku vaan Askaruuttaa siinä naisessa kun se haluaa naimisiin joskus kuitenkin? Vaaarallien naine.
- Member
Naimisiin menoko on vaarallista miksi?
- Minäkövaarallinen
Tänäänkotona kirjoitti:
Ei oikestaan kuin yksi joku vaan Askaruuttaa siinä naisessa kun se haluaa naimisiin joskus kuitenkin? Vaaarallien naine.
En minä naimisiin kyllä tässä ole haluamassa vain sinut ja antaa sinun mennä jos on hetkiä jolloin sinun täyttyy omia tehdä esim harrastuksia,nähdä ystäviä ym
- melkohelppoa
Ei kannata silloin antautua kummallekaan kun jos on kaksi niin ovat tietystikin samalla puolella ne 2 :D
- maailmassa
Saattaahan se olla joillakin juuri noin.
- olenliiankuumaverin
Yleensä jos on kaksi miestä vastassa niin on suunniteltua juttua jos tuntevat toisensa, mutta niin todellakin yritän olla tyttöjen puolella jotta tietävät tuollaiset sumplimiset.
Mutta kerron nyt asian mitä tapahtui kun menin hakemaan pakettiani postista taksilla joka odotti ovella: Ei ollut ollenkaan jonoa ei mitään... sitten jostain saatanan syvimmästä sykeröstä ilmestyi joku mummeli lähettämään pakettia jonka lähettäminen kesti siteen juurikin sen aikaa jotta itse olisi saanut oman omaisuuteni takaisin Posti-nimiseltä yhtiöltä.
Siinä oli sitten joku vanhempi isäntä emäntänsä kanssa jotain sanomassa että: ei ole aivan rehellistä tämä toiminta, pitäisi ottaa vuoronumero, ja niin, sanoi tuo vanha isäntä että: pitää sanoi noille toimitsijoille tuolla: vastasin OLEN SANONUT, LÄHTEVÄT MIELUUMMIN VANKILAAN KUIN TOTTELEVAT.
Siiten loppui sanomiset sitten, oli joku tyttökin siinä katselemassa, varmasti tuo kuumenee jos häneltä joltain kkk-ukolta varastetaan postin toimesta tuotteita, eikä palvella lainkaan, loppui itku heiltä, palvelu tapahtui sitten ajan kuluttua asiallisesti, kuitenkin.
- IsoMunaJokke
Se kumpi antaa peppuun.
- määrittely
Sille joka ei kokoajan honkaa seksiä.
- IsoMunaJokke
Tylsää seuraa olet sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852