Te kaikki yksinäiset nuoret:)

Yksinäinenhuono5

En todellakaan tiiä mitä tästä on tulossa, mutta luultavasti ei kylläkään yhtään mitään...:D Eli jos teillä ei oo kavereita ja ootte niitä niin sanottuja ”yksinäisiä nuoria” niin kun mäkin oon, ja en siis keksiny yhtään mitään muutakaan paikkaa tulla etsimään kavereita, mutta musta vaan tuntuu että vaikka olisin ihan rohkeasti omaitteni niin ketään ei vaan kiinnosta eikä kukaan välitä...://👍
Joten kirjotelkaas kaikki jotain tähän keskusteluun ja että mistä pidätte ja tutustukaa toisiinne jos vain haluatte:)...

10

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitset-elämän

      Ota joku harrastus. Liikuntaa tms. Siellä on yksinäiset nuoret ja löytävät kavereita suhteita.
      Huomenna heti katsot kaikki halvat tai ilmaiset liikuntahommat.

      • Yksinäinenhuono5

        Mulla on jo 2 liikuntaharrastusta, kyllä mulla siellä toiseessa on yks kaveri, mutta se sitten jääkin vaan sinne...:/


    • Aloittaja: jos kertoisit jotain itsestäsi, niin kavereita saattaisi löytyä helpommin. Lisäksi kannattaa kertoa myös se, että millaisten ihmisten seurassa viihtyy parhaiten.

      • Yksinäinenhuono5

        Ahah, no taisin unohtaa näköjään:DD vois kyllä, varmaan ehkä saattais helpottaa hieman asiaa...


    • Yksinäinenhuono5

      Elikkäs mun varmaan ehkä myös kannattais kertoo ittestäniki vähä...:)
      Eli oon 13/05 Oulusta ja tykkään harrastaa liikuntaa ja silleen ja oon luonteeltani oikeastaan aika semmone joka vähä selittää niinku mitä sattuu aina välillä ja nii... Tykkään yleensä ainakin sellasista tyypeistä jotka on kilttejä, koska oon itekki ja sitte semmosista aika samanlaisista ku mä itekki...:)
      Oon välillä aika semmone ”tunteellinen” ihminen ja tosi herkkä niin kun toisaalta, vaikka se näyttääkin vaan ulospäin siltä että olisin vaan niinku tosi outo ja semmone hirveen introvertti...:/
      Mun huumori on aika semmosta sarkastista ja tälleen, ja mä nolaan itteni aika usein että...:)))) Tykkään myös ”vääntää” huumoria kaikesta negatiivisesta tai silleen, mut kukaan ei oikeen vaan tunnu sitä suunnilleen ikinä ymmärtävän, jota toisaalta en kyllä hirveenä ihmettele, kun oon aika huono selittää kaikkee ja mun pointti ei tyyliin ikinä tuu kunnolla selväks...:|

      • she0

        Juu oot kyllä oikeessa, että hiukan joutuu päättelee mitä haet kirjotuksellas :'D Siis niinku nää kohat "ja silleen tai tälleen" tai "ja nii". Päättelisin tästä, että olet hieman ujo?

        Sarkasmi ja musta huumori on parasta, älä huoli kyllä meitä muitakin sen alan edustajia on, mäkin oon tavannu parhaat harrastajat vasta nyt lukiossa. Tosinaa menee niin kieroutuneeksi että opettajat jää vain järkyttyneinä katsomaan kun väännetään jotai uskonnost tai vieläpä hissan puisesta annista.

        Ite oon tosiaa 01 vuotinen, asuinsijana koko Suomi silloin ku lukio ei pakota jäämään paikoilleen. Intohimoni on tosiaan matkailu, ennenkaikkea kakspyöräsillä. Ett jos muita ajost kiinnostuneita löytyy nii ei muut ko yhteyttä :) Nyt on tosiaa kortin korotus ees, mutt nykyne pyörä vielä A1 luokast.


      • she0 kirjoitti:

        Juu oot kyllä oikeessa, että hiukan joutuu päättelee mitä haet kirjotuksellas :'D Siis niinku nää kohat "ja silleen tai tälleen" tai "ja nii". Päättelisin tästä, että olet hieman ujo?

        Sarkasmi ja musta huumori on parasta, älä huoli kyllä meitä muitakin sen alan edustajia on, mäkin oon tavannu parhaat harrastajat vasta nyt lukiossa. Tosinaa menee niin kieroutuneeksi että opettajat jää vain järkyttyneinä katsomaan kun väännetään jotai uskonnost tai vieläpä hissan puisesta annista.

        Ite oon tosiaa 01 vuotinen, asuinsijana koko Suomi silloin ku lukio ei pakota jäämään paikoilleen. Intohimoni on tosiaan matkailu, ennenkaikkea kakspyöräsillä. Ett jos muita ajost kiinnostuneita löytyy nii ei muut ko yhteyttä :) Nyt on tosiaa kortin korotus ees, mutt nykyne pyörä vielä A1 luokast.

        Sarkasmi ja musta huumori - varsinkin epäonnistunut sellainen - on yksi helpoimmista ja nopeimmista tavoista karkottaa (täysjärkisiä) ihmisiä ympäriltään. Kumpikin on sangen haastava taiteen laji joita harjoitettaessa mennään helposti mauttomuuden puolelle.

        "Huono huumori" on taattu keino antaa itsestään kypsymätön ja kakaramainen vaikutelma ja se toimii erittäin hyvin myös niillä, jotka luulevat olevansa aikuisia, mutta eivät sellaisia ole.

        Sitä kannattaa oikeasti miettiä, että mitä suustaan tai näppäimistöltään ilmoille päästää. Se kuulija/lukija kun on ihminen, joka ei välttämättä näe vitsiä yms. sen kertojan tavoin.


    • Hei Yksinäinenhuono5!
      Kiva idea tällainen keskustelunaihe, jossa voi löytää kavereita. Toivottavasi tätä kautta löytyy ihmisiä, joiden kanssa löytyy yhteys.
      Iloa ja valoa elämääsi!

      Kotkan NettiSaappaasta Johanna.

    • andrukela--

      Ihme nollapostauksia nettisaappaalta.

    • Mies__Espoosta

      Kiitos viestistä.
      Täällä on kanssa yksi yksinäinen.
      Olen sporttinen ja komea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe