Oon 11.v poika ja olisi pari kysymystä. Minkä ikäsiä ootte ja paljonko painatte ja ootte pitkiä ja ootteko kehittyny?
Mä oon 159cm ja 39kg ja karvoja ei ole vielä eikä pippeli ole kovin iso.
Sit vieläkin välillä äiti tulee pukemaan mua. Onko muilla sellaista? Esimerkiksi aamulla kun äiti tulee herättää kouluun, niin jos mua väsyttää niin se tulee auttaa. Kävelen vaatekaapille mistä katsotaan vaatteet, sit äiti ottaa mun paidasta kiinni ja nostaa sen rintaan asti, silloin mä nostan kädet ja annan sen riisuu sen. Sitten äiti saa myös riisuu mun pikkarit ja vetää mulle uudet jalkaan. Samoin muutkin vaatteet mutta sukat laitan itse kun ne on nopeet. Ei se oo ikinä häirinnyt kun aamulla väsyttää niin helmpompaa noin. Joskus illallakin kun väsyttää ja pitäisi pesulla käydä, niin meen vaan äitin luo ja nostan kädet ylös niin se riisuu paidan ainakin ja voin sanoo että riisuu multa housut ja pikkarit myös.
Sillon kun äiti riisuu niin mun kylkiluut kuulemma näkyy kun on kädet ylhäällä. Ei sekään ole häirinnyt, mitenkä teillä muilla?
Kysymys 10-12vuotiaille
11poika
1
<50
Vastaukset
Mitä 11-vuotias poika tekee kouluviikolla netissä kello kahden aikaan aamuyöllä???
Sori nyt vaan, mutta kirjoitus haiskahtaa erittäin paljon aikuisen miehen - tai ainakin huomattavasti 11-vuotiasta vanhemman - kirjoittamalta "äidillealistumisfantasialta".
Jos nyt satut olemaan se 11-vuotias, niin korjaa nukkumaanmenoaikasi. Lisäksi kannattaa ehkä aloitella harjoittelemaan itsenäistymistä pikkuhiljaa. Kyllä äitinpojankin pitää tuossa iässä jo osata alusvaatteensa itse vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554335Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182881- 1402623
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151533
- 1131445
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038