Suomi on kaunis ja puhdas maa!

PaluuMuutto

Muutin Suomeen 50 vuoden ulkomailla asumisen jälkeen, ja olen hyvin ällystynyt kuinka puhdas ja kaunis Suomi todella on! Minun kaupunki on erittäin hyvin hoidettu, sillä en koskaan ole nähnyt roskia kadulla tai tuheruksia seinissä niinkun näkee ulkomailla! Tämä antaa niin hyvän vaikutuksen ihmisille ulkomailta tulleita mikä todella antaa Suomelle hyvää mainetta.

Olen asunut pari vuotta Suomessa ja viihdyn erittäin hyvin kun ympäristö on niin kaunis ja puhdas. Ja sitten myös ollaan kuullut että Suomi on tutkittu olemaan maailman turvallisin ja onellisin maa kaksi vuotta peräkkäin, niin ei voi olla parempi kun näin!

Ihmiset on yleensä reiluja ja siistiä mikä antaa hyvän vaikutuksen paluumuuttajalle. Jos joku miettii palata takaisin Suomeen ulkomailta, niin te todella tulette viihtymään maassa, jos kaikki asiat on kunnossa. Suomi on minun mielestä ihan hyvä maa missä kaikki on hyvin hoidettu verrattuna ulkomaihin. Olen hyvin tyytyväinen elämääni Suomessa.

4

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuusnyt

Hyvä homma. Onhan täälläkin kaatopaikat ja aika harva junayhteysverkko ja joittenkin ruokakauppojen ja joidenkin muidenkin alojen kartelli.Palkat voisivat täällä tietenkin elättää hieman paremmin ihmisiä niin että tulisi toimeen Mutta onhan joillain aloilla kuitenkin hyvät palkat ja johtajilla esim jörjettömät bonukset niinkuin monessa muussakin isommassa maassa. Mutta ihmisiä on paljon vähemmän kuin muissa maissa
      että joku asia sentään vähän reilassa tosin suurin osa ihmisiä on aika töykeitäkin tässä maassa muita kohtaan mutta sanotaan nyt sitten että onhan ystävällisiäkin kun siitä heille on jotain hyötyä niin silloin noita löytyy. Laki ei ole täällä sen oikeudenmukaisempi kuin muuallakaan että monet rikkaat ovat päässet paljon vähemmällä rangaistuksella samasta teosta kuin muut. Mutta hyvä kun pidöt luonnosta ja sulla riittää massia kalliiseen asumiseen ja ruokaan mitkä täällä on tavallisen ihmisen palkkaan suhteutettuna todellakin kalliimpaa kuin ehkä on muissa maissa. No eipä se asuminen nyt kai missään ole toisaalta kovin edullista mutta ruoka nyt on muualla halvempaa. Kaunis on maa juu jos ei hakkuuaukea metsiin nyt satu joutumaan joita hakkuuaukeita tuntuu ainakin etelä Suomi olevan täynnä kokonaan.

• SpigNik

Kuka pakottaa sinut asumaan Suomessa jos sulla on niin huono olla? Muuta Ruotsiin niinkun kaikki sinun laiskat toverit! Ruotsi on teille luvattu maa, missä mannaa sataa taivaasta suoraa suuhun. Ruotsissa rakastetaan sinun tyyppisiä suomalaisvihollisia!

Köyhyys ja tyhmyys tulee laiskuudesta. Laiskat on Aina alaluokka kaikissa maissa, ja niin myös Suomessa. Laiskat turmaa koko maan jos heitä elätetää pakolla. Muuta Ruotsiin laiska ihminen, siellä voit elää sosiaaliavustuksella koko elämän.

• takaisinsuomeen

Minunkin tekee mieli muuttaa Suomeen.
      Tää Ruotsi missä asun on huono valinta rehelliselle suomalaiselle.
      Aikoinaan oli ihannoitu maa tää Ruotsi muka. Vuosien varrella oon huomannut mitä lipruilua täällä harrastetaan. Varsinkin suomalaisia kohdellaan alentuvasti. Ei siis näytetä suoraan, mutta takana päin ja kieroillen.

Olen tässä suunnittelemassa jo.

• moppikäteenota

Harjoitetaanko myös rakenteellista mobbausta?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe