Olen menossa pääsiäisenä Playa del Inglesiin. Olis kiva käydä katsomassa jotain pääsiäistapahtumia, mutta niistä ei oikein löydy tietoa. Las Palmasissa on varmaankin kaikenlaista, mutta joku pienempi paikka olis mukavampi? Vinkkejä?
Pääsiäinen Gran Canarialla
6
492
Vastaukset
- globalsu
Ylläpito on ryhtynyt tekemään "terroripoistoja" tältä sivustolta.
Vastasin äsken seikkaperäisesti kysymykseen, enkä laittanut mitään linkkiä. Käskin vain googlaamaan pari sanaa, mutta sekin on näköjään kiellettyä.
Herää kysymys, että mitähän tänne enää saa kirjoittaa ja miten tämä neuvonta rikkoo sääntöjä???- Ei.syytä.huoleen
"Herää kysymys, että mitähän tänne enää saa kirjoittaa ja miten tämä neuvonta rikkoo sääntöjä??? "
Näitä viestejä ei lue kukaan. Poistot ovat täysin sattumanvaraisia, ja ne tekee kone, ei ihminen. Monenlaisia solvauksia ja haukkumisia on tälläkin foorumilla esiintynyt vuosikausia, mutta asiallisia viestejä poistetaan tai ei lainkaan julkaista.
Itse kirjoitin Kreikka-foorumille tieteellisen selvityksen siitä, miksi ja milloin Rodoksella tuulee. Se poistettiin, koska se rikkoi kuulemma sääntöjä! :o) - Seiska777
Ei ylläpito täältä mitään poistele. Jos ylläpito on poistanut viestin, niin tilalle tulee viesti;
"Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena".
Täällä on automatiikka joka poistaa viestin jos rekisteröity nimimerkki tekee siitä ilmiannon. Joku rekisteröitynyt siis tekee ilmiantoja asiallisista viesteistä. - oolaspalmas
Harmin paikka. olisi ollut kiva saada tietää...
- oolaspalmas
Harmi. Olis kiinnostanut tiedot.
- Mikko18
Miksi pääsiäisen homoparaatia Inglesissä ei saa mainostaa. Se on tuhansille Inglesin matkaajille vuoden kohokohta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914