Jos ihminen fixaa elintapojaan, niin eihän se ole mikään UUSI elämä

JeesusOnAinutTie

Kyllähän ihmiset elintapojaan fiksaavat, monistakin eri syistä.

Joku fixaa rangaistuksen pelossa, joku fixaa kun on jo tullut rangaistuksi. Helvetin pelossa moni fixaa elämäänsä, tämän muutoksen kokee sitten tuovat turvaa itselleen tuomiopäivänä. Moni fixaa siksi ettei tulisi yhteisössään hyljätyksi. Joku pelkää olemattoman kunniansa menetystä ja muuttaa siksi elintapojaan. Naimaparannuksinakin tunnettua teeskentelyä käytetään uskovan puolison voittamiseksi.

Näitä riittäisi luetella eri syitä, miksi elintapoja muutetaan. Aina sinne asti, että elettäisiin mahdollisimman pitkään tässä mailmassa ja voitaisiin mahdollisimman hyvin. Monet muutokset toteutettuina ovat ihan hyviä kyllä, mutta eivät pelasta kadotuksesta.

Taivaaseen on vain yksi tie, Jeesus Kristus. Uskomalla häneen syntiensä sovittajana ihminen pelastuu kadotuksesta. Sana "uskomalla" ei ole klisee.

Näkyväisiin ja kouriin tuntuviin tarttuminen on luonnolliselle ihmiselle luonnollista.

Hepr. 11:1 Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.

6

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksplus4o6

      Ja fantasiat on, niimpäniin... sen pituinen se... minä uskon, minä fantasioin.

      Usko. On ensinäkin miehen nimi. Sekä lisäksi on aika idioottia väittää että uskomalla johonkin saa sen... Koska luulo ei ole tiedon väärti jnejne...!!

      Minä saan, mikä todistaa, kuka todistaa...?? Kuoleman jälkeinen elämä bhaahaa 😂😂😂😂😂 kerro yksikin kuka on tullu takas,.... En pysty köhköh jäi lihanpala kurkkuu köhköh,


      Muutes oletteko miettinyt että ihmiset uskovat ufoihin...?? (Tarina kertoo).. Viimeinen havainto ufosta oli kö naapurin eukko heitti paistinpannun ikkunasta ulos... 😂😂😂😂😂😂 WHAAAHAAA

    • SilminnäkijöitäOn

      Olitko Jerusalemissa vuonna 0030 jKr? Ellet, niin ole hiljaa.

      • "Aloittajalle"
        -
        Hebr. 11:3 . Uskon avulla me ymmärrämme, että
        Maailmat on luotu Jumalan sanalla : näkyvä on
        syntynyt näkymättömästä.
        -


      • padasjoenukko kirjoitti:

        "Aloittajalle"
        -
        Hebr. 11:3 . Uskon avulla me ymmärrämme, että
        Maailmat on luotu Jumalan sanalla : näkyvä on
        syntynyt näkymättömästä.
        -

        Tämmöinen usko luetaan sitten sinulle sinulle vanhurskaudeksi,
        koskapa sinä sillä annat Jualalle kunnian ( Room. 4:20), etkä
        ensinkään epäile hänen lupaustaan. Näin teki Aabraham, ja
        katso " SE LUETTIIN HÄNELLE VANHURSKAUDEKSI "( jae 3.)
        -


    • henkiluoelämän

      Elintapojen fiksaaminen on tekopyhyyttä ja se johtaa helvettiin, vaikka sinällään hyvä asia onkin, mutta pelastusta se ei tuo. Ihminen tulee itsensä muuttua tai ei ihminen itse siihen edes kykene, vaan nöyrtyä Jumalan edessä siten, että hänelle annetaan Pyhän Hengen kautta uusi persoonallisuus. Se on täysin Jumalan lahja. Siinä se meidän armomme, eikä siinä että armo pelastaa vaikka miten ryvemme synnissä. Armosta meistä voi tulla Jumalan lapsia.

      • Kyllä joo. Mutta siihen tarvitaan kaikki kolme ,
        ISÄ Poika ja Pyhä Henki.
        -


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe