W.I.T.C.H vs Winx

.,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,.,.,...

kumpi on parempi äänestä ja perustele niin nähdään kumpi on parempi

38

2508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaa...

      No oon ostanut pari witch lehtee, mutta ne ei vaan jotenkin kolahda. Tylsä juoni, tymän näkösiä jne.

      Winxistä en osaa oikein sanoa kun en oo koskaan kattonut. Yhden mainoksen oon nähnyt, mutta... En vaan jaksa herätä joskus varhain aamulla kattoon piirrettyjä. En oo koskaan jaksanu.
      Joskus vaan nelosen piirrettyjä katton kun herään joka aamu kahdeksaksi kouluun.

      • Ranôrora

        MUA ALKAA JO PIKKU HILJAA KISMITTÄÄN TUO JUTTU ETTÄ WINX JA W.I.T.C.H. ON TOISTENSA KOPIOITA! SIIS TE OOTTE PUHUNU NUO KAIKKI ASIAT JO LIIAN MONEEN OTTEESEEN JA SITTEN KOSKAAN EI PÄÄSTÄ RATKASUUN! SIT KUN KUKAAN EI ENÄÄN JAKSA MAINITA ASIASTA MITÄÄN NIIN SITTEN JOKU TORVELO TULEE JA AUKAISEE SUUNSA JA SAMAT ASIAT KÄYDÄÄN TAAS UUDESTAAN LÄPI! KUTEN JO SANOIN: HANKKIKAA ELÄMÄ IHMISET!


      • tiutautiukki

        no usko jo hyvä ihminen,että noitajengi w.i.t.c.h. on parempi.
        Mulla on ne kaikki tähän mennessä ilmestyneet lehdet,aikakirjat,muut kirjat ja kaikkee muuta sellasta w.i.t.c.h.-kamaa (paljon).
        Niin ja sitä paitsi winx:iä ei kannatakaan kattoo
        ...oot oikeessa ne tytöt on huonosti piirretty ja w.i.t.c.h.:it on hyvin piirrettyjä.
        Lue alkuus 20:LEHTEE JA OPI MITÄ KUNNON SARJIKSET OVAT.TERVEISIN:W.I.T.C.H.-LUKIJA


      • TIUTAUTIUKKI
        Ranôrora kirjoitti:

        MUA ALKAA JO PIKKU HILJAA KISMITTÄÄN TUO JUTTU ETTÄ WINX JA W.I.T.C.H. ON TOISTENSA KOPIOITA! SIIS TE OOTTE PUHUNU NUO KAIKKI ASIAT JO LIIAN MONEEN OTTEESEEN JA SITTEN KOSKAAN EI PÄÄSTÄ RATKASUUN! SIT KUN KUKAAN EI ENÄÄN JAKSA MAINITA ASIASTA MITÄÄN NIIN SITTEN JOKU TORVELO TULEE JA AUKAISEE SUUNSA JA SAMAT ASIAT KÄYDÄÄN TAAS UUDESTAAN LÄPI! KUTEN JO SANOIN: HANKKIKAA ELÄMÄ IHMISET!

        VAI MUKA TORVELOITA VAI?????
        ITSE SÄ OLET TORVELO!
        SENKIN TORVELO!
        ME OLEMME W.I.T.C.H.:IN JA (WINX:INKIN)
        KANNATTAJIA JA MÄ OLEN AINAKIN W.I.T.C.H.:IN
        USKOLLINEN LUKIJA JA KANNATTAJA MYÖS...
        ETTÄ HAISTA SINÄ KUULE SANONKO MITÄ!!!!!


      • X).
        Ranôrora kirjoitti:

        MUA ALKAA JO PIKKU HILJAA KISMITTÄÄN TUO JUTTU ETTÄ WINX JA W.I.T.C.H. ON TOISTENSA KOPIOITA! SIIS TE OOTTE PUHUNU NUO KAIKKI ASIAT JO LIIAN MONEEN OTTEESEEN JA SITTEN KOSKAAN EI PÄÄSTÄ RATKASUUN! SIT KUN KUKAAN EI ENÄÄN JAKSA MAINITA ASIASTA MITÄÄN NIIN SITTEN JOKU TORVELO TULEE JA AUKAISEE SUUNSA JA SAMAT ASIAT KÄYDÄÄN TAAS UUDESTAAN LÄPI! KUTEN JO SANOIN: HANKKIKAA ELÄMÄ IHMISET!

        NO KUULE EI TAIDA SULLAKA MIKÄÄN KAUHEEN ERIKOINEN ELÄMÄ OLLA JOS KERRAN JAKSAT TULLA TÄNNE VALITTAAN!!!! JOS ASIA EI SUA KIINNOSTA NIIN HÄIVY JA ANNA MEITIN MUITTEN OLLA!!!!!!!!!!!!
        SENKIN IDIOOTTI!!!!


    • minavain

      ...mutta ilmoitan vaan et tossa W.I.T.C.H. sanassa on tos H:nki peräs piste... ^-^ Tosiaanki turha viesti...

      • TIUTAUTIUKKI

        SE PISTE/. KUULUU SIIHEN H:N PERÄÄN


    • Lili

      Winx on ehdottomasti parempi!
      Koska winx:it ovat keijuja ja tykkään juonesta enemmän!

      • Pieni Päiväuni

        Winx matkii W.I.T.C.H.-lehtee, ja on tosi huono. Ne tekiät ei ole käyttänyt omia aivojaan niiden hahmojen ulkonäön keksimisessä. Ja se on muutenkin ihan surkee.


      • *Flora*
        Pieni Päiväuni kirjoitti:

        Winx matkii W.I.T.C.H.-lehtee, ja on tosi huono. Ne tekiät ei ole käyttänyt omia aivojaan niiden hahmojen ulkonäön keksimisessä. Ja se on muutenkin ihan surkee.

        WinxClub oli Italiassa ennen W.i.t.c.h.iä. Ja kuten joku on jo kirjoittanut, Disney ei halunnut jäädä jalkoihin Winxin suhteen ja loi Noitajengi W.i.t.c.h.in. Molemmat on hyviä, mutta Winx tuntuu jotenkin... Paremmalta? Ja ihan syystäkin. En jaksa sitä kun kaikki haukkuu sitä. En mä ainakaan kumpaakaan. >:P


      • Unkkis
        *Flora* kirjoitti:

        WinxClub oli Italiassa ennen W.i.t.c.h.iä. Ja kuten joku on jo kirjoittanut, Disney ei halunnut jäädä jalkoihin Winxin suhteen ja loi Noitajengi W.i.t.c.h.in. Molemmat on hyviä, mutta Winx tuntuu jotenkin... Paremmalta? Ja ihan syystäkin. En jaksa sitä kun kaikki haukkuu sitä. En mä ainakaan kumpaakaan. >:P

        W.I.T.C.H.iä on julkaistu vuodesta 2000 saakka, ja Winxin jaksojen lopussa lukee "2004", ja Winx-sarjakuva on tehty vasta piirrossarjan alkamisen jälkeen.

        Ettekö te voisi jo vähitellen uskoa että WITCH oli ensin ja Winx matkii sitä aivan selkeästi.

        Eikä WITCHkään ole mitenkään originelli. Se matkii japanilaisia supertyttö-sarjoja kuten Sailor Moonia ja Magic Knight Rayearthia.


      • JOKUNEN
        Pieni Päiväuni kirjoitti:

        Winx matkii W.I.T.C.H.-lehtee, ja on tosi huono. Ne tekiät ei ole käyttänyt omia aivojaan niiden hahmojen ulkonäön keksimisessä. Ja se on muutenkin ihan surkee.

        SENKIN IDIOOTTI!SÄ VOIT PAINUU SINNE SUN WITCH NOITA MAAILMAAN IHAN RAUHASSA!MEE VAIKKA PANEE SITÄ ÄÄLIÖ MARTTII JOS HALLUUT JA KUTSU VAIKKA WILL MUKAAN!WINX ON PARAS WITCH MENEE ALAS!!!!!!!!!!!!!!!SITÄ PAITSI WINXISSÄ TAPAHTUU JOTAIN KUN WITCH LEHISSÄ EI TAPAHDU MITÄÄN!YHESSÄ LEHESSÄ NE VAAN ON LOMALLA EIKÄ MUUTA!!!WINX LEHDISSÄ TAPAHTUU JOTAIN JA SITÄ PAITSI WITCH HÄN TÄSSÄ MATKII.HETI KUN WINXEILLE TULI ENCHANTIX JA CHARMIX NIIN WITCH TEKIÄ AJATTELI:AAA...TAIDANPA TEHDÄ UUSIA VOIMIA WITCHEILLE!! KUKA TÄSSÄ MATKII JA KETÄ!!! OTA SIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Dyyd

      Molemmat o homoja.

    • musa4

      musta winx klubi on parempi koska ne ei oo yhtään hyvän näkösii ja ei oo keijuja!!!

      • www

        mutta juuri tuossa winx-klbissa ne on keijuja.


      • musa4
        www kirjoitti:

        mutta juuri tuossa winx-klbissa ne on keijuja.

        niinhän ne onkin keijuja winxit


    • ..............

      WINX WINX WINX!!!!!!

    • Stormy-Fani

      No..., tietenkin Winx-club!!! En oikeastaan ees pidä Winxseistä, mutta Trixsit on parhaita!!

    • Huurrelohikäärme

      winx on parempi koska se on parempi;)

    • marsu

      mä oon sitä mieltä että Witch on parempi vaikka kyllä winx:kin on hyvä

      • kissa

        Musta Witch on parempi koska siinä on todellaki mietitty omaperäsen näkösii hahmoja.Koko juoni on super hyvä!! Ne lisäks näyttää enemmän ihmisiltä ku winxit.Mä tykkään myös winxistä mut MUN mielestä ne on vyötäröstä ihan ku tikkuja.
        WITCH rulettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • mimmo

        no oon samaa mieltä sun kanssas


      • mimmo
        kissa kirjoitti:

        Musta Witch on parempi koska siinä on todellaki mietitty omaperäsen näkösii hahmoja.Koko juoni on super hyvä!! Ne lisäks näyttää enemmän ihmisiltä ku winxit.Mä tykkään myös winxistä mut MUN mielestä ne on vyötäröstä ihan ku tikkuja.
        WITCH rulettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        no just...sähän sen sanoit...säästyin kirjotuksen vaivalta.


    • muumimamma

      Pnko Winx club loppunut kun ei ole pariin viikkoon ainakaan näkynyt???

      • Stella

        Mun mielestä W.i.t.c.h ja Winx on kummatkin hyviä. Vaikka ne kummatkin on italiasta silti ne on saatu niin ettei ne muistuta toisiaan. (Ehkä kyllä vähän luonteiltaan) Mutta ei se oo niin pahaa..


      • TIUTAUTIUKKI
        Stella kirjoitti:

        Mun mielestä W.i.t.c.h ja Winx on kummatkin hyviä. Vaikka ne kummatkin on italiasta silti ne on saatu niin ettei ne muistuta toisiaan. (Ehkä kyllä vähän luonteiltaan) Mutta ei se oo niin pahaa..

        ai ei muistuta toisiaan vai?????
        ´´just´´
        ha hahh
        >xo(


      • TIUTAUTIUKKI
        Stella kirjoitti:

        Mun mielestä W.i.t.c.h ja Winx on kummatkin hyviä. Vaikka ne kummatkin on italiasta silti ne on saatu niin ettei ne muistuta toisiaan. (Ehkä kyllä vähän luonteiltaan) Mutta ei se oo niin pahaa..

        ai ei muistuta toisiaan vai?????
        ´´just´´
        ha hahh
        >xo(


      • TIUTAUTIUKKI

        NO

        SE WINX TULEE AINA VIIKONLOPPUISIN KLO:09:00

        MUISTATHAN SITTEN MYÖS...;9


      • TIUTAUTIUKKI

        NO

        SE WINX TULEE AINA VIIKONLOPPUISIN KLO:09:00

        MUISTATHAN SITTEN MYÖS...;9


    • *~*

      Mun mielestä molemmat on hyviä omalla tavallaan. Witch on hyvä sarjakuvana ja Winx club taas on hyvä piirrettynä ;)

      Mitäs mieltä ootte?

      • nannni91

        W.i.t.c.h. on kyllä parempi. Ei Winxkää mikää huono ole, mutta oon kyllä samaa mieltä että ne Winxit on ihan tikkuja ja ne ei oo yhtään omaperäisiä niinku W.i.t.c.h.
        Tää on nyt vähän kinkkinen juttu mut mä luulen et molemmat on matkinu toisiaan: Winx om matkinu W.i.t.c.h.in ideaa ja W.i.t.c.h. on matkinu Winxiä taas siinä et siitä on alettu tehä piirrosanimaatio. :/

        Mutta oon 4-ever sitä mieltä että W.i.t.c.h. RLZ!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Lilian

        No winx tietty!!! :D Paljon parempi!


      • TIIULIINI/TIIVITAAVI

        NO AIVAN SAMAA MIELTÄ SUN KANSSA


    • Minätääläjossain

      Winx on vaan halpa kopio Witchistä! Winxit on ihan sairaan laihoja jos joku ihminen ois yhtä laiha ku joku Winx se kuolis heti! Winxin tarkoitus on näköjään saada sen fanit sairastamaan anoreksia....Witch on aina parempi kuin Winx!

      • YHUKG

        SÄ OOT PASKA NOITA AKKA.WINX ON PALJON PAREMPI!


    • älkää riidelkö

      -winx on paras,witch painuu alas!

      -winx matkii witchii!

      -winxit on laihoja!

      witchit on hirveen näkösiä!

      ONKO AIVAN PAKKO HAUKKUA OHJELMAA, JOS EI SIITÄ PIDÄ!
      sitä paitsi mitä väliä vaikka on kaks toisiaan muistuttavaa ohjelmaa?
      sehän on just hyvä että on näitä sarjoja paljon ja erilaisia.ja te jotka sanotte että winx matkii witchiä, niin entä sitten vaikka se muistuttaa witchiä.Kärsittekö te siitä jos on olemassa tommonen samankaltanen sarja. sitä paitsi en näe noissa paljoo samaa.


      Samoja asiota:
      -fantasia
      -tyttöjä
      -taikaolentoa.

      eri asiat:

      winx:
      -keiju koulu.
      -taika kaupunki
      -noita koulu
      -taistelu koulu.
      -keijuja
      -voimat

      witch:

      -voimat
      -normi koulu.
      -vartiat.
      -valittu tehtävään.
      -kandakar.
      -voimat tulevat riipuksesta.
      -noitia.


      ja tärkein ero:JUONI!

      Mun mielipide.
      älkää tapelko,hyväksykää piirtämistyyli juoni ja erot sekä samat asiat!

      HUVÄÄ JATKOA!!!

    • varttunutjooon

      Lapsena tykkäsin Winxistä enemmän, mutta nyt vähän vanhempana W.i.t.c.h. on ehkä enemmän mun makuun, suurimmaksi osaksi siitä syystä, että sarjakuvassa niiden tyttöjen kehot on erilaisia (Vaikkapa Irma on hieman muita lyhyempi ja pyöreämpi, Hay Lin on todella siro, Will urheilullinen ym..) ja siellä on todellakin tummaihoinen, aasialaistaustainen, lyhythiuksinen ja musta w.i.t.c.h.:ien persoonallisuudet on hieman persoonallisempia kuin winxien. Mä myös tykkään siitä et W.i.t.ch. tytöt elää periaatteessa ihan normaalia elämää - siihen on helpompi samaistua.

      Winxeissä tosin siisti puoli on se, ettei se ole se perus maaa-ilma-tuli-vesi combo mikä on ehkä se yleisin, vaan tuli-aurinko/kuu-luonto-teknologia-musiikki-vesi-eläimet-mitälie.

      Molempien juonet ovat ihan hyvät.

    • NäinSeOn

      Hirveetä sheissea molemmat!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe