Täältä löytyy hyvät vastalääkeohjeet kaikille:
http://elinahytonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/195822-hpv-rokotteet-laakarit-vaativat-rokotusten-lopettamista
VASTALÄÄKETTÄ KAIKILLE
6
77
Vastaukset
- lopetajo
Kauanko sä tuotakin jaksat täällä kerrata?
- BSHunterR
Tiesitkö, että lainailet rokotevastaisissa kirjoituksissasi pääasiassa kahta henkilöä, joista toinen, eli tämä Hytönen on kielenkääntäjä-vaihtoehtolääkitsijä ja se toinen on tähdistäennustaja-fengshui-konsultti?
Oletko vakavissasi ehdottamassa, että ihmisten pitäisi perustaa terveydenhoitoon tai rokotuksiin liittyvät ratkaisunsa ennemmin ennustajaeukon ja vaihtoehtopilleristin näkemyksiin, kuin ammattilaisten ja tutkijoiden tietämykseen?- Kuinkaon
Pitäisikö ihmisten sokeasti luottaa suurella rahalla tuotettuun mainontaan?
- BSHunterR
Kuinkaon kirjoitti:
Pitäisikö ihmisten sokeasti luottaa suurella rahalla tuotettuun mainontaan?
Ihmisten pitäisi uskoa siihen tulokseen, johon valtaenemmistö ammattilaisten tekemistä tutkimuksista osoittaa.
- Kommunisti123
BSHunterR kirjoitti:
Ihmisten pitäisi uskoa siihen tulokseen, johon valtaenemmistö ammattilaisten tekemistä tutkimuksista osoittaa.
Valtaenemmistö on aina väärässä.
Äänestä kommunisteja!
Me kommunistit olemme aina oikeassa.
- InksanRäsäsRy
Päivi Räsänen on vastalääkettä kommunisteille.
ÄÄNESTÄKÄÄ PÄIVI Räsästä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013