Tallinki tilas jälleen uuden laivan Raumalta, kilpailia tilas Kiinasta.
Tallinki..
10
142
Vastaukset
- Viro.Auttaa
Rauman telakka sai veljesapua Virosta, kun sotalaivatilaus siirtyi – Tallink varmisti 250 miljoonan euron autolauttatilauksen
- Veijo.Esso
Tallinki on suurin kaunein paras vahtoehto Tallinnan matkaajalle.
- Kalliit-Liput
Tallinki on suurin ja kallein.
- Ohhoijaa
Veijo.Esso kirjoitti:
Tallinki on suurin kaunein paras vahtoehto Tallinnan matkaajalle.
Tallink takso on paras suomituristille, suosituin suomalaisten reiteille. Jätetään ne muutaman auton firmat mainitsemasta mitkä ajaa mustamäeltä lasnamäkeen,
- kinkit.skeidaa
Kiinalaisessa aluksessa on ominaisuus, jolla se voidaan koska tahansa ohjata etänä mihin tahansa.
- Anonyymi
Miksi Tallinki on niin kallis? lipunhinnat pilvissä.
- Anonyymi
Laatu maksaa ja vain köyhät matkustavat halpojen lippuhintojen vuoksi Eckerö Linen laivalla.
- Anonyymi
Eckerö Line on eläkelaisten laiva.
- Anonyymi
Viime aikoina on puhuttu paljon siitä, kuinka suomalaismatkailijoiden määrä Virossa on vähentynyt. Matkailijoiden kato ei näy ainakaan Eckerö Linella, jonka lähes loppuunmyyty m/s Finlandia seilaa pääsiäisenä Helsingistä Tallinnaan.
- Anonyymi
Hitsaavat muuten venettä jo läjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238