Nyt kun kaivos on saatu pyörimään kannattaa viimeistään salkku täyttää sotkamon lapuilla.
Sotkamoa saa vielä alle 0,5e mutta katsokaapa vaan niin vuoden lopulla nämä on vähintään 2e lappuja..
Sotkamo silver
8
669
Vastaukset
- hopia
2 euroa on aivan utopiaa. Lisälupia jos saadaan niin euro voisi olla suuntana?
Muutoin 0,40-0,60 haarukassa.- Hopeakettu2
Itse kyllä uskon että kun näyttöä rupeaa olemaan niin saattaa nousta reilu euroon lopouvuoteen. Ihan 2e en usko mutta 1,5e saattaa olla. Euroon nousee jo kesällä.
Siksipä itse ostin hyvän siivun tätä salkkuun jos muutamas kuukaudes tienaa sen 0,6e/osake saa kesällä tehdä hyvän reissun. - Nuorisijoittaja
Hopeakettu2 kirjoitti:
Itse kyllä uskon että kun näyttöä rupeaa olemaan niin saattaa nousta reilu euroon lopouvuoteen. Ihan 2e en usko mutta 1,5e saattaa olla. Euroon nousee jo kesällä.
Siksipä itse ostin hyvän siivun tätä salkkuun jos muutamas kuukaudes tienaa sen 0,6e/osake saa kesällä tehdä hyvän reissun.Itse odotan kyllä loppuvuotta ja silloin kuponki on 2e arvoinen.
Itse sen verran pienillä panoksilla pelaa että en ostanut kuin 10000kpl.
Mutta houkuttaisi nyt hinnan puolesta ostaa lisääkin ja kun tuo 2e hinta arvion on sedältäni joka elättää itsensä osakkeilla ja vieläpä melko hyvin(yli 600000e oli pääomatulot viime verotiedois)
Mutta kyllähän näin opiskelialle hyvä raha on jos vähä yli 4te saa loppuvuodesta 20te😁 - Juutinraumaa
Nuorisijoittaja kirjoitti:
Itse odotan kyllä loppuvuotta ja silloin kuponki on 2e arvoinen.
Itse sen verran pienillä panoksilla pelaa että en ostanut kuin 10000kpl.
Mutta houkuttaisi nyt hinnan puolesta ostaa lisääkin ja kun tuo 2e hinta arvion on sedältäni joka elättää itsensä osakkeilla ja vieläpä melko hyvin(yli 600000e oli pääomatulot viime verotiedois)
Mutta kyllähän näin opiskelialle hyvä raha on jos vähä yli 4te saa loppuvuodesta 20te😁Setä elättää isiis tsensä osakkeilla.. ihan varmastiko? Setä myi vuosi sitten yrityksen, ja sai pääomatuloa 600.000. Nyt hän on sitten ostanut osakkeita ja näkee kirkkaana mielessään Sotkamon ylvään nousun vuoden lopulla?
Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. Jos kerran on onnistunut arpajaisissa, ei se ole tae uuteen voittoon ensi vuonna, SSH.Com keskusteluissa on erästä Kaloniemeä hehkutettu kuin suurena viisaana näkijänä koska hän joskus on menestynyt sijoituksissaan. Pitää ottaa monta asiaa huomioon vaikkapa 10v aikajanalla, miksi jotain on tapahtunut. Sama asia välttämättä toteudu uudestaan samanlaisena.
Aloittaja saattaa silti olla oikeassa. Vuoden lopulla tuo nähdään. Suuria mullistuksia tulee kyllä tapahtumaan, kun elvytysvaroilla luotu keinotekoinen myönteinen pöhinä alkaa yskiä niin pankeissa kuin pörssissä.. ja edelleen aivan reaalituotannossa. - Nuorisijoittaja
Juutinraumaa kirjoitti:
Setä elättää isiis tsensä osakkeilla.. ihan varmastiko? Setä myi vuosi sitten yrityksen, ja sai pääomatuloa 600.000. Nyt hän on sitten ostanut osakkeita ja näkee kirkkaana mielessään Sotkamon ylvään nousun vuoden lopulla?
Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. Jos kerran on onnistunut arpajaisissa, ei se ole tae uuteen voittoon ensi vuonna, SSH.Com keskusteluissa on erästä Kaloniemeä hehkutettu kuin suurena viisaana näkijänä koska hän joskus on menestynyt sijoituksissaan. Pitää ottaa monta asiaa huomioon vaikkapa 10v aikajanalla, miksi jotain on tapahtunut. Sama asia välttämättä toteudu uudestaan samanlaisena.
Aloittaja saattaa silti olla oikeassa. Vuoden lopulla tuo nähdään. Suuria mullistuksia tulee kyllä tapahtumaan, kun elvytysvaroilla luotu keinotekoinen myönteinen pöhinä alkaa yskiä niin pankeissa kuin pörssissä.. ja edelleen aivan reaalituotannossa.Ei. Setä on aikoinaan jäänyt päivätöistä pois ja ottanut sijoituslainan(50te).
Sillä hän on omaisuutensa hankkinut.
Lehtiinkin setää on monesti haastateltu. - Juutinraumaa
Nuorisijoittaja kirjoitti:
Ei. Setä on aikoinaan jäänyt päivätöistä pois ja ottanut sijoituslainan(50te).
Sillä hän on omaisuutensa hankkinut.
Lehtiinkin setää on monesti haastateltu.Hyvä.
- Juutinraumaa
En tiedä oikeastaan mitään tästä. Mitä nyt uusinta tiedotetta luin, kuten aloittaja kertoo kaivoksen nyt pyörivän, niin entä sitten. Niin se lähti Talvivaarakin pyörimään, mutta sade liian runsaana oli musta hevonen, jota ei tiedostettu uhkana prosessille. Noo, tämä silver on sentään ihan peltihallibisnes kooltaan. Itse en usko enkä ole kiinnostunut, ellei jotain uutta ilmene.
Onko niin, että kaivos voisi nykyisellä malmiolla pyöriä vain 11v? Boliden ostaa malmirikasteen...... ja millä hinnalla. Löytyykö osakkeelle nostetta mistään?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733