Elisa tykkää veloittaa ylimääräistä, olkaa tarkkana laskujen kanssa!

SotkuihinKyllästynyt

Olkaa tosi tarkkana siitä mitä Elisalta A) ostatte ja B) mitä saatte ja C) mitä he veloittavat! Kaikki kolme voivat sisältää aivan eri asioita…

Itseltäni on veloitettu kuukausia mobiililaajakaistamaksua, joka on aivan tarpeeton, eikä minulle ole edes koskaan tullut siihen liittyvää SIM-korttia.

Minulle on laitettu aikoinaan useampi turvapaketti, vaikken todellakaan ole niitä tilannut useampia kuin yhden, ja senkin puolipakotettuna. Ylimääräisen turvapaketin jouduin senkin irtisanomaan kahteen kertaan, koska ensimmäisellä kerralla sitä vaan ei poistettu, vaikka nimenomaan sen takia otin yhteyttä ja pyysin poistamaan sen.

Ylipäätään tuntuu, ettei mikään puhelimessa sovittu pidä paikkaansa. Myyjiin en luota enää yhtään. Viimeksi kun muutin sopimusta, minulle ei tullut tilausvahvistusta lainkaan, vaikka sen piti tulla. Erikseen pyysin, että mobiililaajakaista irtisanotaan, koska sille ei ole käyttöä ja SIMiäkään ei ole. Näin ei käynyt. Sama myyjä kertoi, että 50 megan yhteyden saa joko samaan hintaan tai halvemmalla, jos ottaa sen mukana Elisa Viihteen. Nyt kun soitin taas tuosta mobiililaajakaistasta ja käytiin läpi tämä asia, niin selvisikin, että 50 megan laajakaista olisi 5 €/kk halvempi ilman Elisa Viihdettä.

Olette varmaan huomanneet, että Elisalle soittaessa ilmoitetaan, että he äänittävät kaikki puhelut "asiakaspalvelun parantamiseksi". Olenkin useamman kerran pyytänyt, että kuunnelkaa äänittämänne puhelut tilauksia ja sopimuksia koskien, jotta voitte tarkistaa mitä minun kanssani on sovittu. Jostain syystä se ei kuitenkaan koskaan onnistu. . Eli kun asiakas haluaisi, että puhelusta vahvistetaan mitä on oikeasti myyty ja tilattu, niin eipä käykään. Haiskahtaa oudolta.

1

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonomyyntipalvelu

Puhelinmyynnistä vähän samanlaista kokemusta, tosin DNA:sta.
      Ei kerrottu mitään liittymän tiedoista eikä tilausvahvistusta tullut kahdesta pyynnöstä huolimatta. Lisäksi sain virheellistä tietoa.

Myymälässä ihan asialliset kaverit töissä. Asioin tästä lähtien myymälässä, en koskaan tilaa mitään puhelimitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      147
      1192
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1095
    4. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      124
      961
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      911
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      815
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      802
    Aihe