Yön suet kävi jo kattelemassa mestoja. myllymäessä oli kolme autoa, ryssän kilvillä. Tummat ikkunat. Olivat parkissa pyörätallin edessä. Lähtivät aikas nopeesti ku maija lähestyi. :(
Vastaukset 11
- runkerssit
Sen tallin nykyiset "jengiläiset" ei kyllä kelpaa kuin hoivahommiin.
- djf
jos putini osti kiinteistön
- hupakolle
jo just, kerro lisää mielesi satuja
- Sikäläisen
hupakolle kirjoitti:
jo just, kerro lisää mielesi satuja
verokalenterin, jota on pidettävä äärimmäisen luotettavana kun muuta tietoa ei anneta, mukaan Putte-sedällä tuskin olisi varaa ostaa täältä mitään. Toisaalta vuosikausia jatkunut köyhän kansan varojen evakuoiminen omiin tarpeisiin ohi järjestelmän kirjanpidon antaa kyllä pelivaraa kiinteistömarkkinoilla.
- EXKoskelainen
Sehän on hyvä, tulee yksi toimiva Yritys koskelle ja Myllymäkeen Lisää. Hoitelee monta asiaa kuntoon ja pitää ne Jämsän Sepon aulan valloittajat kurissa
- aitantaa
Se on just niin. Ja samalla nuijivat kaikki homotkin. Mutta alotetaan noista kyömynokista.
- vasiljev
мы пришли, чтобы проверить новую команду поддержки. И это нас радует.
- kutdisss
olisko se venäläinen mikä omistaa rivarit myllymäessä
- eimitääntulemista
Semmoset sudet ei tule ikänä katoon mitään myllymäen mopohöperöitä. se ny tasan varmaan.
- tyhmätäiditjaisät
Eihän ne mitään talleja osta? Ne tarvii kuriirit. Keskinen suomi on otollinen paikka. Rauhaisa, ei liikaa poliiseja. Ja sit puhutaan että huumeita ei ole??? voi voi..
- Anonyymi
Putin on terve tullut jos tuo vodkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470