X yo kokeesta?

kkoooll

Mulla näkyy wilmassa äikän yo kokeen kohdalla "X: 10,-,-,-,2,6 = 18" Mitä toi x tarkottaa, ja ei kai toi ole molempien kokeiden yhteispistemäärä?

7

6459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggsgsdfs

Riippuu varmaan ihan miten opettajat tekevät, mutta itsellä siellä oli erikseen merkattu että X: 23,-,-,-25 / Y: 29,-,-,-,-,-,-
      Jos sinulla on kuitenkin merkattu 3 erikseen, kun siellähän sai lukutaidon kokeessa vastata 2 ja kirjoitustaidon kokeesta tuli 1, niin tuo taitaa olla alustava pistemääräsi. Taitaa olla uusinta sulla edessä, jos ei kohoa loppupistemäärä :/

• kkoooll

Lukutaidon kokeessa oli kaksiosaisia tehtäviä. Tein yhden yksiosaisen ja yhden kaksiosaisen, tuleekohan noi pisteet sitten lukutaidosta?

• kkoooll

Eiku joo kyllä kyseessä on pelkästään lukutaidon koe. Mulla ei ole vielä Y:tä wilmassa, vaan pelkkä X.

Noi pisteet tossa X: 10,-,-,-,2,6 = 18 menee samassa järjestyksessä, missä tein tehtävät. Tein ekan tehtävän sekä viimeisen tehtävän, joka oli kaksiosainen, joista sain 8 pistettä yhteensä.

Ja vaikka saisin i= arvosanan, niin pääsen silti ylioppilaaksi kompensaatiopisteillä. Sain kolmesta muusta kokeesta E, sekä yhdestä M. E:stä saa 6 kompensaatiopistettä, kun taas ämmästä 5. Jotta huonoin mahdollinen arvosana eli i= saadaan kompensoitua, niin tarvitaan 18 pistettä, ja mulla on kertynyt 6 6 6 5=23 pistettä

En osaa kirjoittaa pitkiä tekstejä xD Kirjoitustaitoonkin sain vaan 2000 merkkiä ku en keksiny enempää. Noh, tärkeintä on että kirjoittaa kaiken tärkeimmän

• kkoooll

Hah, sain kirjoitustaidosta 25/60, eli yhteensä 43 pistettä xd Jes, pääseen vittuun lukiosta arvosanoilla E, E, E, M, A

• eiymmärrä

Voisko joku neuvoa, mulla on sama ongelma eli Wilmassa lukee "X: 25, -, -, 15, -, - =40" eli onko pelkkä lukutaito vai mitä toi ☓ meinaa?

• enolevarmamut

Toi meinaa, että sait lukutaidon osiosta 40 pistettä, toisen osan pisteet tulee sen perään.

• Anonyymi

Hei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe