Mulla näkyy wilmassa äikän yo kokeen kohdalla "X: 10,-,-,-,2,6 = 18" Mitä toi x tarkottaa, ja ei kai toi ole molempien kokeiden yhteispistemäärä?
X yo kokeesta?
7
4767
Vastaukset
- ggsgsdfs
Riippuu varmaan ihan miten opettajat tekevät, mutta itsellä siellä oli erikseen merkattu että X: 23,-,-,-25 / Y: 29,-,-,-,-,-,-
Jos sinulla on kuitenkin merkattu 3 erikseen, kun siellähän sai lukutaidon kokeessa vastata 2 ja kirjoitustaidon kokeesta tuli 1, niin tuo taitaa olla alustava pistemääräsi. Taitaa olla uusinta sulla edessä, jos ei kohoa loppupistemäärä :/- kkoooll
Lukutaidon kokeessa oli kaksiosaisia tehtäviä. Tein yhden yksiosaisen ja yhden kaksiosaisen, tuleekohan noi pisteet sitten lukutaidosta?
- kkoooll
Eiku joo kyllä kyseessä on pelkästään lukutaidon koe. Mulla ei ole vielä Y:tä wilmassa, vaan pelkkä X.
Noi pisteet tossa X: 10,-,-,-,2,6 = 18 menee samassa järjestyksessä, missä tein tehtävät. Tein ekan tehtävän sekä viimeisen tehtävän, joka oli kaksiosainen, joista sain 8 pistettä yhteensä.
Ja vaikka saisin i= arvosanan, niin pääsen silti ylioppilaaksi kompensaatiopisteillä. Sain kolmesta muusta kokeesta E, sekä yhdestä M. E:stä saa 6 kompensaatiopistettä, kun taas ämmästä 5. Jotta huonoin mahdollinen arvosana eli i= saadaan kompensoitua, niin tarvitaan 18 pistettä, ja mulla on kertynyt 6 6 6 5=23 pistettä
En osaa kirjoittaa pitkiä tekstejä xD Kirjoitustaitoonkin sain vaan 2000 merkkiä ku en keksiny enempää. Noh, tärkeintä on että kirjoittaa kaiken tärkeimmän
- kkoooll
Hah, sain kirjoitustaidosta 25/60, eli yhteensä 43 pistettä xd Jes, pääseen vittuun lukiosta arvosanoilla E, E, E, M, A
- eiymmärrä
Voisko joku neuvoa, mulla on sama ongelma eli Wilmassa lukee "X: 25, -, -, 15, -, - =40" eli onko pelkkä lukutaito vai mitä toi ☓ meinaa?
- enolevarmamut
Toi meinaa, että sait lukutaidon osiosta 40 pistettä, toisen osan pisteet tulee sen perään.
- Anonyymi
Hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381