X yo kokeesta?

kkoooll

Mulla näkyy wilmassa äikän yo kokeen kohdalla "X: 10,-,-,-,2,6 = 18" Mitä toi x tarkottaa, ja ei kai toi ole molempien kokeiden yhteispistemäärä?

7

6596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggsgsdfs

Riippuu varmaan ihan miten opettajat tekevät, mutta itsellä siellä oli erikseen merkattu että X: 23,-,-,-25 / Y: 29,-,-,-,-,-,-
      Jos sinulla on kuitenkin merkattu 3 erikseen, kun siellähän sai lukutaidon kokeessa vastata 2 ja kirjoitustaidon kokeesta tuli 1, niin tuo taitaa olla alustava pistemääräsi. Taitaa olla uusinta sulla edessä, jos ei kohoa loppupistemäärä :/

• kkoooll

Lukutaidon kokeessa oli kaksiosaisia tehtäviä. Tein yhden yksiosaisen ja yhden kaksiosaisen, tuleekohan noi pisteet sitten lukutaidosta?

• kkoooll

Eiku joo kyllä kyseessä on pelkästään lukutaidon koe. Mulla ei ole vielä Y:tä wilmassa, vaan pelkkä X.

Noi pisteet tossa X: 10,-,-,-,2,6 = 18 menee samassa järjestyksessä, missä tein tehtävät. Tein ekan tehtävän sekä viimeisen tehtävän, joka oli kaksiosainen, joista sain 8 pistettä yhteensä.

Ja vaikka saisin i= arvosanan, niin pääsen silti ylioppilaaksi kompensaatiopisteillä. Sain kolmesta muusta kokeesta E, sekä yhdestä M. E:stä saa 6 kompensaatiopistettä, kun taas ämmästä 5. Jotta huonoin mahdollinen arvosana eli i= saadaan kompensoitua, niin tarvitaan 18 pistettä, ja mulla on kertynyt 6 6 6 5=23 pistettä

En osaa kirjoittaa pitkiä tekstejä xD Kirjoitustaitoonkin sain vaan 2000 merkkiä ku en keksiny enempää. Noh, tärkeintä on että kirjoittaa kaiken tärkeimmän

• kkoooll

Hah, sain kirjoitustaidosta 25/60, eli yhteensä 43 pistettä xd Jes, pääseen vittuun lukiosta arvosanoilla E, E, E, M, A

• eiymmärrä

Voisko joku neuvoa, mulla on sama ongelma eli Wilmassa lukee "X: 25, -, -, 15, -, - =40" eli onko pelkkä lukutaito vai mitä toi ☓ meinaa?

• enolevarmamut

Toi meinaa, että sait lukutaidon osiosta 40 pistettä, toisen osan pisteet tulee sen perään.

• Anonyymi

Hei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3179
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2681
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2624
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      112
      2421
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2183
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1961
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1586
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1465
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1288
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      29
      1218
    Aihe