Mulla näkyy wilmassa äikän yo kokeen kohdalla "X: 10,-,-,-,2,6 = 18" Mitä toi x tarkottaa, ja ei kai toi ole molempien kokeiden yhteispistemäärä?
X yo kokeesta?
7
6135
Vastaukset
- ggsgsdfs
Riippuu varmaan ihan miten opettajat tekevät, mutta itsellä siellä oli erikseen merkattu että X: 23,-,-,-25 / Y: 29,-,-,-,-,-,-
Jos sinulla on kuitenkin merkattu 3 erikseen, kun siellähän sai lukutaidon kokeessa vastata 2 ja kirjoitustaidon kokeesta tuli 1, niin tuo taitaa olla alustava pistemääräsi. Taitaa olla uusinta sulla edessä, jos ei kohoa loppupistemäärä :/- kkoooll
Lukutaidon kokeessa oli kaksiosaisia tehtäviä. Tein yhden yksiosaisen ja yhden kaksiosaisen, tuleekohan noi pisteet sitten lukutaidosta?
- kkoooll
Eiku joo kyllä kyseessä on pelkästään lukutaidon koe. Mulla ei ole vielä Y:tä wilmassa, vaan pelkkä X.
Noi pisteet tossa X: 10,-,-,-,2,6 = 18 menee samassa järjestyksessä, missä tein tehtävät. Tein ekan tehtävän sekä viimeisen tehtävän, joka oli kaksiosainen, joista sain 8 pistettä yhteensä.
Ja vaikka saisin i= arvosanan, niin pääsen silti ylioppilaaksi kompensaatiopisteillä. Sain kolmesta muusta kokeesta E, sekä yhdestä M. E:stä saa 6 kompensaatiopistettä, kun taas ämmästä 5. Jotta huonoin mahdollinen arvosana eli i= saadaan kompensoitua, niin tarvitaan 18 pistettä, ja mulla on kertynyt 6 6 6 5=23 pistettä
En osaa kirjoittaa pitkiä tekstejä xD Kirjoitustaitoonkin sain vaan 2000 merkkiä ku en keksiny enempää. Noh, tärkeintä on että kirjoittaa kaiken tärkeimmän
- kkoooll
Hah, sain kirjoitustaidosta 25/60, eli yhteensä 43 pistettä xd Jes, pääseen vittuun lukiosta arvosanoilla E, E, E, M, A
- eiymmärrä
Voisko joku neuvoa, mulla on sama ongelma eli Wilmassa lukee "X: 25, -, -, 15, -, - =40" eli onko pelkkä lukutaito vai mitä toi ☓ meinaa?
- enolevarmamut
Toi meinaa, että sait lukutaidon osiosta 40 pistettä, toisen osan pisteet tulee sen perään.
- Anonyymi
Hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539