Latasin ja asensin mainitun selaimen Insider-koneelleni. Kuvakaappaus tuolla. https://aijaa.com/Iq1KIR Ei nyt vielä enempää kerrottavaa, vasta hieman ensituntumaa saatu.
Chromium-based Edge, tällainen se on
7
171
Vastaukset
- Hohhoijaati
No miksi se tänne piti spammätä?
"No miksi se tänne piti spammätä?"
Anteeksi nyt vaan vallan p'rk'l''sti. Minä tyhmä kun luulin että tänne saa kirjoittaa kun tällä palstalla käsitellään verkkoselaimia ja oletin tuon Edgen olevan sellainen.
Pyydän kohteliaimmin, nöyrimmin ja kunnioittavimmin, että kerrot minulle, vanhalle kääkälle mitä ja mihin saan kirjoittaa. Pitääkö minun kääntyä lisäksi Linux-uskontoon?- ffffhhy
patajätkä kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan vallan p'rk'l''sti. Minä tyhmä kun luulin että tänne saa kirjoittaa kun tällä palstalla käsitellään verkkoselaimia ja oletin tuon Edgen olevan sellainen.
Pyydän kohteliaimmin, nöyrimmin ja kunnioittavimmin, että kerrot minulle, vanhalle kääkälle mitä ja mihin saan kirjoittaa. Pitääkö minun kääntyä lisäksi Linux-uskontoon?Ei täälä saa kirjoittaa mitään windosmyönteistä sitä pitää vain haukkua emävalheitaki saa suoltaa senku kerkee
- kirjota-vaan
patajätkä kirjoitti:
Pyydän kohteliaimmin, nöyrimmin ja kunnioittavimmin, että kerrot minulle, vanhalle kääkälle mitä ja mihin saan kirjoittaa. Pitääkö minun kääntyä lisäksi Linux-uskontoon?"Hohhoijaati" kuuluu roskaporukkaan, ei siitä kannata välittää.
- w32
Siinä sitä on alkua Windows-roskakoodin lopulle.
- latailija
Mistä sen voi ladata? En löydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14811347- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565854Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1594539Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314312Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas834169- 93934
- 843467
- 803230
- 481721