Nainen haluaa naista

Veronica80

Olen 39 vuotias kaunis nainen joka haluaisi kokeilla miltä tuntuu olla toisen naisen kanssa, olisiko ketään joka haluaisi kokeilla samaa..

35

4724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lovelady

      miksiköhän kaunis tekstini poistetiin ?

    • naiseus.hukassa

      Kaunis nainen ei himoitse toista naista vaan miestä. Vain rumat sukupuolettomat sitä tekevät.

      • asiaselvä

        Että sellaset psykoosit sitte sieltä.


      • Veronica80

        Kyllä kaunis nainen voi haluta naista , Himoitsen kyllä myös miestäni koska olen parisuhteessa, olisi vaan niin kova halu kokeilla miltä se tuntuu naisen kanssa


      • Pelätenjahaaveillen

        Kyllä tuommoiset saa jättää omaan arvoonsa. Mikä lie ahdasmielinen tai trolli.
        Mikäs se oli tämä tutkimus, jossa yllättävän moni heteroksi itsensä mieltävä haaveilee kuitenkin läheisyydestä saman sukupuolen edustajan kanssa? 🤔


      • Veronica80

        Mistähän löytäisi sen toisen naisen kenen kanssa voisi tämän haaveen toteuttaa..


      • Anonyymi

        Mi vitt??


    • Marina77

      Minäkin olen miettinyt samaa kuin sinä. Ehkä eniten minua mietityttää tai estää se, että olen myös äiti. Mietin kokeilusta aiheutuvia seurauksia lapsilleni. Entäs jos haluaisinkin erota miehestäni ja jatkaa seurustelua naisen kanssa? Olisi kiva jutella kanssasi tästä asiasta. Asun ulkomailla, mutta olisi kiva jutella kanssasi tästä asiasta?

      • Veronica80

        Minäkin olen äiti, mutta eronnut lasten isästä nykyinen miesystäväni, ei olisi asiasta pahoillaan, haluaisin kyllä tehdä asian salassa. Olisi kyllä kiva jutella muuallakin kuin täällä keskustelu palstalla miten saisin sinuun muuten yhteyden?


      • Veronica80 kirjoitti:

        Minäkin olen äiti, mutta eronnut lasten isästä nykyinen miesystäväni, ei olisi asiasta pahoillaan, haluaisin kyllä tehdä asian salassa. Olisi kyllä kiva jutella muuallakin kuin täällä keskustelu palstalla miten saisin sinuun muuten yhteyden?

        Lähetätkö viestiä?


    • Näkymäthyvät

      Kyllä se vain sopii. Jatkakaa sitä naisia kyllä riittää miehellekin.

    • Nyt olen rekisteröitynyt~

    • Ja nyt selvisi miten voidaan keskustella muualla kuin tässä. Voit meilata minulle mistä vain kun olen rekisteröitynyt nyt.

      • Veronica80

        Olen vähän huono käyttämään tätä palvelua niin mistä löydän sinun sähköpostiosoitteen


      • Jokumuumuka

      • Voit meilata mistä vain palvelusta, ja todellakin marina77 ja sitten Suomi24.fi


    • Anonyymi

      Muutamia kokemuksia naisten kanssa on, haparoivia... kun löytäisi jonkun johon luottaa niin että saisi edes sanottua kaikki mitä mielessä on.

      • Anonyymi

        Minkä ikänen oot? Tähän maailmaan haluis kans yks tutustuu, löydyn treffien puolelta (newwind-nimimerkillä) :)


    • Anonyymi

      Täällä kans yksi jolla täysin samanlainen tunne...

    • Anonyymi

      Här är en till i samma ålder med samma önskemål. Jag antar att du är svenskspråkig. 🙂 Vi kan diskutera mera om du vill!

      • Anonyymi

        En minä ruottia osaa vääntää.


    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta laitanpa kuitenkin että täällä 35v Oulusta etsii naista petipuuhiin en ole ikinä ollut naisen kans mut kova himo olisi olla.😊 (kat84)

      • Anonyymi

        Joko on kaveri löytynyt? :) täällä ois kans yks!


      • Anonyymi

        Oletko löytänyt jo seuraa?


    • Onko keskustelun aloittajalla tilanne edelleen sama? Aloin katsoa näitä keskusteluja ja pääosin sävy monessa on niin negatiivinen, että meinasin poistua heti alkuunsa, koska varmasti jossain voi kohdata järkevän ihmisen muutoinkin. Mutta sitten näin tämän aloituksen.

      Olen hyvässä ja virkeässä heteroliitossa uusperheessä, itsellä jo varttuneet, vielä kotona asuvat lapset (joka toinen viikko ei lapsia). Mieheni suhtautuu kokeilunhaluuni positiivisesti, minä uteliaan realistisesti. Mieheni on mielikuvituksekas ja saan suhteesta hänen kanssaan paljon, tosin jonkin verran olen itse aktiivisempi kuin hän. Asiat hänen kanssaan ovat kohdillaan, avoimuus, rehellisyys ja huumori hyvää. Pidän myös itsestäni hyvää huolta fyysisesti ja henkisesti.

      Haluaisin kohdata tasapainoisen, fiksun, aikuisen 30-40 v. naisen, jonka kanssa voisin tällaisesta jutella ja kenties kokeilla jos siltä tuntuu, ilman paineita, turhaa draamaa ja luottamuksella. Nuorempana lähinnä suutelin naisia, nyt huomaan kaipaavani sitä ja enemmän. En halua rajoittaa kokemusmaailmaani, mutten myöskään sekoittaa elämääni, jossa palikat ovat paikallaan.

      Käytännön kannalta ehkä pääkaupunkiseutu olisi hyvä, jos tapaamiseen jonkun kanssa päätyisin. Olen itse muualta, mutta käyn pk-seudulla usein ja mieheni kanssa vietän siellä kaksin välillä viikonloppuja.

      Saa lähettää viestiä, jos keskustelun aloittaja tai joku itsensä tästä kuvauksesta tunnistava haluaa ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Täällä löytyisi yksi.. itsellä myös kiinnostus seksiin naisen kanssa on noussut paljon ja ajatus jo saa aikaan aikamoisia juttuja..

      • Anonyymi

        Täällä myös yksi jota myös jo ajatukset kutkuttaa.


      • Anonyymi

        Haluaisitko tutustua toiseen naiseen


      • Anonyymi

        Haluaisitko tutustua toiseen naiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko tutustua toiseen naiseen

        Se voisi olla ihastuttavaa.


    • Anonyymi

      Itsellä samoja ajatuksia. Olen kylläkin naimisissa... haluaisin ensin tavata ihan ns. kahvilla jossain. Sitten seur kerralla, jos kumpikin haluaa, niin ehkä suutelua. En ole sellainen, joka etenisi seksikokeiluun hirveän nopeasti... en ole ikinä edes suudellut naisen kanssa...

      • Anonyymi

        Varmaan riippuu paljolti kemiasta. Siis että onko hyvä suudelma jne.


    • Anonyymi

      Hei VeranicaVoinko tutustua sinuun

    • Anonyymi

      Moi. Nii mäkin haluu . Miten toimin?

    • Anonyymi

      Moi . Oisin kans kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe