Olen 39 vuotias kaunis nainen joka haluaisi kokeilla miltä tuntuu olla toisen naisen kanssa, olisiko ketään joka haluaisi kokeilla samaa..
Nainen haluaa naista
Veronica80
386620
4Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 38
Vanhimmat
miksiköhän kaunis tekstini poistetiin ?
Kaunis nainen ei himoitse toista naista vaan miestä. Vain rumat sukupuolettomat sitä tekevät.
Että sellaset psykoosit sitte sieltä.
Kyllä kaunis nainen voi haluta naista , Himoitsen kyllä myös miestäni koska olen parisuhteessa, olisi vaan niin kova halu kokeilla miltä se tuntuu naisen kanssa
Kyllä tuommoiset saa jättää omaan arvoonsa. Mikä lie ahdasmielinen tai trolli.
Mikäs se oli tämä tutkimus, jossa yllättävän moni heteroksi itsensä mieltävä haaveilee kuitenkin läheisyydestä saman sukupuolen edustajan kanssa? 🤔
Mistähän löytäisi sen toisen naisen kenen kanssa voisi tämän haaveen toteuttaa..
Mi vitt??
Minäkin olen miettinyt samaa kuin sinä. Ehkä eniten minua mietityttää tai estää se, että olen myös äiti. Mietin kokeilusta aiheutuvia seurauksia lapsilleni. Entäs jos haluaisinkin erota miehestäni ja jatkaa seurustelua naisen kanssa? Olisi kiva jutella kanssasi tästä asiasta. Asun ulkomailla, mutta olisi kiva jutella kanssasi tästä asiasta?
Minäkin olen äiti, mutta eronnut lasten isästä nykyinen miesystäväni, ei olisi asiasta pahoillaan, haluaisin kyllä tehdä asian salassa. Olisi kyllä kiva jutella muuallakin kuin täällä keskustelu palstalla miten saisin sinuun muuten yhteyden?
Lähetätkö viestiä?
Kyllä se vain sopii. Jatkakaa sitä naisia kyllä riittää miehellekin.
Nyt olen rekisteröitynyt~
Ja nyt selvisi miten voidaan keskustella muualla kuin tässä. Voit meilata minulle mistä vain kun olen rekisteröitynyt nyt.
Olen vähän huono käyttämään tätä palvelua niin mistä löydän sinun sähköpostiosoitteen
En oo hän, mutta villi veikkaus. Tuo [email protected]
Voit meilata mistä vain palvelusta, ja todellakin marina77 ja sitten Suomi24.fi
Muutamia kokemuksia naisten kanssa on, haparoivia... kun löytäisi jonkun johon luottaa niin että saisi edes sanottua kaikki mitä mielessä on.
Minkä ikänen oot? Tähän maailmaan haluis kans yks tutustuu, löydyn treffien puolelta (newwind-nimimerkillä) :)
Täällä kans yksi jolla täysin samanlainen tunne...
Här är en till i samma ålder med samma önskemål. Jag antar att du är svenskspråkig. 🙂 Vi kan diskutera mera om du vill!
En minä ruottia osaa vääntää.
Vanha ketju mutta laitanpa kuitenkin että täällä 35v Oulusta etsii naista petipuuhiin en ole ikinä ollut naisen kans mut kova himo olisi olla.😊 (kat84)
Joko on kaveri löytynyt? :) täällä ois kans yks!
Oletko löytänyt jo seuraa?
Onko keskustelun aloittajalla tilanne edelleen sama? Aloin katsoa näitä keskusteluja ja pääosin sävy monessa on niin negatiivinen, että meinasin poistua heti alkuunsa, koska varmasti jossain voi kohdata järkevän ihmisen muutoinkin. Mutta sitten näin tämän aloituksen.
Olen hyvässä ja virkeässä heteroliitossa uusperheessä, itsellä jo varttuneet, vielä kotona asuvat lapset (joka toinen viikko ei lapsia). Mieheni suhtautuu kokeilunhaluuni positiivisesti, minä uteliaan realistisesti. Mieheni on mielikuvituksekas ja saan suhteesta hänen kanssaan paljon, tosin jonkin verran olen itse aktiivisempi kuin hän. Asiat hänen kanssaan ovat kohdillaan, avoimuus, rehellisyys ja huumori hyvää. Pidän myös itsestäni hyvää huolta fyysisesti ja henkisesti.
Haluaisin kohdata tasapainoisen, fiksun, aikuisen 30-40 v. naisen, jonka kanssa voisin tällaisesta jutella ja kenties kokeilla jos siltä tuntuu, ilman paineita, turhaa draamaa ja luottamuksella. Nuorempana lähinnä suutelin naisia, nyt huomaan kaipaavani sitä ja enemmän. En halua rajoittaa kokemusmaailmaani, mutten myöskään sekoittaa elämääni, jossa palikat ovat paikallaan.
Käytännön kannalta ehkä pääkaupunkiseutu olisi hyvä, jos tapaamiseen jonkun kanssa päätyisin. Olen itse muualta, mutta käyn pk-seudulla usein ja mieheni kanssa vietän siellä kaksin välillä viikonloppuja.
Saa lähettää viestiä, jos keskustelun aloittaja tai joku itsensä tästä kuvauksesta tunnistava haluaa ottaa yhteyttä.
Täällä löytyisi yksi.. itsellä myös kiinnostus seksiin naisen kanssa on noussut paljon ja ajatus jo saa aikaan aikamoisia juttuja..
Täällä myös yksi jota myös jo ajatukset kutkuttaa.
Haluaisitko tutustua toiseen naiseen
Haluaisitko tutustua toiseen naiseen
Se voisi olla ihastuttavaa.
Itsellä samoja ajatuksia. Olen kylläkin naimisissa... haluaisin ensin tavata ihan ns. kahvilla jossain. Sitten seur kerralla, jos kumpikin haluaa, niin ehkä suutelua. En ole sellainen, joka etenisi seksikokeiluun hirveän nopeasti... en ole ikinä edes suudellut naisen kanssa...
Varmaan riippuu paljolti kemiasta. Siis että onko hyvä suudelma jne.
Hei VeranicaVoinko tutustua sinuun
Moi. Nii mäkin haluu . Miten toimin?
Moi . Oisin kans kiinnostunut.
Täällä yksi!
KIROTTUA!!!!
Sama täällä. Olen 28 v. Nuorena suudellut tyttökaveria lisäksi kosketeltu vähän. Nyt on vahva halu taas jopa enemmän nuolla myös kaunista kukkasta 🌹 Mulla kik nimeltään memiiis. Laittakaa vaan rohkeasti viestiä. Tapaillaan pk-seudulla 😘