Näinhän siinä kävi juuri, niinkuin ennustinkin. Bottas tuli ja vei aikas ison kasan rahaa Abloylta mennessään.
Oli varmaankin kiva pistää noin 100 000 euroa Tunturiralliin, hauskanpitoon Suomessa. Nyt Abloylla
ulkoistetaan tavaran siirtoa ja saattaa joukossa olla jokunen katkerakin ihminen.
Maksaakohan Bottas muuten tuloistansa verot Suomeen vai Monacoon.?
Häpeäisit vähän, jos tiedät edes, mitä se tarkoittaa.!!. Joku saattaa joutua myymään jopa kotinsa sen takia, että sinä saat tienata jessus summan Mersulta. Sinuna löisin tiskiin ehdon, etten suostu ottamaan teidän firman rahoja, jos se aiheuttaa hankaluuksia elämässä pitkäaikaisille työntekijöille.
Veikkaanpa, ettei mieheltä löydy munaa moiseen. Toivottavasti nämä terveiset tavoittavat MIEHEN, eikä mitään Mersun pelleä.
Abloylla saneerataan, kiitos Bottas.
Katkeraaa
3
346
Vastaukset
- Anonyymi
Ö-LUOKAN KUSKI KUSETTAA KAIKKIA.
- Anonyymi
Et selvästi ymmärrä mitä sponsorointi tarkoittaa...
- Anonyymi
Taitaa Boda saneerata, kuten hurrit aina Suomessa. Fortuminkin olisi kannattanut sponsoroida enemmän Uniperin oston sjaan, Koneella ja Ponssella näyttää menevän hyvin sponsoroinnista huolimatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561832Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151328Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091239Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913- 64903
TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 51826
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61793Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790