Anopilla vanhoja kuvia esillä

KuinkaToimia

Anoppini pitää kirjahyllyssään esillä vanhoja valokuvia, jossa mieheni entinen naisystävä on mieheni kainalossa. Yhdessä kuvassa taas nainen on heidän lastenssa kanssa. Miten te suhtautuisitte tilanteeseen ja onko muilla vastaavia kokemuksia? En ole kehdannut mainita asiasta, sillä ei anoppi varmaan ymmärtäisi, koska on jo niin vanha. Mietin vain miten poikamma suhtautuu asiaan, kun on vanhempi. Alkaakohan hän kyselemään, että kuka se vieras nainen on isin kainalossa siinä kuvassa ja miksi hän on siinä enkä minä.

7

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seonhänenasiansa

Mitä se sulle kuuluu mitä anopillasi on kirjahyllyillä.

• Ihmiseteiajattele

No kyllä minäkin vähän niistä kuvista kiusaantuisin. Kyllä anopilta varmasti löytyisi kuvia jossa on pelkästään oma poika ja lastenlapset. Minusta hän on ajattelematon tai sitten ei yksinkertaisesti vain ole ajatellut asiaa. Omalla mummollanikin oli ne samat kuvat hyllyssä kymmeniä vuosia. Kyllä se miehesikin voisi kiinnittää asiaan huomioita ja sanoa äidilleen että voisi jo ottaa kuvat exästä pois seiniltä. Itse en kestä ihmisiä jotka ei ajattele miltä toisesta voi tuntua. Joo jokaisella on mennyt elämä, mutta sen voi ihan hyvin säilyttää vain ajatuksissa tai vaikka kirjahyllyn kaapissa.

• TSEMIIIIIIIIII

"Minusta hän on ajattelematon tai sitten ei yksinkertaisesti vain ole ajatellut asiaa. "

No niin!

• Mietinytvähän

Miten jotkut kuvat voi noin paljon harmittaa, anoppi voi olla hyvissä väleissä Ex miniäänsä ja onhan se hänen lastenlastensa äiti.
        Kyllä on huono itsetunto ,jos pahoittaa tuolaasesta mielensä.

• Ihmiseteiajattele

No ei minulla ainakaan ole huono itsetunto ja omat vanhempani ovat kyllä pyytämättä ottaneet sen yhden kuvan näkyviltä pois jossa olen lasten ja lasten isän kanssa. Eipä minuakaan kiinnosta katella kuvaa meistä exän kanssa perheenä vaikka hyvissä väleissä ollaankin. Lähinnä minusta tuntuisi ettei vanhemmat kunnioita uutta miestäni jos pitäisi exän kuvaa seinällä.

• LapsetonOmastaHalustaan

Ehkä hän ei ole ajatellut asiaa.
        Itse mainitsisin miehelleni että ottaisimme asian puheeksi anopin kanssa, mieheni sanoisi ehkä että laittaisi kuvat pois ja uudet (teistä) tilalle. Itse sanoisin tuntevani loukkaaantuneeksi, ehkä vähäpätöiseksi.. mutta niinkuin sanoin, luulen ettei hän edes ajatellut asiaa, varsinkin jos on jo vanha ihminen.

Jos anoppisi ei ymmärrä, on hän täysi ääliö, pitäkööt kuvansa, ei teidän tarvitse sinne enää mennä niitä katsomaan.

• Ennenkaikkea

Kivan aktiivinen persoona. Ja huumorintajuinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2447
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1333
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      828
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe