Anopilla vanhoja kuvia esillä

KuinkaToimia

Anoppini pitää kirjahyllyssään esillä vanhoja valokuvia, jossa mieheni entinen naisystävä on mieheni kainalossa. Yhdessä kuvassa taas nainen on heidän lastenssa kanssa. Miten te suhtautuisitte tilanteeseen ja onko muilla vastaavia kokemuksia? En ole kehdannut mainita asiasta, sillä ei anoppi varmaan ymmärtäisi, koska on jo niin vanha. Mietin vain miten poikamma suhtautuu asiaan, kun on vanhempi. Alkaakohan hän kyselemään, että kuka se vieras nainen on isin kainalossa siinä kuvassa ja miksi hän on siinä enkä minä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seonhänenasiansa

      Mitä se sulle kuuluu mitä anopillasi on kirjahyllyillä.

    • Ihmiseteiajattele

      No kyllä minäkin vähän niistä kuvista kiusaantuisin. Kyllä anopilta varmasti löytyisi kuvia jossa on pelkästään oma poika ja lastenlapset. Minusta hän on ajattelematon tai sitten ei yksinkertaisesti vain ole ajatellut asiaa. Omalla mummollanikin oli ne samat kuvat hyllyssä kymmeniä vuosia. Kyllä se miehesikin voisi kiinnittää asiaan huomioita ja sanoa äidilleen että voisi jo ottaa kuvat exästä pois seiniltä. Itse en kestä ihmisiä jotka ei ajattele miltä toisesta voi tuntua. Joo jokaisella on mennyt elämä, mutta sen voi ihan hyvin säilyttää vain ajatuksissa tai vaikka kirjahyllyn kaapissa.

      • TSEMIIIIIIIIII

        "Minusta hän on ajattelematon tai sitten ei yksinkertaisesti vain ole ajatellut asiaa. "

        No niin!


      • Mietinytvähän

        Miten jotkut kuvat voi noin paljon harmittaa, anoppi voi olla hyvissä väleissä Ex miniäänsä ja onhan se hänen lastenlastensa äiti.
        Kyllä on huono itsetunto ,jos pahoittaa tuolaasesta mielensä.


      • Ihmiseteiajattele

        No ei minulla ainakaan ole huono itsetunto ja omat vanhempani ovat kyllä pyytämättä ottaneet sen yhden kuvan näkyviltä pois jossa olen lasten ja lasten isän kanssa. Eipä minuakaan kiinnosta katella kuvaa meistä exän kanssa perheenä vaikka hyvissä väleissä ollaankin. Lähinnä minusta tuntuisi ettei vanhemmat kunnioita uutta miestäni jos pitäisi exän kuvaa seinällä.


      • LapsetonOmastaHalustaan

        Ehkä hän ei ole ajatellut asiaa.
        Itse mainitsisin miehelleni että ottaisimme asian puheeksi anopin kanssa, mieheni sanoisi ehkä että laittaisi kuvat pois ja uudet (teistä) tilalle. Itse sanoisin tuntevani loukkaaantuneeksi, ehkä vähäpätöiseksi.. mutta niinkuin sanoin, luulen ettei hän edes ajatellut asiaa, varsinkin jos on jo vanha ihminen.

        Jos anoppisi ei ymmärrä, on hän täysi ääliö, pitäkööt kuvansa, ei teidän tarvitse sinne enää mennä niitä katsomaan.


    • Ennenkaikkea

      Kivan aktiivinen persoona. Ja huumorintajuinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe