Olemme lähdössä Toukokuussa.Onko kenelläkään tietoa rantabaareista ja Ostoskatujen aukioloista.2012 käynyt siellä viimeksi.Silloin oli toukokuussa auki
Onko ostoskadut auki Kultahietikolla Toukokuun puolessavälissä Bulgariassa
8
1030
Vastaukset
- suljettutoukokuu
Ei ole, pitää mennä varnaan ostoksille ja syömään
- kankkunen
Siis koko ostoskatu ja rantabaaritkin suljettu toukokuun puolessavälissä.Sitten sinne ei kannata mennä kun vasta kesäkuussa.
- nazdrave
Älä vaan ota todesta tuota "suljettutoukokuun" heittoa. Se oli sitä hjuumoria, huonoo mutta huumoria kuitenkin. Satavarmasti ihan tarpeeksi on kojuja sa ravintoloita auki toukokuussa kun niitä availlaan huhtikuullakin. Sama koskee rantakuppiloitakin. Itse olin viime toukokuun lopulla äkkilähdöllä Sunny Beachilla, vaikkei se mikään suosikkipaikkani olekaan. Täysi pöhinä oli päällä muttei vielä mitään turistiryysistä kuitenkaan, mikä oli vaan ihan hyvä asia. -Mieluummin välttelisin heinä- elokuun aikaa. Onhan silloin tosin lämmintä (ehkä liiankin), mutta lomakausi Euroopassa tietää turistimassoja lomakeskuksiin.
- nazdrave
Ps. Eipä sillä, kyllä siellä Varnassa silti kannattaa käydä. Vaikkapa syömässä.
- kankkunen
Kiitos vastauksesta Nazrave.Ajattelinkin että toi oli läppä.Typerä tosin.Eipä kun suunnittelemaan matkaa ja täytyyhän siellä Varnassakin piipahtaa.
Kyllä siellä paikkoja auki on . Ja ostoskadullakin kojuja auki . Mutta kyllä siellä on pajlon kojuja ja ruokapaikkoja vielä kiinni . Olen ollut yhden kerran toukokuun lopulla ja paikkoja oli auki ihan riittävästi . Varnassa kannattaa käydä taksilla tai bussilla .
- Anonyymi
Mä menin kyllä kävellen Varnaan ku kojut ja baarit ei ollu vielä auki
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900