Olemme lähdössä Toukokuussa.Onko kenelläkään tietoa rantabaareista ja Ostoskatujen aukioloista.2012 käynyt siellä viimeksi.Silloin oli toukokuussa auki
Onko ostoskadut auki Kultahietikolla Toukokuun puolessavälissä Bulgariassa
8
1000
Vastaukset
- suljettutoukokuu
Ei ole, pitää mennä varnaan ostoksille ja syömään
- kankkunen
Siis koko ostoskatu ja rantabaaritkin suljettu toukokuun puolessavälissä.Sitten sinne ei kannata mennä kun vasta kesäkuussa.
- nazdrave
Älä vaan ota todesta tuota "suljettutoukokuun" heittoa. Se oli sitä hjuumoria, huonoo mutta huumoria kuitenkin. Satavarmasti ihan tarpeeksi on kojuja sa ravintoloita auki toukokuussa kun niitä availlaan huhtikuullakin. Sama koskee rantakuppiloitakin. Itse olin viime toukokuun lopulla äkkilähdöllä Sunny Beachilla, vaikkei se mikään suosikkipaikkani olekaan. Täysi pöhinä oli päällä muttei vielä mitään turistiryysistä kuitenkaan, mikä oli vaan ihan hyvä asia. -Mieluummin välttelisin heinä- elokuun aikaa. Onhan silloin tosin lämmintä (ehkä liiankin), mutta lomakausi Euroopassa tietää turistimassoja lomakeskuksiin.
- nazdrave
Ps. Eipä sillä, kyllä siellä Varnassa silti kannattaa käydä. Vaikkapa syömässä.
- kankkunen
Kiitos vastauksesta Nazrave.Ajattelinkin että toi oli läppä.Typerä tosin.Eipä kun suunnittelemaan matkaa ja täytyyhän siellä Varnassakin piipahtaa.
Kyllä siellä paikkoja auki on . Ja ostoskadullakin kojuja auki . Mutta kyllä siellä on pajlon kojuja ja ruokapaikkoja vielä kiinni . Olen ollut yhden kerran toukokuun lopulla ja paikkoja oli auki ihan riittävästi . Varnassa kannattaa käydä taksilla tai bussilla .
- Anonyymi
Mä menin kyllä kävellen Varnaan ku kojut ja baarit ei ollu vielä auki
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2742289- 1181624
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461330- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271167PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970