Että ikävöit mua töissä, jos mua ei jonkun takia näkyis? :)
Niin mäki sua! <3
Myönnätkö?
28
<50
Vastaukset
- Ehkäpä_
Kuka, mikä, koska, milloin ja miksi? Riippuu aika paljon näistä asioista.
Ei sitä kerkeä töissä ikävöidä.
- Masasiivoja64
Jos olet hän kyllä jah aina nyhkin hyvää viikon loppua
- Mä-myönnän
Sitä ihanaa miestä kyllä ikävöin 🤗
- IhastunutJossu
Kyllä on erästä T miestä ikävä kun ei joskus nähdä. Tänäänkin on ikävä.
- muttahäneivälitä
S-miestä ikävöin kyllä...
- EteläiseenSuomeen
Et ole ainoa S miehen kaipaaja, mutta tuskin samasta kyse.
- muttahäneivälitä
Jo ei mene sinnepäin.
- Suaikävöin
Myönnän toki että ikävöin ,ei se ole mikään salaisuus :-) 😍
- Tunnusta
Ookko sit sanonutki sen muille, jos en ole ollu ite siel paikalla? :)
- ikava
Sehän on julkinen tieto, pidetään hauskaa töissä ja muualla;), kylse vaimos tietää, sunki kannattais kertoa.
- PomminVarmaYleisTieto
ikava kirjoitti:
Sehän on julkinen tieto, pidetään hauskaa töissä ja muualla;), kylse vaimos tietää, sunki kannattais kertoa.
Aika pommin menitki jo tusauttaa, ku ilmottelet toisten vaimoista ja vastaatkin niitten puole.sta ;)
- kaksiIpadiakerralla
Ei tuollaisia saa tehdä että kokeilee syödä jotain tabletteja kokeeksi parikin tietokonettakin kerralla.
- oikeinjulmanainentuo
Oikein julmin nainen melkeimpä höpöttelyissä on joku valtakunta sitten, joskus laitan viestiä hänelle koska pidän hänestä.
- JormaIsoPää
Panostaako se Suhun sam alla antaumuksella ku Sää sii hen? ;)
- takaportti
No kukas ei nyt olisi pomostaan fantasioinut aina silloin tällöin.
B-rapun pomo on ihana.- AnneAhmedTunneli
Vai niin. ;)
- 10kaljaako
Kylläpä teillä taas tuota hauskaa piisaa.
- TunnustanJaMyönnän
Kyllä ikävöin...
- sukunimiM
T naistako kaipailet.
- TunnustanJaMyönnän
sukunimiM kirjoitti:
T naistako kaipailet.
Kyllä.
- TuuTeelle
😘 Oi
- Ehkäparempi
TunnustanJaMyönnän kirjoitti:
Kyllä.
Tänäänkään ei nähty.
- Tunnustan8
Tokihan mä myönnän.
- TtoJ
Siksihän mä siellä käyn, että näkisin edes joskus.
- Vaikui
Sille vaikeampaa, joka jää, kuin joka lähtee
- avaruusasemajahoh
On tuollainenkin oma ideani kaikki avaruus-jutut, ISS-avaruusasemat ja kaikkea muutakin vielä :)
- enikinä
En myönnä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157