Biseksuaalisuuden tajuaminen

ykstyttövaan

Siis täytän 15 ja oon jo noin kolmisen kuukautta miettiny oonko bi. Ekaks luulin että se oli vaan joku vaihe mutta kuukaus sen jälkeen tajusin että "täähän ei oo loppunu...". Ja siis en millään tavalla oo järkyttyny siitä, itteasiassa oon vaan ilonen jos oon bi. (Joka on aika epätavallista)

Ois kiva tietää että voiko biseksuaalisuuden huomata/tajuta näin myöhään? (Tarvisin vastauksia etenkin tytöiltä jotka on samassa tilanteessa tai päässy sen yli.)

5

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykstyttövaan

Huom! Saa esittää kysymyksiä aiheeseen liittyen.

• Ihmisen seksuaalisuus saattaa muuttua läpi elämän. Joillekin bi-puoli tulee osaksi identiteettiä vasta aikuisena.

• ykstyttövaan

Kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä vastauksesta. Tarkoittaako tää siis että voisin olla bi?

• ykstyttövaan kirjoitti:

Kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä vastauksesta. Tarkoittaako tää siis että voisin olla bi?

Kyllä se sitä tarkoittaa, kerran olet jo kolmisen kuukautta itsekin sitä miettinyt, että voisitko olla.

Tosin et tarkemmin avannut sitä, että mitkä seikat ovat miettimiseen johtaneet, mutta ei se minulle kuulukaan. Jos et mielihalujasi toteuttaessasi riko lakia ja/tai satuta ketään toista ihmistä, niin mielestäni sillä ei ole mitään väliä, että minkä kirjainyhdistelmän taakse seksuaalinen identiteettisi asettuu.

Aina voi myös odottaa, että ajatukset ja kiinnostuksen kohteet jäsentyy ja selkeytyy enemmän. Teininä ei ole vielä mikään kiire toteuttamaan itseään näissä asioissa.

• Hei ykstyttövaan!
      Oldie vastaakin sinulle jo hyvin. On hienoa, että tutustut itseesi. Tietoa ja tukea asiaan voit esimerkiksi hakea Nuortennetistä ja sekasin-chatista.
      Iloa ja valoa elämääsi!

Kotkan NettiSaappaasta Johanna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      43
      3600
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      161
      2658
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      155
      2042
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1709
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      44
      1484
    6. 116
      1421
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      277
      1330
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      232
      1262
    9. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      69
      1224
    10. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      84
      1207
    Aihe