Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Biseksuaalisuuden tajuaminen

ykstyttövaan

Siis täytän 15 ja oon jo noin kolmisen kuukautta miettiny oonko bi. Ekaks luulin että se oli vaan joku vaihe mutta kuukaus sen jälkeen tajusin että "täähän ei oo loppunu...". Ja siis en millään tavalla oo järkyttyny siitä, itteasiassa oon vaan ilonen jos oon bi. (Joka on aika epätavallista)

Ois kiva tietää että voiko biseksuaalisuuden huomata/tajuta näin myöhään? (Tarvisin vastauksia etenkin tytöiltä jotka on samassa tilanteessa tai päässy sen yli.)

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykstyttövaan

      Huom! Saa esittää kysymyksiä aiheeseen liittyen.

    • Ihmisen seksuaalisuus saattaa muuttua läpi elämän. Joillekin bi-puoli tulee osaksi identiteettiä vasta aikuisena.

      • ykstyttövaan

        Kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä vastauksesta. Tarkoittaako tää siis että voisin olla bi?


      • ykstyttövaan kirjoitti:

        Kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä vastauksesta. Tarkoittaako tää siis että voisin olla bi?

        Kyllä se sitä tarkoittaa, kerran olet jo kolmisen kuukautta itsekin sitä miettinyt, että voisitko olla.

        Tosin et tarkemmin avannut sitä, että mitkä seikat ovat miettimiseen johtaneet, mutta ei se minulle kuulukaan. Jos et mielihalujasi toteuttaessasi riko lakia ja/tai satuta ketään toista ihmistä, niin mielestäni sillä ei ole mitään väliä, että minkä kirjainyhdistelmän taakse seksuaalinen identiteettisi asettuu.

        Aina voi myös odottaa, että ajatukset ja kiinnostuksen kohteet jäsentyy ja selkeytyy enemmän. Teininä ei ole vielä mikään kiire toteuttamaan itseään näissä asioissa.


    • Hei ykstyttövaan!
      Oldie vastaakin sinulle jo hyvin. On hienoa, että tutustut itseesi. Tietoa ja tukea asiaan voit esimerkiksi hakea Nuortennetistä ja sekasin-chatista.
      Iloa ja valoa elämääsi!

      Kotkan NettiSaappaasta Johanna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe