Hyvää viikonloppua

Minähäse

Teelle :) toivoominä

64

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Member

      Aloitus ei kerro yhtään mitään että keneltä kenelle.

    • hämmentää

      Naiselle vai Miehelle?

    • Eitoi

      Teelle kirjoitteleva ota mitään kontaktia. Ei irtoo mitään.

      • kukalienee

        Varmaan kirjoitta itselleen terveiset, kun muut eivät sitä tee.


      • erästeemies
        kukalienee kirjoitti:

        Varmaan kirjoitta itselleen terveiset, kun muut eivät sitä tee.

        En usko


    • HyvVkoloppua

      Kahville kans

    • Minäpäse

      Hyvää yötä tee <3

      • kalkuta

        salaperäinen <3


      • Teepäse

        Hyvää yötä!


      • sinähänse

        Hyvää yötä S <3 tee


      • klo627

        Hyvää huomenta T. S.


      • klo630

        Huomenta Hyvää. STT


      • klo640

        Hieno päivä tulossa.


    • teemies

      Jos olet tämän viestiketjun alottaja ja lisäksi nainen?
      Niin toivottelen sinulle nainen hyvää viikonloppua. :)

      • Teeltämyös

        Kiitos samoin <3 t


    • westminsterchime
    • Ykstee

      Hyvää yötä.

    • Unissani

      Tää S toivottaa Teelle hyviä unia

    • hyväähuomenta

      Hyvää Lauantaita
      eräälle;)

      • T-mies

        Ääh ..... jos naiselta :)


      • KuhanKysyn
        T-mies kirjoitti:

        Ääh ..... jos naiselta :)

        Miehiltäkö sä vaan haluat huomeniakin? ;)


      • T-mies
        KuhanKysyn kirjoitti:

        Miehiltäkö sä vaan haluat huomeniakin? ;)

        En .
        Vaan naiset kinnostaa. Siis yksi.


      • JosSiisTahdot
        T-mies kirjoitti:

        En .
        Vaan naiset kinnostaa. Siis yksi.

        Aha! ;)


    • Nytkunhuomasin

      Aurinkoista huomenta T tämä.

    • KaunlislIma

      Onhan ollut hyvä lauandagi?
      🎯

    • Minäpäse

      Rauhallista :)

      • Aijaaokei

        Miksi minua panettaa sitten? Mitä teet siellä?


      • Nominäpäse

        Mitäs luulisit 👋🥵


      • Katselet

        Hiihtoa?


    • maapallopelastuu

      Maapallokin pelastuus jos tänään laitetaan sähköt pois päältä tunniksi ;)

      • olen.pimeässä

        Pitääkö ne ensin laittaa päälle, että saa pois?


    • lohdutusta

      kKoeta pärjäillä;)

      • kumisaapasbää

        Laita saapas päähän siitä kenkärokki alkaa jee.


    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      Nukuttava päivä;)

      • Vähänonjoo

        Kiva juttuhan se.


      • Mullaon

        nyt muutaman vuoden ollut ihan sairaalloinen väsymys päällä. Ihan ku koomassa tai jossain. Mä en ymmärrä mistä kaikki nämä vaivat johtuu. Aina jotain kummmallista.


      • tohtori.Sykerö
        Mullaon kirjoitti:

        nyt muutaman vuoden ollut ihan sairaalloinen väsymys päällä. Ihan ku koomassa tai jossain. Mä en ymmärrä mistä kaikki nämä vaivat johtuu. Aina jotain kummmallista.

        Käy lääkärissä hyvä ihminen. Ei vaivojaan tarvi itsekseen ihmetellä.


      • Enkäy

        Tää menee self-made -moodilla.


    • Minähänse

      Viikonloppu aikalailla taputeltu nyt :) oliko mukavaa?

      • T-m

        Niin ja näin ei nyt vielä. Ei ollut.
        Naiselle iltaa :)


      • Sivusta

        ❤️😍😍😍


    • mmuttolinnut

      Piristää päivää;)

      • Tätäpäivää

        Ei piristä mikään. Olo on kuin kuolleella.


      • Väsytttääkö

        Miksi?


      • Väsyttääkin

        Mutta se johtuu tästä taudista.


      • Väsytttääkö

        Mikä tauti :o


      • Jokutulehdus

        Kai.. Tulehdus arvo oli koholla kun viimeksi kävin lääkärissä.


      • Minäpäse

        Sattuuko johonkin?


      • Päätäsärkee

        Ja niveliä.


      • Minäpäse

        :/ toivottavasti selviää mikä on


      • Melkein

        Osaan jo aavistaa mikä.


      • Mikävaivaa
        Jokutulehdus kirjoitti:

        Kai.. Tulehdus arvo oli koholla kun viimeksi kävin lääkärissä.

        Oletko käynyt ulkomaan reissulla lähiaikoina?


      • Minäpäse

        Reuma?


      • Enolekäynyt
        Mikävaivaa kirjoitti:

        Oletko käynyt ulkomaan reissulla lähiaikoina?

        Pitää mennä lääkäriin jos ei helpota.


      • Enusko
        Minäpäse kirjoitti:

        Reuma?

        Että sekään.


    • Hyvästi

      En toivo enää teelle mitään koska ei vastaa.

      • Kantsis hoidatuttaa tuo ääntämisongelma ja vaikka tekstiviestillä hoitaa toivomukset niin vastauskin saattaisi tulla :)


      • Hyvästi

        Ei kannata mikään.


      • Kunolit
        Hyvästi kirjoitti:

        Ei kannata mikään.

        Hyvästi KAIKKI


      • kuumianaamojauni

        Hyvästi yö, tervetuloa aamu.

        Hassua jos kun menee nukkumaan höpötysten jälkeen, niin uniin tulisi jotain kuumia naamoja palstan kirjoittelijoista.


    • MurjottajanX

      Arska paistoi mutta arskatta vaan

    • erästävain

      kaipaan

      • Muttamiksi

        ...🦊😘


    • Teemiehenkaipaajalle

      Menisit sitten naine hänen luonaan käymää, tiedä vaikka onnistaisi :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe